Jasmin_9

Zaprawiona w bojach

Dołączył(a): 18 sierpnia 2015

Ostatnio na stronie: 25 lutego 2016, 13:30

Liczba punktów: 1730

Aktualności (Moje)

więcej aktualności »
  • 25 lutego 2016, 13:26

    napisał(a) post na forum w Marzec 2016 :)

    Kurczę ale wiadomość chyba trzeba juz być zwartym i gotowym gratulacje

    czytaj dalej »

  • 27 grudnia 2015, 18:14

    napisał(a) post na forum w Marzec 2016 :)

    Czyli chyba normalne.. Jeju chciałabym juz urodzić a to jeszcze tyyyyle czasu.. Dziś moja kuzynka urodziła fajny bobas i ma juz z głowy poród...

    czytaj dalej »

  • 27 grudnia 2015, 16:45

    napisał(a) post na forum w Marzec 2016 :)

    Ho ho ho! ależ mnie tu nie było nauczyłam sie pisać na fb i prawie zapomniałam hasła do was.. Fajnie ze juz po świętach bo nawet ich nie czuć... :/ chociaż śnieg ma przyjść to ...

    czytaj dalej »

  • 8 listopada 2015, 8:38

    napisał(a) post na forum w Marzec 2016 :)

    Cześć dziewczyny ale u mnie wiało...... Cała noc byłam niespokojna i mała tez.. Wybieramy sie nad morze na pare dni ciekawe co tam będzie sie działo... Co do kłótni z mężem wszyscy je ...

    czytaj dalej »

  • 31 października 2015, 19:08

    napisał(a) post na forum w Marzec 2016 :)

    Cześć dziewczyny co do talentów muzycznych ja kiedyś występowałam dużo- śpiewałam. Kocham muzykę i śpiew mnie relaksuje i koi a wiec mam nadzieje ze Larunia słucha i pójdzie w moje ...

    czytaj dalej »