Wino w ciąży
Jeszcze niedawno mówiło się, że kobiety w ciąży nie powinny pić w ogóle alkoholu, bo upijają nie tylko siebie, ale także dziecko. Najnowsze badania dowiodły, że jedna mała lampka wina nie zaszkodzi ani matce, ani dziecku.
Badania przeprowadził The National Institute for Clinical Excellence.
Kobieta ciężarna jeśli ma ochotę może wypić małą dawkę 9-procentowego alkoholu. Naukowcy wyraźnie jednak ostrzegają, że jeśli można, to najlepiej przez pierwsze 3 miesiące ciąży nie pić alkoholu w ogóle.
W swoich testach lekarze nie tylko dokładnie zbadali kobiety w ciąży i po urodzeniu, ale także dzieci, których mamy w stanie błogosławionym nie stroniły od alkoholu.
Na koniec warto dodać, że także lekarze którzy udowodnili powyższą tezę mówią, że im mniej alkoholu podczas ciąży, tym lepiej.




Komentarze
nie pijcie, dacie rade dziewczyny, to tylko 9 miesiecy!
Przestałam pić alkohol już w czasie ,kiedy planowała ciążę.Do tej pory nie wypiłam ani kropli.Jestem w 22 tygodniu.Przedwczoraj zjadłam 1 cukierka z likierem czekoladowym i zrobiło mi się po nim gorąco
Moim zdaniem ,nie powinno się pić w ogóle ! . Jak już się zdecydujesz na ciążę to się powstrzymaj od alkoholu !.
Bez alkoholu da się żyć!!!! Dziewczyny nie dajcie się i nie pijcie!!!
ja jestem już na finiszu i też jestem zdania, że nie należy pić wogóle, przecież jest to rzecz bez której można się obejść