Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Wrześniówki 2015 :)

Zgłoś nadużycie #16611 14 września 2015, 22:43

Cola Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2208 Podziękowania: 726
Aaa, przegapilam. Myslalam caly czas, ze 15


Zgłoś nadużycie #16612 14 września 2015, 22:48

Cola Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2208 Podziękowania: 726
Niezapominajko, idz jutro do lekarza, jesli lapie Cie przeziebienie. Wez antybiotyk, ja bylam wctakiej sytuacji i nie chcieli mnie ciac, tylko musieli. I nie bylo to dobre, ani dziecku, ani mi. Wiec jesli maasz jeszcze te dwa dni zapasu to sie prosze wylecz


Zgłoś nadużycie #16613 14 września 2015, 23:17

niezapominajka Supermama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 6393 Podziękowania: 2227

Cola napisał(a)

Niezapominajko, idz jutro do lekarza, jesli lapie Cie przeziebienie. Wez antybiotyk, ja bylam wctakiej sytuacji i nie chcieli mnie ciac, tylko musieli. I nie bylo to dobre, ani dziecku, ani mi. Wiec jesli maasz jeszcze te dwa dni zapasu to sie prosze wylecz


Wzielam paracetamol, mnostwo miodu cutryny imbiru i czosnku, poki co jest lepiej. My mamy taka lekarke rodzinna ze nie latwo sie dostac do lekarza z dnia na dzien,wszystkirle dziadki pozajmuja miejsca o 6 rano :/

Zgłoś nadużycie #16614 15 września 2015, 0:14

Cola Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2208 Podziękowania: 726
To mam nadzieje, ze jutro ani sladu po chorobie :* jak nie, to w takiej sytuacji chyba Cie przyjmie jakos dodatkowo


Zgłoś nadużycie #16615 15 września 2015, 3:54

niezapominajka Supermama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 6393 Podziękowania: 2227

Cola napisał(a)

To mam nadzieje, ze jutro ani sladu po chorobie :* jak nie, to w takiej sytuacji chyba Cie przyjmie jakos dodatkowo


Cos Ty, u niej mozna sie rozplakac a Cie nie przyjmie,raz bylam z mala Zosia na rekach bo mnie tak rozlozylo, czulam sie bezsilna bo sama z dzieckiem i myslisz ze mnie przyjela, w zyciu...
Czuje juz sie duzo lepiej,wypocilam sie ze hej, tylko to gardlo... ale juz sama nie wiem czy to bol gardla czy taka zgaga bo ja glupia najadlam sie przed spaniem paprykarzu :D wiedzialam ze bede miala zgage ale mialam TAAAKA ochote :D

Zgłoś nadużycie #16616 15 września 2015, 7:54

Cola Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2208 Podziękowania: 726
Ojej, to wspolczuje lekarki :-(
Lecz sie dalej, zeby pod zadnym pozorem kaszel sie nie przyplatal :-) i zycze zdrowka :*


Zgłoś nadużycie #16617 15 września 2015, 7:57

dinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1017 Podziękowania: 428
Oby szybko Ci przeszło :)
Izunia ładnie sobie poradziłas i to sama! Kolejne mycia będą łatwiejsze :)
No i kolejna tuli maluszka ),super ze tak szybko poszło :)




Zgłoś nadużycie #16618 15 września 2015, 8:09

wcia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1046 Podziękowania: 699
Izunia, teraz to juz sama radosc, wreszcie mozesz zajmowac sie swoim synkiem :)

Agusiaczek, roznie moze byc :) Madzia tez miala Franka dlugo jeszcze nie rodzic,a pojawil sie na nastepny dzien :) Takze czekamy na Ksawcia :)

Niezapominajka, lekarka godna podziwu normalnie.. Widac, ze jej praca jest jej misja.. Normalnie dr Judym przy niej wymieka! Ech, wredne babsko! Oby Ci calkiem przeszlo dzisiaj.

Ja cala noc i w zasadzieporanek mialam silne skurcze przepowiadajace. W zasadzie staly tepy bol jak na okres, do tego nieznosny bol plecow i parcie na odbyt... po prostu wszystko co sie tylko da. Chwilami lapal mnie tak silny bol, ktorego jeszcze nie znalam i sie zastanawialam czy to TO. Ale wstalam, wzielam prysznic i przeszlo, wiec jeszcze sie bede musiala pomeczyc :( Doswiadczone mamusie: jak bylo u Was? Czy po tak silnych juz bolach mam prawo spodziewac sie porodu na dniach?

