Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Wrześniówki 2016

Zgłoś nadużycie #231 12 stycznia 2016, 19:24

Konto usunięte
Dam Wam na pewno znać jutro co i jak ;-)




Zgłoś nadużycie #232 12 stycznia 2016, 20:32

mjakmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 320 Podziękowania: 71
Ale masz fajnie :D który to juz tydzień bo mi tez sie suwaczki nie aktualizują :D

Zgłoś nadużycie #233 12 stycznia 2016, 22:17

Konto usunięte
Jutro dokładnie 7 tydzień :-D




Zgłoś nadużycie #234 13 stycznia 2016, 4:05

Aga32 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1533 Podziękowania: 383

Markissa napisał(a)

Aga co u Ciebie?


Cześć, a ja szybko usnelam i się już Wyspałam :/ Zmęczona jestem, bo auto mamy zepsute i jeździmy jednym, wyjazd 8, powrót 19 :/ Uroki mieszkania na wsi. Pracuje w szkole ponadgimnazjalnej, uczę w gastronomiku :) Wiec jem ciągle ;) Z Ada ogórki świeże, a teraz non stop głodna... Oj chyba naprawdę lokatorów jest dwóch w brzuszku ;)
Dobrych wieści na wizycie Markissa :)




Zgłoś nadużycie #235 13 stycznia 2016, 7:46

Konto usunięte
Aga a kiedy masz teraz wizytę? Ja też mieszkam na wsi i wiem coś o tym, z jednej strony fajnie jest tu mieszkać ale z drugiej do miasta daleko i wogóle...




Zgłoś nadużycie #236 13 stycznia 2016, 11:31

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
My wczoraj na wieczór zaliczyliśmy krótki bo krótki, ale spacer... moje ciśnienie i samopoczucie od razu po nim odżyło... Pomijam, że wczoraj cały dzień czułam się okropnie, a blada byłam jakbym w ogóle krwi nie miała...

Dziś jest nieco lepiej - zaczynać dzień od ciśnienia 103/66 to prawdziwe święto w ostatnim czasie.
Chociaż na żołądku dalej fuj... Wypiłam już herbatę miętową (zawsze pomagała przy zatruciu pokarmowym) i jest nieco lepiej... Chociaż z kuchni teściowej dochodzą do mnie dziwne zapachy, więc ten dobry stan rzeczy może już nie potrwać długo...

Ja mieszkam w mieście, ale na szczęście na takim uboczu... jest tak spokojnie - czego na osiedlu przed ślubem mi brakowało... no i poza tym wszędzie blisko - tyle, że na zakupy sama nie ma jak bo tylko jedno auto, aktualnie z mężem w pracy, a sama na spacer np. do piekarni się nie wybiorę bo jeszcze za często kręci mi się w głowie. Także póki co siedzę wiecznie w domu i to już mnie dobija... jeszcze ta pogoda za oknem...

Aga u Ciebie w takim układzie to faktycznie dobre się zajechać. Wytrwałości życzę no i tych dwóch lokatorów też, a co tam ;)


Zgłoś nadużycie #237 13 stycznia 2016, 12:02

Konto usunięte
Ja już po.... dzieciątko dzisiaj było widać bardzo dobrze, co prawda dzidzia mała bo wygląda na 6 tydz i 2 dzień ale co tam, ginka wyliczyła mi termin na 3 września a więc Nati witaj w klubie :-D




Zgłoś nadużycie #238 13 stycznia 2016, 12:34

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
Super :) ale się cieszę :) najważniejsze, że wszystko w porządku ;) nasze maleństwo też było maciupkie - tyle, że też tydzień młodsze niż teraz - ważne, żeby zdrowo rosły ;)

Kolejną wizytę już umawiałaś?

Ja zastanawiam się kiedy najlepiej zrobić zlecone badania.


Zgłoś nadużycie #239 13 stycznia 2016, 12:46

Konto usunięte
Kolejna wizyta dopiero za 4 tygodnie. a ty Nati kiedy masz wizytę?




Zgłoś nadużycie #240 13 stycznia 2016, 12:57

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
Mamy zaplanowaną na 3 lutego...

badania mam zrobić przed wizytą i zastanawiam się czy może to być tydzień wcześniej, czy lepiej jak najbardziej na świeżo tego 1 lutego...


