Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

WARMIA-MAZURY. Olsztyn i okolice.

Zgłoś nadużycie #131 2 grudnia 2013, 21:54

Natusia88r Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 530 Podziękowania: 373
Wiem że na lipcówkach jest dziewczyna z Olsztyna ;)
No i są fajne mamusie ;p
Imagine jak tam u Ciebie? :)
Twój Synuś za chwilę roczek będzie miał ! Jak tam na jakim etapie jesteście w rozwoju? :) Moja się rodziła i mówilyśmy że Twój już ma 5 miesięcy a teraz moja juz tyle ma :)
Ach ten czas leci :)


Zgłoś nadużycie #132 2 grudnia 2013, 22:01

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Twoja ma już za chwile 6 ! Mój już smiga , psoci łobuz jeden :D Chodzi już od 3 tygodni i już nie upada prawie wcale zdaży mu sie ale rzadko :) A jak niunia sobie radzi? Ząbki jakieś sa ? :)







Zgłoś nadużycie #133 26 stycznia 2014, 22:04

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Witam wszystkich, co słychać?







Zgłoś nadużycie #134 27 stycznia 2014, 13:56

Ally Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 1144 Podziękowania: 192
Dziewczyny, korzystała któraś z Was z pomocy wynajętej do porodu położnej? Znacie jakieś fajne, godne polecenia? Muszę też wybrać jeszcze położną rodzinną, może też byście mogły kogoś polecić?
Oczywiście chodzi mi o teren Olsztyna :)

Zgłoś nadużycie #135 27 stycznia 2014, 21:31

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Ja nie miałam wynajętej położnej niestety nie doradzę a położną rodzinną miałam przypisaną że tak powiem automatycznie , na dane osiedle była położna







Zgłoś nadużycie #136 22 marca 2014, 22:03

niesia85 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3521 Podziękowania: 830
Witam :) jakos tu sie cicho zrobilo.. Bywa tu ktos jeszcze? Jestem z okolic Szczytna..

Zgłoś nadużycie #137 23 marca 2014, 13:34

Natusia88r Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 530 Podziękowania: 373
Witajcie Kobietki!!
Ależ mnie tu dawno nie było...
Moja grupa czerwcowa przeniosła się na fb i teraz rzadko tu bywam :( ale czasami uda się zajrzeć. Ostatnio zero czasu mam dla siebie, jak tylko mała śpi a teraz to już zdecydowanie mniej ;) (kiedy te 9 miesięcy minęło?!) śpi ok 2 godziny dziennie, a wtedy oczywiście chce się posprzątać, ugotować, szybka kawa i... mała już nie śpi :) Wychodzi nam już 7 ząbalek na razie mamy wszystkie jedynki, górne 2 i teraz wychodzi lewa dolna dwójka :) siły ma co nie miara, pełza od 6 mca, raczkować na dobre zaczęła jakoś przed 8 miesiacem, a teraz już chce żeby łapać ją za rączki i wtedy człapie :) Sprawna jest niesamowicie, a co za tym idzie praktycznie od 3 miesięcy waga stoi w miejscu, ma niecałe 8 kilo ;) jeść lubi ale mało ;) najlepiej wchodzą owoce i .. mięsko ;p
Imagine, przegapiłam Twoje wiadomości sorki :)
Rozumiem że teraz Fabianek już biega w najlepsze ;D
Ally ja nie korzystałam z wynajętej położnej, jedynie już po porodzie zaglądała do Nas środowiskowa tak jak u Imagine, ale one są wyznaczone dla konkretnej dzielnicy ;) Moim zdaniem jeśli dobrze nie zna się takiej położnej, to słabo wychodzi taka opieka np podczas porodu, jesli w ogóle zdąży przyjechać na czas ;p

Piękna wiosna zawitała prawda? Aż człowiek lepiej oddycha ;)
Miłego dnia Kochane !


Zgłoś nadużycie #138 23 marca 2014, 20:30

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Hej Natusia :)

Wszystkie są na fb ja zresztą też :) Ale super ze dzielnie znosi ząbki i taka sprytna dziewczynka :)

No mój już biega ... na spacery wychodzimy bez wózka tylko jak chcem isc na zakupy z nim to wtedy biore , na placach zabaw szaleje. My mamy z koleji juz 16 ząbków :)

Buziaczki dla was :*







Zgłoś nadużycie #139 23 marca 2014, 20:36

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Jest jakaś grupa na fb - mamy z olsztyna coś takiego?







Zgłoś nadużycie #140 23 marca 2014, 22:23

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
https://www.facebook.com/groups/232645476940112/

Zapraszam :)







Zgłoś nadużycie #141 24 marca 2014, 16:21

AgataDuSo Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 110 Podziękowania: 7

imagine napisał(a)

https://www.facebook.com/groups/232645476940112/

Zapraszam :)



chetnie dołączę bo jestem z Olsztyna


Zgłoś nadużycie #142 28 marca 2014, 11:48

Natusia88r Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2013 Posty: 530 Podziękowania: 373
O ja też wpadnę :) Nigdy wcześniej nie sprawdzałam czy taka grupa istnieje :)


Zgłoś nadużycie #143 30 marca 2014, 20:59

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
Natusia- nie było. Ale utworzylam , WBIJAJ :)







Zgłoś nadużycie #144 2 czerwca 2014, 12:23

Asiek1813 Supermama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 11135 Podziękowania: 835
Hej hej ja jestem mamusią z okolic Olsztyna i mam córeczkę z lipca teraz będzie miała dwa latka. Dzisiaj z nudów weszłam na forum i coś mnie tknęło żeby tu zajrzeć i widzę że są mamusie z Warmii i Mazur


Zgłoś nadużycie #145 2 czerwca 2014, 12:27

Asiek1813 Supermama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 11135 Podziękowania: 835
Ja mam męża z olsztyna mieszka na zatorze koło handlówki ;) ale mieszkamy 35 km od olsztyna widzę że na fb siedzicie szkoda że wcześniej do was nie zajrzałam


Zgłoś nadużycie #146 2 czerwca 2014, 20:48

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1266
:)







Zgłoś nadużycie #147 5 czerwca 2014, 14:23

Arivia Początkująca
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 42 Podziękowania: 2
Czy któraś z olsztyńskich dziewczyn rodziła u Malarkiewicza? Jeśli tak, to może podzielić się wrażeniami? :)

Zgłoś nadużycie #148 5 czerwca 2014, 19:53

Asiek1813 Supermama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 11135 Podziękowania: 835
moja sąsiadka rodziła i mówiła że jest bardzo zadowolona jak kiedyś z nią rozmawiałam jej synek ma aktualnie z 5 miesiecy


Zgłoś nadużycie #149 6 czerwca 2014, 0:11

Arivia Początkująca
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 42 Podziękowania: 2

Asiek1813 napisał(a)

moja sąsiadka rodziła i mówiła że jest bardzo zadowolona jak kiedyś z nią rozmawiałam jej synek ma aktualnie z 5 miesiecy



Dzięki za info. To pocieszające, bo sama się tam wybieram :)

Zgłoś nadużycie #150 7 czerwca 2014, 21:32

Asiek1813 Supermama
Rejestracja: Lis, 2011 Posty: 11135 Podziękowania: 835
ja rodziłam w wojewódzkim ;) także 3mam kciuki za szybki i bezbolesny poród ;)