Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniówki 2018

Zgłoś nadużycie #31 28 maja 2017, 21:44

meridas Zaprawiona w bojach
Mogę dolaczyc? Termin mi wychodzi wg om 26 styczeń. Dzis lekarz potwierdził ciążę , na USG widac pęcherzyk ciążowy. Dzis mam 5 tydz 2 dzień ,na tym etapie to jest ok?W żadnej ciąży chyba nie bylam tak wcześnie na USG wiec w temacie jestem zielona....

Zgłoś nadużycie #32 28 maja 2017, 21:45

Dubel

Zgłoś nadużycie #33 28 maja 2017, 21:49

I następną wizyta 6 czerwca

Zgłoś nadużycie #34 28 maja 2017, 23:15

kasia21051988 Zaprawiona w bojach

Moom napisał(a)

Kasiu - wizytę mam 7.06 ;) chciałam jak strzeli 6 tyg ale bałam się że jeszcze nie wiele będzie widać, w drugiej ciąży na pierwszej byłam 6tyg4 dni i widzieliśmy serducho, więc teraz równe 7 tyg, mam nadzieję podziwiać piękne widoki ;)

ja ide 8.06😊😊

MÓJ ANIOŁEK CÓRECZKA 8TC

Zgłoś nadużycie #35 29 maja 2017, 8:10

dziewczyna600 Gotowa na wszystko
Hej, termin mam jakos na 28 styczna. Na usg byłam w czwartek, pęcherzyk jest ;) To moje drugie bejbi. Przy pierwszym też się udzielałam na tym forum ;)   Mam już córkę. Mdłości leciutkie z samego rana ale narazie jest ok. Najgorsze jest, że się przeziębiłam i brałam antybiotyk, ale w konsultacji z lekarzem. Mam do was pytanie. Kiedy powiecie szefowi w pracy o ciąży?

Zgłoś nadużycie #36 29 maja 2017, 9:31

patrycja27 Fajna mama
Witam nowe styczniowki meridas myślę że na tym etapie to dobrze że jest pęcherzyk. Ja wizytę mam 6 czerwca ale chyba nie wytrzymam i pójdę jeszcze w tym tygodniu bo chciałabym zobaczyć już fasolke.

Zgłoś nadużycie #37 29 maja 2017, 10:19