Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #1591 14 sierpnia 2012, 10:38

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911

joanna197613 napisał(a)

Witajcie dziewczyny. Ja jeszcze nie znam płci dziecka. Okaże się za miesiąc na badaniach prenatalnych :) Zobaczymy co będzie. W domku mam już syna - ma prawie 13 lat :) - także duża różnica wieku.

Dziewczyny, czy któraś z Was ma cukrzycę ciążowa? U mnie niestety stwierdzono :( Kłuję się 6 razy dziennie i kontroluję cukier. Do tego dieta.


Asiu rozumiem, że dołączasz do naszego grona ?? gdyby nie April to bym Cię nie zauważyła :( dziecko mi się na oczy rzuciło ;) zaraz dodam Cię do tabelki.

moja siostra miała cukrzycę. też się kuła, a mały miał hipogklikemię po urodzeniu. na szczęście w szpitalu szybciutko się nim zajęli :) miała tylko specjalną dietę przez całą ciążę




Zgłoś nadużycie #1592 14 sierpnia 2012, 10:39

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Kochana April, masz identyczne objawy jak ja przy zapaleniu dróg moczowych. Ból przeszywający, że aż się ruszyć nie mogłam i też się dziwiłam, że mały kopał w tym czasie. A potem dwie kolejne doby biegałam do toalety strasznie często. Z badania moczu powinno Ci wyjść wszystko. Ja robiłam dzisiaj, zobaczymy jakie wyniki, ale czuję, że cały czas coś nie tak.

Zgłoś nadużycie #1593 14 sierpnia 2012, 10:50

petitek Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1630 Podziękowania: 265
Witajcie przyszłe mamusie!!!! synuś prosi o głosy http://www.bobovita.pl/galeria/79849:) głosować można codziennie :) dziękujemy :D

Zgłoś nadużycie #1594 14 sierpnia 2012, 10:57

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

petitek napisał(a)

Witajcie przyszłe mamusie!!!! synuś prosi o głosy http://www.bobovita.pl/galeria/79849:) głosować można codziennie :) dziękujemy :D


Zaglosowane :)

Ja zrobie w czw, znowu dzis pobolewa, ale mniej. Moze to faktycznie pecherz. Normowalo sie po cieplej kapieli, wiec chyba pecherz, bo o ile sie nie myle wlasnie przy bolu pecherza objawy ustepuja lub lagodza sie we wodzie?...


Zgłoś nadużycie #1595 14 sierpnia 2012, 10:59

madziulka_myszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 1053 Podziękowania: 542
No cześć dziewczyny :) :* ja dzisiaj tylko na chwilę bo zaraz mam goscia :)
April cieszę się że to nic groźnego-mówiłam że będzie tak jak u mnie hehe ale warto dmuchac na zimne, przynajmniej jestes spokojniejsza :)
Witam wszystkie nowe mamusie , gratuluje fasolek (a raczej już dużych fasoli :D ) i życzę zdrówka i szczęsliwego rozwiązania :)
AniaFin ale miałaś malutki brzusio heh ale wierze że juz jest większy :D mój z dnia na dzień rosnie , a ja coraz szczęsliwsza jestem z tego powodu hehe :)
Nancy trzymam kciuki zeby sie poprawiało :)
Moje maleństwo wczoraj miało perfidną czkawkę :D leżało sobie mocno po prawej stronie i tak mi brzuch skakał że nie mogliśmy z M. ze śmiechu :D


Zgłoś nadużycie #1596 14 sierpnia 2012, 11:03

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

madziulka_myszka napisał(a)

No cześć dziewczyny :) :* ja dzisiaj tylko na chwilę bo zaraz mam goscia :)
April cieszę się że to nic groźnego-mówiłam że będzie tak jak u mnie hehe ale warto dmuchac na zimne, przynajmniej jestes spokojniejsza :)
Witam wszystkie nowe mamusie , gratuluje fasolek (a raczej już dużych fasoli :D ) i życzę zdrówka i szczęsliwego rozwiązania :)
AniaFin ale miałaś malutki brzusio heh ale wierze że juz jest większy :D mój z dnia na dzień rosnie , a ja coraz szczęsliwsza jestem z tego powodu hehe :)
Nancy trzymam kciuki zeby sie poprawiało :)
Moje maleństwo wczoraj miało perfidną czkawkę :D leżało sobie mocno po prawej stronie i tak mi brzuch skakał że nie mogliśmy z M. ze śmiechu :D


