Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

telefon dla mamusi

Zgłoś nadużycie #91 16 września 2019, 20:36

kurczaczek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2017 Posty: 175 Podziękowania: 0
Mnie ostatnio interesuje ich serwis telefonów https://serwisproduktowapple.pl/wymiana-szybki-iphone/ bo mam pęknięty wyświetlacz w swoim Iphonie

Zgłoś nadużycie #92 29 września 2019, 13:38

kampeno Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2019 Posty: 241 Podziękowania: 1
Moja mama niestety ma tendencję do niszczenia telefonów.
Co ciekawe kupiłam jej ze sklepu https://www.sferis.pl/etui-do-smartfonow-2132 etui na telefon dobrej jakosci i oprocz tego miala szybke ochronna i tak sie wyswietlacz zbil przy upadku. To chyba z 5 telefon ktory zepsula macie na to jakas rade? A moze kupic jej stara nokie 3310 i problem rozwiazany? :D

Zgłoś nadużycie #93 21 października 2019, 21:39

lusiaa Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2017 Posty: 201 Podziękowania: 0
a może telefon stacjonarny https://www.upc.pl/telefon/poznaj/ dla mamy jeśli głównie siedzi w domu? Taka opcja będzie dla niej i dla rodziny ogólnie dużo bardziej bezpieczniejsza

Zgłoś nadużycie #94 25 października 2019, 1:29

trystan.kautzer Świeżo upieczona
Rejestracja: Paź, 2019 Posty: 4 Podziękowania: 0
Co jeszcze można kupić?

Zgłoś nadużycie #95 9 grudnia 2019, 20:26

Werka93 Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2018 Posty: 52 Podziękowania: 0
Zawsze dobrym wyborem są stabilne telefony z mocną baterią i sporym wyświetlaczem dla osób w dojrzałym wieku, dlatego ja preferuję telefony samsung, a tu macie rozpiskę modeli http://www.play.pl/telefony/Telefony_mnp/

Zgłoś nadużycie #96 16 marca 2020, 10:12

kosmiczna Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2014 Posty: 193 Podziękowania: 0
Jeżeli chcesz mieć odpowiedni telefon dla mamy to oprócz wyboru dobrego modelu zadbaj też o to aby miał zainstalowany program antywirusowy. Wiele ludzi tego nie robi a na telefonach też korzystamy z internetu.
Zerknij sobie tu https://www.kaspersky.pl/ i zadbaj aby twój telefon a także telefony bliskich były bezpieczne.

Zgłoś nadużycie #97 26 kwietnia 2020, 18:45

loska Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Mar, 2017 Posty: 81 Podziękowania: 2
Ja mam alcatela 1S2020, kupiłam coś na szybko bo mi się stary telefon popsuł i to był fajny wybór. Telefon dobrze działa i ma spoko aparat a do tego nowego androida.

Zgłoś nadużycie #98 4 maja 2020, 4:07

Werka93 Zadomowiona
Rejestracja: Kwi, 2018 Posty: 52 Podziękowania: 0
Moja mama ma samsung galaxy s20 plus i pierwszy raz widziałam, aby była tak zadowolona. Poprzednie 2 telefony to była tragedia, Philips z baterią wytrzymałą niesamowicie, ale zacinał się przy każdej wykonywanej akcji i jeszcze miała Nokię bodajże, ale już nie działało na niej wiele aplikacji, gdyż nie było wsparcia dla tej wersji androida.
Wiem, że nie każdy może pozwolić sobie na ten model https://www.play.pl/telefony/samsung/samsung-galaxy-s20-plus-5g/ , jednakże samsungi ogółem są solidne i wytrzymałe

Zgłoś nadużycie #99 10 maja 2020, 13:40

MarkowskaJul Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1537 Podziękowania: 7
Też mam Samsunga i jestem całkiem zadowolona. Dużo ostatnio czytałam o telefonach i te mają całkiem niezłą opinię. Dodatkowo trafiłam na ciekawy artykuł o tym jak odzyskać dane z telefonu https://panwybierak.pl/blog/odzyskiwanie-danych-android/ Fajna sprawa! Mam w swoim bardzo dużo informacji i nie chciałabym ich utracić bezpowrotnie.

