madzik90

Gotowa na wszystko

Dołączył(a): 11 czerwca 2015

Ostatnio na stronie: 17 stycznia 2016, 15:38

Liczba punktów: 4666

Aktualności (Moje)

więcej aktualności »
  • 17 stycznia 2016, 15:33

    napisał(a) post na forum w Styczeń 2016

     Dzięki Natalia u mnie wszystko dobrze mała jest grzeczna , pod wieczór dostaje kolki ale nie ma tragedii. Kupiłam bobotic i jej już daje.   Agunia ja z tyymi szwami ...

    czytaj dalej »

  • 1 stycznia 2016, 21:46

    napisał(a) post na forum w Styczeń 2016

    AnnaKatarzyna do mnie polozna nie przychodzi bo ma za daleko mi tam ona potrzebna nie byla wiec zglosilam ze nie musi sie fatygowac. No nie sadzilam ze gina nie bedzie teraz te swieta wolne i taki ...

    czytaj dalej »

  • 30 grudnia 2015, 21:21

    napisał(a) post na forum w Styczeń 2016

    Milciak nawet mnie nie strasz z tymi szwami ja nigdzie teraz juz gina nie znajde 4 stycznia najszybciej, oby nie bylo problemow Milciak co do szczepionek ja Liliany nie zamierzam szczepic ...

    czytaj dalej »

  • 30 grudnia 2015, 13:25

    napisał(a) post na forum w Styczeń 2016

    Hej ciężko mi Was nadrobić , teraz z dwójką ciężko mi się ogarnąć ze wszystkim... w niedziele i poniedziałek jeszcze chora byłam po tych świętach. Wysoka gorączka biegunka i problemy ...

    czytaj dalej »