Wy kanalie, dziecko sie meczy, a Wy sie smiejecie! :P haha, nie no jaja sobie robie :D niby wiesz jest ok, ale dzis znowu bol... Mam nadzieje, ze chociaz zostanie taki, a nie sie powiekszy. Jak mi wode spowrotem wlacza, to pojde sie wykapac. Bo remont lazienki i wody nima na razie :(


Zgłoś nadużycie #1597 14 sierpnia 2012, 11:04

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
April: faktycznie chyba troszkę za wcześnie żeby biegać ciągle do toalety - może to zapalenie pęcherza? badania moczu trzeba zrobić i najlepiej od razu posiew żeby wiedzieć z jaką ewentualną bakterią się ma do czynienia.
A położna to straszna suka że też takie jeszcze pracują! Poza tym apap to mi zaleciła pani ginekolog na silne bóle głowy więc niech się położna nie wtrąca! Na pewno nie wolno brać aspiryny ani ibupromu ale apap jest bezpieczny.


Zgłoś nadużycie #1598 14 sierpnia 2012, 11:16

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

baby napisał(a)

April: faktycznie chyba troszkę za wcześnie żeby biegać ciągle do toalety - może to zapalenie pęcherza? badania moczu trzeba zrobić i najlepiej od razu posiew żeby wiedzieć z jaką ewentualną bakterią się ma do czynienia.
A położna to straszna suka że też takie jeszcze pracują! Poza tym apap to mi zaleciła pani ginekolog na silne bóle głowy więc niech się położna nie wtrąca! Na pewno nie wolno brać aspiryny ani ibupromu ale apap jest bezpieczny.


Wiesz ja duzo pije, wiec latac do toilet to moge czesto, ale boli mnie bardzo :( myslalam, ze to bardziej jajniki, a moze faktycznie to pecherz :( mialam robione badania miesiac temu, wszystko bylo ok, ale wtedy nic mnie nie bolalo, zrobie sobie w czwartek te badania, mam nadzieje, ze to dziecku nie zagraza jakos?;/ Polozna - bez komentarza...


Zgłoś nadużycie #1599 14 sierpnia 2012, 11:50

AniaFin Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 656 Podziękowania: 757
dobila mnie ta polozna, to straszne ze w sluzbie zdrowia jest tyle ludzi bez serca, ktorzy traktuja nas jak medyczne przypadki raczej niz jak ludzi.
Super, ze ginekologicznie wszystko spoko i ze Nikos kopie mamusie :)
Trzymaj ten pecherz na wszelki wypadek w cieple, cieple kapiele sa dobre, ja sie tez mocze co tydzien, tylko uwazam, zeby nie woda nie byla za ciepla.
Dzieki za rowerowe poparcie :) , jak tutaj mowie, ze polscy lekarze odradzaja jazde na rowerze, to wszyscy wytrzeszczaja oczy, a mam kolezanki, ktore maja po trojce-piatce dzieci i jezdzily zawsze do konca. Dzis juz bylo dobrze, nawet pod gorke, wiec doszlam do wniosku, ze to chyba troche spodnie mnie wtedy uciskaly.


Zgłoś nadużycie #1600 14 sierpnia 2012, 12:02

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

AniaFin napisał(a)

dobila mnie ta polozna, to straszne ze w sluzbie zdrowia jest tyle ludzi bez serca, ktorzy traktuja nas jak medyczne przypadki raczej niz jak ludzi.
Super, ze ginekologicznie wszystko spoko i ze Nikos kopie mamusie :)
Trzymaj ten pecherz na wszelki wypadek w cieple, cieple kapiele sa dobre, ja sie tez mocze co tydzien, tylko uwazam, zeby nie woda nie byla za ciepla.
Dzieki za rowerowe poparcie :) , jak tutaj mowie, ze polscy lekarze odradzaja jazde na rowerze, to wszyscy wytrzeszczaja oczy, a mam kolezanki, ktore maja po trojce-piatce dzieci i jezdzily zawsze do konca. Dzis juz bylo dobrze, nawet pod gorke, wiec doszlam do wniosku, ze to chyba troche spodnie mnie wtedy uciskaly.