Zgłoś nadużycie #16619 15 września 2015, 9:05

atomcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 514 Podziękowania: 395
Wcia ja jak wiesz jestem kompletnie zielona w tym temacie i nie pomogę. Ale chyba tak samo jak Ty to miałam wczoraj w nocy. Dzisiaj noc ok i praktycznie cała przespana. Ale wczoraj rano to już myślałam, że urodzę. Jechałam akurat na badanie krwi i w samochodzie siedzieć nie mogłam, takie miałam parcie :-/ Jakbym Jędrkowi na głowie siedziała - straszne!
Dzisiaj mam znów wizytę u gina, jestem strasznie ciekawa czy jest jakiś postęp od poprzedniego tygodnia.


Zgłoś nadużycie #16620 15 września 2015, 9:19

dinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1017 Podziękowania: 428
wicia takie bole mogą przejść w porodowe ,a mnie nic nie boli ooo :/




Zgłoś nadużycie #16621 15 września 2015, 9:51

Nesunia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 171 Podziękowania: 52
Ale nasz wątek ucichł :) Kurczę dopiero połowa września, a tu większość z nas rozpakowana. Ale kciuki dalej trzymam za resztę brzuchatek! Jeszcze chwila i każda z nas będzie miała już swoje szczęście przy sobie.

Ja ostatnio mało piszę, bo Marcin wziął 2 tyg urlopu ojcowskiego i jakoś wcale nie chce mi się komputera odpalać. Za to podczytuje Was na telefonie, w trakcie ściągania pokarmu hihi :)

Dzisiaj w końcu byłam na zdjęciu szwów. Wkurzyłam się strasznie, bo miały być zdjęte w 7 dobie czyli wczoraj. W środę zapisywałam się do położnej i mówiłam jej, że w poniedziałek muszę mieć szwy zdjęte. A tu cisza. Nikt nie dzwoni, zero odzewu :/ Poszłam wczoraj do przychodni, powiedziałam co o tym myślę i dzisiaj na szczęście już mi zdjęli. Uff jaka ulga. Od razu lepiej się chodzi. No i muszę się pochwalić, że w ciąży przytyłam tylko 7 kg, a zeszło już ze mnie 10 :) Szok, jak to szybko ucieka. Ale widzę, że na razie większość tych kg to woda, która się w ciąży utrzymywała, bo sikam na potęgę.

Maleńka chowa się dobrze. Dzisiaj odpadła nam pępowinka. Powoli próbujemy przejść tylko na karmienie piersią. Laktatorem całkiem fajnie udało mi się rozbujać laktację. Cały czas tylko w głowie mam tą niepewność, ile tak naprawdę ściągneła mi z tego cycka :/ W czwartek ma przyjść położna, to zobaczymy ile przybrała na wadzę.

Zgłoś nadużycie #16622 15 września 2015, 10:11

izunia65 Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1562 Podziękowania: 551
Dziś przy badaniu lekarka nadal stwierdziła że słychać coś w płucach. Powiedziała też że pewnie nawet jak wyjdziemy do domu to on nie będzie bez zarzutu. Będziemy mu podawać leki wziewne. Tlen mu ttoche zmnieszyli i zobaczymy jak będzie dawał radę.


Zgłoś nadużycie #16623 15 września 2015, 10:30

Madzia818 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2015 Posty: 898 Podziękowania: 733
Izunia dobrze, że dbają o Antosia wszystko sprawdzają, najważniejsze że możecie być razem. Wcia jak wiesz ja 3 tygodnie miałam bolesne skurcze, ale czasem za chwilkę mogą się rozbujać. Nesunia super z laktacją
U nas bardzo dobrze, przy dwójce dzieci troszkę doby brakuje, ale na szczęście P.jeszcze tydzień będzie więc liczę na to, że jakoś wszystko zgram.


Zgłoś nadużycie #16624 15 września 2015, 11:06

agusiaczek30 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2015 Posty: 986 Podziękowania: 158
niezapominajka mnie tez od zgagi bolało gardło
mi sie dzis zakreciło w glowie siedzac i zrobiło mi sie goraco nie wiem od czego tak
tak najprawdopodobniej wyglada moj skarb    http://skroc.pl/975d4






Zgłoś nadużycie #16625 15 września 2015, 11:09

aaolciaa Supermama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 7051 Podziękowania: 1152
Hej Maminki!

