Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Wrześniówki 2016

Zgłoś nadużycie #471 18 stycznia 2016, 19:22

natalias Początkująca
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 39 Podziękowania: 4
Ja w sumie na fb mam wszystko publiczne, zdjęcia filmy itp :D


Zgłoś nadużycie #472 18 stycznia 2016, 19:24

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
No mam nadzieję, że więcej dziewczyn dołączy :)


Zgłoś nadużycie #473 18 stycznia 2016, 19:26

Konto usunięte
Już 3 ;-)




Zgłoś nadużycie #474 18 stycznia 2016, 19:28

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
To zapraszamy pozostałe ;)


Zgłoś nadużycie #475 18 stycznia 2016, 19:32

Konto usunięte
Oczywiście zapraszamy!




Zgłoś nadużycie #476 18 stycznia 2016, 19:36

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Kari glowa do gory, ma pewno wszystko bedzie dobrze, sama wiem doskonale co czujesz, dlatego tylko spokoj nas uratuje, pozytywne myslenie to podstawa, kiedy wizyta?


Zgłoś nadużycie #477 18 stycznia 2016, 19:45

natalias Początkująca
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 39 Podziękowania: 4
Ja też żadnych objawów. Chociaż nie.. Jeden objaw sprawił, że zrobiłam test przed czasem.. Dziwne sny. Miałam tak w drugiej połowie pierwszej ciąży :) A teraz od kilku dni mam właśnie dziwne sny.. :P


Zgłoś nadużycie #478 18 stycznia 2016, 19:50

Konto usunięte
Maslanka priv




Zgłoś nadużycie #479 18 stycznia 2016, 20:09

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
kurcze ja nie mam już fb ;/ a tutaj nie bedziemy pisac?
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #480 18 stycznia 2016, 20:34

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
Na fb po prostu łatwiej... Też nie miałam fb ale wróciłam ostatnio.

Poza tym na Forum też na pewno będą się dziewczyny udzielać :)


Zgłoś nadużycie #481 18 stycznia 2016, 21:06

natalias Początkująca
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 39 Podziękowania: 4

izabelka1987 napisał(a)

kurcze ja nie mam już fb ;/ a tutaj nie bedziemy pisac?


będziemy tu pisać też ;) ale możesz założyć też konto na fb takie o tylko do uzytku na grupie :D


Zgłoś nadużycie #482 18 stycznia 2016, 21:24

Konto usunięte

izabelka1987 napisał(a)

kurcze ja nie mam już fb ;/ a tutaj nie bedziemy pisac?


Tylko dla nas załóż fb :)




Zgłoś nadużycie #483 18 stycznia 2016, 21:26

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
ja sie dołączę po wizycie u lekarza jak bedzie wszystko ok i nie bedzie to pozamaciczna :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #484 18 stycznia 2016, 22:08

Konto usunięte

kamila19880 napisał(a)

ja sie dołączę po wizycie u lekarza jak bedzie wszystko ok i nie bedzie to pozamaciczna :)



Nie wolno być złej myśli! tylko pozytywy!!!




Zgłoś nadużycie #485 18 stycznia 2016, 22:25

Aga32 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1533 Podziękowania: 383
No to raz napisałam o sobie i znów błąd wyskoczył... Ale się nie poddaję :) Jestem z Sylwkiem 16 lat, po ślubie prawie 9. O dziecko się staraliśmy tuż po ślubie, długo to trwało i udało się dopiero w 2012r w czerwcu na rocznicę ślubu :) Niestety w sierpniu okazało się, że w 8 tc przestało bić serduszko... Trauma, załamanie psychiczne, ale moja gin szybko mnie wyprostowała, po 3 cyklach kazała się starać, poszło łatwo,bez leków i w styczniu 2013 pojawiły sie 2 kreski, a we wrześniu Ada :) Od 1,5 roku staraliśmy się o drugie, chcieliśmy małą różnicę wiekową i wyszło jak zwykle :/ Będą aż 3 lata :/
Też jesteśmy na FB i mamy nieustanny kontakt :)




Zgłoś nadużycie #486 18 stycznia 2016, 22:27

Aga32 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1533 Podziękowania: 383

kamila19880 napisał(a)

ja sie dołączę po wizycie u lekarza jak bedzie wszystko ok i nie bedzie to pozamaciczna :)


Kamila spokojnie :) U mnie też było podejrzenie pozamacicznej, a tu podwójne szczęście :)




Zgłoś nadużycie #487 18 stycznia 2016, 22:34

Kaari Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 881 Podziękowania: 640

maslanka napisał(a)

Kari glowa do gory, ma pewno wszystko bedzie dobrze, sama wiem doskonale co czujesz, dlatego tylko spokoj nas uratuje, pozytywne myslenie to podstawa, kiedy wizyta?


tak myślę, żeby pójść 04.02 bo wcześniej nie chcę iść żeby się nie denerwować, że nic nie widać. No chyba że nie wytrzymam i pójdę w przyszłym tygodniu.
Matko Dziewczyny to Wy już wszystkie na fb się przeniosłyście? A jak można dołączyć?

Zgłoś nadużycie #488 18 stycznia 2016, 23:14

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Ja jestem
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #489 19 stycznia 2016, 7:49

mjakmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 320 Podziękowania: 71
I ja tez tu jestem :D
Wizyta jednak dopiero dzisiaj :)

Zgłoś nadużycie #490 19 stycznia 2016, 7:49

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
Kari napisz mi na priv dane to.moze ja Cię dodam