ela.83

Fajna mama

Dołączył(a): 30 maja 2013

Ostatnio na stronie: 3 stycznia 2017, 21:52

Liczba punktów: 27308

Aktualności (Moje)

więcej aktualności »
  • 30 listopada 2016, 17:15

    napisał(a) post na forum w Kwietniowe dzieciaczki 2013

    Niewiem czy Wam sie chwalilam jakiego goscia mialam w lazience? Nie pamietam czy pisalam- szczur nas odwiedzil 😫

    czytaj dalej »

  • 30 listopada 2016, 17:14

    napisał(a) post na forum w Kwietniowe dzieciaczki 2013

    Hej fajnie ze jestescie w koncu jakas odmiana My bylismy we wrzesniu u okulisty. Martynka narazie ok a Emilka niestety przed wakacjami na zakrapianie i chyba okulary bedzie nosic. Ale ...

    czytaj dalej »

  • 25 listopada 2016, 19:53

    napisał(a) post na forum w Kwietniowe dzieciaczki 2013

    Wrocilam od dentysty. Udalo sie wyrwac korzen, ale musial szyc. boli teraz okropnie uprzedzil mnie ze moze bolec kilka dni   Murron wspolczuje nocnych przygod. Choc Martynka ostatnio tez cos nie ...

    czytaj dalej »

  • 14 listopada 2016, 21:22

    napisał(a) post na forum w Kwietniowe dzieciaczki 2013

    W dodatku ukruszyl mi sie zab i zostal sam korzen. Krufka myslisz ze zwykly dentysta sobie poradzi z wyrwaniem czy tylko chirurgia szczekowa? Ide czytac Diabla pozyczylam z przedszkola

    czytaj dalej »

  • 14 listopada 2016, 21:19

    napisał(a) post na forum w Kwietniowe dzieciaczki 2013

    Witaj w klubie. W czwartek Martynka mowi ze w przedszkolu Marysia wymiotowala rosolem. I dlugo nie trzebabylo czekac. Cala noc a wlasciwie dwie mialam z glowy. Az mi zal jej bylo bo co zasnela to ...

    czytaj dalej »