Annas111

Fajna mama

Dołączył(a): 10 października 2014

Ostatnio na stronie: Wczoraj, 22:55

Liczba punktów: 13790

Aktualności (Moje)

więcej aktualności »
  • 7 grudnia 2017, 8:56

    napisał(a) post na forum w IN VITRO - grupa wsparcia

    Czesc dziewczyny Jak tam u Was ? Kasiu co u Ciebie, jak maluszek ? Niesamowite ze to juz polowa ciazy zleciala. Szykujecie sie dziewczyny na swieta ? U nas dobrze, Adrian pare dni temu ...

    czytaj dalej »

  • 17 września 2017, 14:36

    napisał(a) post na forum w IN VITRO - grupa wsparcia

    Czesc dziewczyny, co u Was ? Kasiu jak tam maluszek ? Ktory to juz tydzien leci ?

    czytaj dalej »

  • 26 sierpnia 2017, 22:40

    napisał(a) post na forum w IN VITRO - grupa wsparcia

    Ola wiem co czujesz, ja tez staram to sobie w glowie ulozyc, ze nie bedzie rodzenstwa, i nie martwi mnie to ze ja nie przyzyje po raz drugi tego pieknego stanu ciazy i macierzynstwa ale to ze ...

    czytaj dalej »

  • 25 sierpnia 2017, 15:53

    napisał(a) post na forum w IN VITRO - grupa wsparcia

    Labrise a przypomnij mi kochana czy wy macie mrozaczki ? My ni i tonajwiekszy problem ;(

    czytaj dalej »

  • 24 sierpnia 2017, 14:55

    napisał(a) post na forum w IN VITRO - grupa wsparcia

    Kori fajnie ze opisalas, oj juz 2 miesiace zlecialy, bardzi szybko ten czas leci Dziewczyny czy wy tez mialyscie takie mocne marzenie o drugim dziecku ? Obiecalam sobie ze jakzajde a ciaze, ta ...

    czytaj dalej »