Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Wrześniówki 2016

Zgłoś nadużycie #1391 13 września 2016, 15:52

studfizjo Świeżo upieczona
Witam wszystkie przyszłe mamy!
Jestem studentką IVr fizjoterapii, przeprowadzam wśród przyszłych mam ankiete odnośnie występowania bólów kręgosłupa w ciąży. Będę bardzo wdzięczna za wypełnienie jej online. Ankieta jest anonimowa, zajmie dosłownie kilka minut. Z góry dziękuje i życzę zdrowia Wam i maluszkom! :*
https://docs.google.com/forms/d/1F6seDeXwlnsaPwVWojAfYVbUGDqGHXCJ-KbfTyNBTcU/vie...

Zgłoś nadużycie #1392 27 września 2016, 19:33

Aga32 Fajna mama
Wrzesniowki rozpakowane!!!! Cudownie :)
Cc mialam zaplanowane na 22.08 pon. Ale dziewczynkom sie spieszylo i w nocy z piatku na sobote o 3.30 odeszly mi wody. O 6.17 i 6.18 urodzily sie skarby nasze Kaja i Iga (w czepku urodzona). Sa cudowne :) Pracy duzo mamy, wszystko sie wokol nich kreci, ale za nic bym nie oddala...

Zgłoś nadużycie #1393 17 października 2016, 12:29

zezunia25 Świeżo upieczona