Ja na pełnych obrotach od rana. Teraz w końcu siadłam. A tak to Oliwke zawiozłam do przedszkola i wzięłam się za ogarnianie chałupy. Okna pomyte, sypialnia posprzątana, szafa też. I aż dziwne, ale zamierzam się wziąć za prasowanie. Taaaa, ja, która żelazko omijam z daleka :) Ale muszę coś robić, bo zwariuję :/ Ten mój synuś coś uparty i nie chce mnie słuchać i wyjść.... Męża miałam plan wziąć w obroty, a ten co ?? ? On ma psychiczną blokadę, bo przecież mały już tak niziutko, bo już taki duży, bo on nie chce go "pukać" w główkę... ehh.... Więc sobie teraz muszę radzic innymi sposobami. Ananasa nie dam rady zjeść, więc zaczynam kombinować. Kurde, no, już moja cierpliwość zaczyna się kończyć, szczególnie jak dostaję codziennie telefony i smsy z pytaniem "czy to już?". Miło, ze się każdy martwi itp, ale ja sama przez to bardziej się niecierpliwię :/
W czwartek mam ktg w szpitalu, w którym chcę robić i modlę się, zeby może jakieś skurcze wyszly... A w piątek wizyta u gin. Oby ostatni raz!
Nasza Oliwcia już jest z nami ;)




Zgłoś nadużycie #16626 15 września 2015, 11:13

aaolciaa Supermama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 7051 Podziękowania: 1152
Wcia, co do tego bólu to powiem Ci tak. Parcie na odbyt i taki ból to normalne, jednak te prawidłowe bóle porodowe będą (tzn powinny być) "nie do zniesienia". Jeśli prysznic Ci pomaga to jeszcze nie to, ale z pewnością niedaleko :)
Ja Ci jedynie mogę na swoim przykładzie napisać, ze jak miałam bóle porodowe to będąc pod prysznicem prawie wyrwałam kafelki ze ściany z bólu...

A tak w ogóle to również tak jak Ty, chcę urodzic we wrześniu. Ale coś te moje dziecie uparte :/
Nasza Oliwcia już jest z nami ;)




Zgłoś nadużycie #16627 15 września 2015, 11:17

aaolciaa Supermama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 7051 Podziękowania: 1152
Izunia, super,ze tak sobie już radzisz z Antosiem w szpitalu. Mogę sobie wyobrazic jak bardzo jesteś szczęsliwa. A co do rehabilitacji czy też tych leków wziewnych to jakoś mnie w ogóle nie dziwi. W końcu Antoś urodził się dość wcześnie, sporo przeszedł. Dużo jeszcze przed nim, ale wierzę, ze to szybko się skończy ;)

No i spóźnione życzenia z okazji pierwszego m-ca dla Antosia! Przede wszystkim duuuuuzo zdrówka :)
Nasza Oliwcia już jest z nami ;)




Zgłoś nadużycie #16628 15 września 2015, 11:20

aaolciaa Supermama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 7051 Podziękowania: 1152
Niezapominajka, kurcze, dużo zdrówka dla Ciebie!Ale jeśli jutro stawisz sie w szpitalu to jestem pewna, że coś Ci tam dadzą. Wygrzej się dzisiaj jeszcze póki możesz!
Nasza Oliwcia już jest z nami ;)




Zgłoś nadużycie #16629 15 września 2015, 11:22

aaolciaa Supermama
Rejestracja: Wrz, 2011 Posty: 7051 Podziękowania: 1152
Madzia818, spokojnie, jak mąż ma jeszcze tydzien wolnego to na pewno ogarniesz się do tego czasu. A nawet jak nie to z każdym dniem będzie pewnie lepiej. Ja po porodzie będę miała męża zaledwie przez chwilę. Zapowiada, ze niby tydzień,ale w to wątpię. Tak to jest jak się ma własną działalność :/ Więc ogolnie będę musiala z noworodkiem ogarniac wszystko sama. W ogole teraz sie smieję (z przerażeniem), że sama się na porodówkę zawiozę :/
Nasza Oliwcia już jest z nami ;)




Zgłoś nadużycie #16630 15 września 2015, 11:42

wcia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 1046 Podziękowania: 699
Aaolciaa... ja wiem, ze to nie to. Chodzilo mi bardziej o to, czy to juz niebawem... Jejku tak bardzo sie boje :(