Ja generalnie nie jestem jakas wiesz przezorna, dlatego, uwazam, ze jesli ktos ma obie nogi, dlaczego ma nie jezdzic na rowerze? Tylko dlatego ze ciaza? Bezsens. Wiele kobiet uprawia w ciazy inne rozrywki i zyja. Trzeba tylko uwazac, zeby nie spasc z rowera, jezdzic ostrozniej itd. A wiadomo, ze jak ciaza jest zagrozona, to juz trzeba zrezygnowac z takich przyjemnosci.
Tez uwazam, zeby woda nie byla ciepla, choc nie ukrywam zdarzylo mi sie wejsc do cieplejszej, niz powinnam, ale nic mi nie bylo.
A polozna zrobila ze mnie wyrodna matke, dobrze ze nie wie, ze przez pol ciazy palilam papierosy, bo chyba by mnie wtedy zlinczowala na oczach tych ludzi :P idiotkaaaaa bez wiedzy !


Zgłoś nadużycie #1601 14 sierpnia 2012, 12:17

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
Mi lekarz powiedział ze rower ok ... tylko żeby po płaskim podłozu jeździć , i że jakieś sporty skakane to nie bardzo ... kurde mnie tak dzisiaj głowa boli... zaraz chyba wezme paracetamol chociaż staram sie nie brać żadnych leków ale ile się można męczyć z bólem głowy i ide się zaraz wykąpać a pózniej po jakieś zakupki do sklepu mam na coś ochote ale średnio wiem na co hehe :)




Zgłoś nadużycie #1602 14 sierpnia 2012, 12:21

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
AniaFin: co kraj to obyczaj :P ja mieszkam na południu Polski więc dla mnie rower odpadł bo ciągle jest pod górkę i z górki, praktycznie nie ma równych terenów :) ja do 10tyg jeździłam na rowerze do pracy ale po rozmowie z lekarzem zrezygnowałam zresztą ja miałam pracę na zmianę czasem do 21 więc to już taka godzina gdzie jest zimno ciemno więc teraz autko a po porodzie wróce do roweru :) )


Zgłoś nadużycie #1603 14 sierpnia 2012, 12:23

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
karoollcia jesteś dokładnie w tym samym tygodniu ciąży co ja :) czujesz już ruchy dziecka? bo ja tak ale strasznie nie regularnie i chciałabym żeby częściej dawało znać o sobie :)


Zgłoś nadużycie #1604 14 sierpnia 2012, 12:34

Marzenka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 715 Podziękowania: 379
April cieszę się, że wszystko dobrze z Tobą i maleństwem :) Zrobisz badania to będzie wiadomo od czego te bóle. A ja dziś ranek spędziłam w kibelku...już się cieszyłam, że mam z tym spokój a tu znowu :(


Zgłoś nadużycie #1605 14 sierpnia 2012, 12:49

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
wstałam właśnie drugi raz tego dnia. zaraz będą teściowie :/ nic mi się nie chce i znowu wrąbałam kanapkę z pasztetem i pomidorem :)




Zgłoś nadużycie #1606 14 sierpnia 2012, 12:53

madziulka_myszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 1053 Podziękowania: 542
April u mnie tez to mógł byc pęcherz bo zaczelam pochłaniac duze ilosci zurawiny od soboty i wiesz że troszkę mi przeszło? Nie wiem czy od tego czy taki zbieg okolicznosci ale ewidentnie mniej siusiam i nie musze sie tak napinać ... badania i tak zrobiłam ... a odkąd biorę magnez żadnych skurczy więc się cieszę i twierdzie że no-spa mi niepotrzebna - dzisiaj nie wzięłam i narazie jest ok :)
A ciekawe czy ta czkawka w koncu meczy dziecko czy nie ... hmmmm


Zgłoś nadużycie #1607 14 sierpnia 2012, 12:54

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
A ja kurde własnie jeszcze nie bardzo czuję ruchy... :( a już bym chciała... ale jeszcze ma troche czasu :) wczoraj mąż przykładał ucho do brzucha i mówił że słyszy samo bulgotanie hehe :)




Zgłoś nadużycie #1608 14 sierpnia 2012, 12:55

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911

madziulka_myszka napisał(a)

A ciekawe czy ta czkawka w koncu meczy dziecko czy nie ... hmmmm


nie męczy spokojnie, nawet po urodzeniu nie męczy. wiem bo Julek miał czkawki non stop i położna powiedziała, że jego tak to nie męczy jak dorosłych, bo przepona inaczej pracuje :)




Zgłoś nadużycie #1609 14 sierpnia 2012, 13:09

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
wszystko przed nami :) pewnie niedługo maluszek da o sobie znać :)


Zgłoś nadużycie #1610 14 sierpnia 2012, 13:23

Marzenka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 715 Podziękowania: 379
Ja nie mogę się doczekać kiedy da o sobie znać dzieciątko :) czekam i czekam...