Odżywianie przyszłej mamy

Autor: Anna Łęcka, 22 czerwca 2010 w Ciąża, Powrót do artykułu »

Komentarze

  1. mamaela 7 lipca 2011, 11:08

    Fajne, wartościowe i w miarę szczegółowo opisane zagadnienie żywienia ciężarnych. Ciężko jednak wszystko to co zakazane wykluczyć z diety- ach te zachcianki :) No ale przecież staramy się :) No i ta informacja o przybraniu w ciąży max.. 12 kg- hmmm może by trudno ;)

  2. snoopy90 7 lipca 2011, 12:18

    12kg to mnie już dawno nie dotyczy bo raz tyle przybrałam :D ciekawe kto to zgubi?dobrze że napisali że wątróbki nie powinno sie jeśc

  3. gosias 7 lipca 2011, 14:26

    Mnie zastanawia to grilowane, że nie można ??

  4. agf 12 lipca 2011, 10:06

    Myślę, ze do wszystkich tych informacji trzeba podejść rozsądnie. Przecież kilka razy w ciąży grill czy fast food tez na pewno nie zaszkodzi. No, chyba, ze nie jemy nic innego ;)

  5. konwalia 12 lipca 2011, 11:12

    Zgadzam się z Olą, wiadomo, że w ciąży nie można wszystkiego, ale trzeba też trochę wrzucic na luz. Raz na jakiś czas zjedzona karkóweczka z grilla, nikomu nie zaszkodzi. :)

  6. Margolcia 12 lipca 2011, 13:21

    nawet nie miałam pojęcia że nie wolno grillować a przecież to jest zdrowsze niż usmażenie na oleju :|

  7. Donia1982 15 lipca 2011, 14:30

    w sprawie tłuszczy :o d początku ciąży jem prawdziwe masło zwierzęce :82 %. wszystkie margaryny maja utwardzacze itp chemię. polecam! oczywiście z umiarem, bo wiadomo- tłuszcz zwierzęcy.

  8. mikusiowa 20 lipca 2011, 15:12

    Ja jadłam prawie wszystko odmówiłam sobie tylko produktów niepasteryzowanych a tak na co miałam ochotę to jadłam.

  9. mamaela 20 lipca 2011, 15:19

    Ja teraz zdecydowanie stawiam na owoce i warzywa sezonowe- trzeba korzystać póki są świeże- czereśnie, morelki, fasolka, kalafior - pychota :) Fakt przez to może mało urozmaicona, jak 3 dni pod rząd jem fasolkę, ale co tam, potem taka fajna nie będzie

  10. mikusiowa 24 lipca 2011, 16:45

    My też już kolejny raz fasolkę mieliśmy do obiadku hmmm pycha!!!!!!!

  11. dora27 10 października 2011, 19:31

    ja jedynie czego nie mogę sobie odmówić to kawa i fast foody :) ale udało mi się już ograniczyć kawkę do 3 razy na tydzień a fast foody raz na tydzień :)

  12. spooky 30 stycznia 2012, 0:35

    fajny artykuł, dużo przydatnych informacji...
    choć czasami trudno się oprzeć zachciankom... :)

    warto poczytać też na
    http://naturalnieoleczeniu.blogspot.com/2012/01/jak-powinna-odzywiac-sie-matka-w...

  13. zkruczka 15 maja 2018, 20:47

    I dla przyszłych mam i dla każdego kto potrzebuje pomocy- szczerze polecam dietetyka Pana Igora Mieńkowskiego. Zostawiam Wam adres jego strony ^^ http://igortreneronline.pl