Zgłoś nadużycie #100 22 maja 2020, 10:42

eleona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2017 Posty: 626 Podziękowania: 0
Jeśli chcesz kupić telefon dla mamy, ale nie wiesz do końca jaki wybrać to zajrzyj na stronę https://telefonik.net.pl/ na niej jest podany ranking smartfonów, który jest przydatny. Korzystałem z niego wybierając swój telefon i jestem zadowolony.

Zgłoś nadużycie #101 30 maja 2020, 16:58

Regalis Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 150 Podziękowania: 1

loska napisał(a)

Ja mam alcatela 1S2020, kupiłam coś na szybko bo mi się stary telefon popsuł i to był fajny wybór. Telefon dobrze działa i ma spoko aparat a do tego nowego androida.



Świetny wybór. Moja mama też ma ten model 1S z tego roku. Trochę się obawiała wszystkich funkcji czy się tego nauczy, ale teraz jest zachwycona. No i model ma NFC, wiec nauczyła się płacić telefonem. Do tego kilka aparatów i duża pojemność.

Zgłoś nadużycie #102 30 maja 2020, 19:03

tutula Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 308 Podziękowania: 3
Jaka cena za ten telefon? Szukam czegoś budżetowego.


Zgłoś nadużycie #103 1 czerwca 2020, 14:59

sercowa Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 766 Podziękowania: 2
Kup mamusi także etui do tego telefonu. Duży ich wybór znajdziesz w sklepie internetowym Vegacom: https://vegacom.eu/pl/menu/huawei/honor-8s/etui-133764.html. Z pewnością któryś ze wzorów wpadnie Ci w oko.

Zgłoś nadużycie #104 23 czerwca 2020, 17:24

lusesitka774 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2017 Posty: 1237 Podziękowania: 4
A czy rozważałaś zakup telefonu marki apple? Bo ja mogę ci go polecić, używam już długo i fajnie się sprawuje. Tutaj https://www.macforce.pl/ z kolei na serwis oddaję jak coś jest nie tak, szybko naprawiają a na ten czas dostaję od nich telefon zastępczy.

Zgłoś nadużycie #105 28 czerwca 2020, 20:25

Regalis Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 150 Podziękowania: 1

tutula napisał(a)

Jaka cena za ten telefon? Szukam czegoś budżetowego.


Pytasz o ten mój Alcatel 1S z tego roku ? Koszt to mniej wiecej 500zł :)

Zgłoś nadużycie #106 30 czerwca 2020, 22:53

tutula Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 308 Podziękowania: 3
Wow, serio? Jestem w szoku, muszę mu się przyjrzeć, bo cena kusząca. System się nie tnie? Zdjęcia robi ładne?


Zgłoś nadużycie #107 2 lipca 2020, 17:53

MarkowskaJul Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2014 Posty: 1537 Podziękowania: 7
Niezależnie od tego jaki telefon wybierzecie szkoda jest tracić zdjęcia i wszystkie dane, a wirusów w internecie jest niestety całe mnóstwo https://bitdefender.pl/malware-co-to-jest-i-jak-go-szybko-usunac/
Lepiej się od razu zabezpieczyć, niż potem płakać nad rozlanym mlekiem

Zgłoś nadużycie #108 30 lipca 2020, 13:20

Regalis Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 150 Podziękowania: 1

tutula napisał(a)

Wow, serio? Jestem w szoku, muszę mu się przyjrzeć, bo cena kusząca. System się nie tnie? Zdjęcia robi ładne?



Cena jest świetna ale mimo niskiej ceny tel jest mega fajny. Nic się nie tnie i wszystkie aplikacje płynnie pracują nawet jak mam ich sporo otwartych.

Zgłoś nadużycie #109 31 lipca 2020, 20:05

tutula Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 308 Podziękowania: 3
No to kupiłam, znalazłam za 450, więc żadne pieniądze, a działa póki co super, jestem zadowolona.


Zgłoś nadużycie #110 24 września 2020, 21:15

carolka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2019 Posty: 229 Podziękowania: 0
No i super! Ja swojej mamie też chce kupić telefon. Myślę o tym https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/oppo-a72-5g-specyfikacja Z tego co wyczytałam ma bardzo dobre parametry i atrakcyjną cenę. Myślę, że mama będzie bardzo zadowolona.