Zgłoś nadużycie #241 13 stycznia 2016, 14:20

zosia81 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 118 Podziękowania: 6
Cześć dziewczyny, jak się macie dziś?
Ja od dwóch dni mam okropny ból głowy.Ratuje sie apepem, ale średnio skutecznie. Teraz jakoś trochę odpuściło, ale nadał ćmi. Generalnie silnie bóle głowy dopadają mnie regularnie co miesiąc i kompletnie zaburzają funkcjonowanie. A do pracy powlec sie trzeba...

Zgłoś nadużycie #242 13 stycznia 2016, 14:23

zosia81 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 118 Podziękowania: 6
Liczba literówek w moim poście powyżej dobitnie pokazuje, że jestem nie w formie....

Zgłoś nadużycie #243 13 stycznia 2016, 14:24

Konto usunięte
Nati to bez różnicy..
Zosia w ciąży przecież nie wolno przyjmować żadnych leków oprócz no-spy




Zgłoś nadużycie #244 13 stycznia 2016, 14:30

zosia81 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 118 Podziękowania: 6
Z przeciwbólowych apap jest ok.
W ciągu tego jedynego tygodnia, który minął od pierwszej wizyty u gin a końcem mojej poprzedniej nieudanej ciąży, też miałam okropne migreny i pytałam gin, jak sie moge ratować. Powiedziała, że apapem. Generalnie leki na bazie paracetamolu są dopuszczalne, na bazie ibuprofenu natomiast nie.

Zgłoś nadużycie #245 13 stycznia 2016, 14:30

Nati89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 635 Podziękowania: 93
Dzięki :) nie znam się dlatego pytam :)

Z tą no-spą to też nie wiem... Zgodnie z ulotką trzeba się z lekarzem kontaktować...

Cieszę się, że u mnie nie ma takich problemów.


Zgłoś nadużycie #246 13 stycznia 2016, 14:36

zatroskanamama Zadomowiona
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 46 Podziękowania: 4
Dzień dobry . Staram się miniumum raz dziennie wejśc o podczytać co u Was co przy dwójce maluchów łatwe nie jest . Tak jak pisałam mój suwak śpi u mnie dziś 4 tyg i 1 dzień czyli zaczeliśmy 5 tydzień :) czuję się dośc dobrze wręcz bez objawowo .




Zgłoś nadużycie #247 13 stycznia 2016, 14:36

Aga32 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1533 Podziękowania: 383

Markissa napisał(a)

Ja już po.... dzieciątko dzisiaj było widać bardzo dobrze, co prawda dzidzia mała bo wygląda na 6 tydz i 2 dzień ale co tam, ginka wyliczyła mi termin na 3 września a więc Nati witaj w klubie :-D


Aaaa, jak fajnie.... Ja spotkania się nie mogę doczekać, ale juz nastawilismy się na bliźnięta ;) Jadę do dr w niedzielę na dyżur i wtedy na spokojnie książeczkę założy i da na wyniki. Ojjj, doczekać się nie mogę :) Dziś ciężki dzień mam bo na nogach ciągle i kręgosłup mi odpada :/




Zgłoś nadużycie #248 13 stycznia 2016, 14:36

zosia81 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 118 Podziękowania: 6
No bo jasne jest, że najlepiej nie brać nic.
Ponadto na ulotce producent zawsze ci tak napisze, żeby w razie czego mieć się za czym schować.

Ale jak nie ma wyjścia - bo w pracy trzeba myśleć albo dzieci czegoś chcą i nie można schować się pod kocem i spać - no to 2 tabletki nie zaszkodzą

Zgłoś nadużycie #249 13 stycznia 2016, 14:38

Aga32 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1533 Podziękowania: 383

zosia81 napisał(a)

Cześć dziewczyny, jak się macie dziś?
Ja od dwóch dni mam okropny ból głowy.Ratuje sie apepem, ale średnio skutecznie. Teraz jakoś trochę odpuściło, ale nadał ćmi. Generalnie silnie bóle głowy dopadają mnie regularnie co miesiąc i kompletnie zaburzają funkcjonowanie. A do pracy powlec sie trzeba...


Zosiu, posmaruj skronie amolem, powinien pomóc :)




Zgłoś nadużycie #250 13 stycznia 2016, 14:38

zatroskanamama Zadomowiona
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 46 Podziękowania: 4

Markissa napisał(a)

Ja już po.... dzieciątko dzisiaj było widać bardzo dobrze, co prawda dzidzia mała bo wygląda na 6 tydz i 2 dzień ale co tam, ginka wyliczyła mi termin na 3 września a więc Nati witaj w klubie :-D


Bardzo się ciesze niech rosnie zdrowo :)