Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #12071 10 stycznia 2013, 18:57

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy bedziemy zyly na koszt panstwa...ja od razu pojde do nich po pieluchy i ciuszki...i podpaski :P




Zgłoś nadużycie #12072 10 stycznia 2013, 18:58

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
No pewnie! Chyba, ze personel chce smrodu i brudu :P

Zgłoś nadużycie #12073 10 stycznia 2013, 19:07

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
i jeszcze bede chciala dodatkowego jedzenia !!! :)




Zgłoś nadużycie #12074 10 stycznia 2013, 19:14

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ejjj a może jak dodam do nagrody gwarantowanej darmowe prawo jazdy po ukończeniu 18 roku życia to te nasze dzieci szybciej będą chciały wychodzić ?? ;)




Zgłoś nadużycie #12075 10 stycznia 2013, 19:30

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Czesc dziewczynki :-)
Niestety musze sie przyznac ze nie czytalam wszystkiego bo za duzo tego jest, a teraz wiadmomo mniej czasu i nie jestem zbytnio w temacie :-p

Agnieszkaaaa!!! My tu wszystkie sie martwilysmy o was, ale teraz sie cieszymy ze u was wszystko ok i ze Kornelcia jest juz na swiecie i nawet mamy ta sama date porodu :-D

Zgłoś nadużycie #12076 10 stycznia 2013, 19:30

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Metra gratuluje okroaglej 38 :-) i innym mamusia ktore maja dzisiaj rocznice :-)

Zgłoś nadużycie #12077 10 stycznia 2013, 19:40

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Jak mnie nikt nie bedzie mógł odwiedzić to tam uschnę i umrę z głodu bo szpitalnym żarciem to ja sobie przekaske moge zrobic :-P a jak czegoś braknie to na koszt państwa (skoro zabraniają wizyt to chyba niczego sobie nie wyczarujemy):@ mam nadzieję ze tak nie bedzie bo nawet pod prysznic nie będziemy mogły pójść to prawie jak w obozie by było :-P







Zgłoś nadużycie #12078 10 stycznia 2013, 19:40

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Jak mnie nikt nie bedzie mógł odwiedzić to tam uschnę i umrę z głodu bo szpitalnym żarciem to ja sobie przekaske moge zrobic :-P a jak czegoś braknie to na koszt państwa (skoro zabraniają wizyt to chyba niczego sobie nie wyczarujemy):@ mam nadzieję ze tak nie bedzie bo nawet pod prysznic nie będziemy mogły pójść to prawie jak w obozie by było :-P







Zgłoś nadużycie #12079 10 stycznia 2013, 19:42

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
dopiero bedziemy pisaly tu teskne posty :) szpital zbankrutuje na pradzie, bo tel ciagle beda sie ladowac :P




Zgłoś nadużycie #12080 10 stycznia 2013, 19:51

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Hahaha, już widzę jak Styczniówki trafiają na porodówki i wszędzie zakaz znoszą od razu :P

Zgłoś nadużycie #12081 10 stycznia 2013, 19:52

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
kurcze, nawet sobie nie wyobrażam takiej sytuacji. Totalna porażka by była.

Zgłoś nadużycie #12082 10 stycznia 2013, 19:59

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
maskra totalna ale chyba dla nich :P jak tak bedzie to zapamietaja mnie na dlugo...bo to zarcie szpitalne jest tandetne a jak jestem glodna to zla a jak zla to nie trzymam buzi na klodke :P




Zgłoś nadużycie #12083 10 stycznia 2013, 20:23

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
Metra gratuluję 38 :* zostałaś sama w świętowaniu czwartków :D

nam przeszły skurcze, dzięki Bogu, przez moment się wystraszyłam, że to "już" :D teraz wiem, że nie jestem jeszcze mentalnie gotowa, tym bardziej, że zakaz odwiedzin jest u nas w szpitalach, bo "nadciąga epidemia grypy"

jutro idziemy na ostatnie USG, na którym popatrzę na mojego płodka od środka :D i zmierzymy go, czy rośnie nam grzeczniutko jak powinien :) i zobaczymy w jakim stanie jest łożysko, bo w cukrzycy ciążowej starzeje się szybko pod koniec :(

szyjkę mamy zamkniętą, pani gruba powiedziała, że jeszcze sobie pochodzę jako kangur hehehe :D i mówi w trakcie wizyty "widzi pani, pracuję od 2 godzin już a kart w ogóle nie ubywa!!! te kangury siedzą i siedzą pod tymi drzwiami" :D

ktoś się rozpakowuje? czy coś?

Zgłoś nadużycie #12084 10 stycznia 2013, 20:31

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
eee cisza....nie ma chetnych...dolozylam prawo jazdy...nie mam juz pomyslow...toz to samochodu nie dam :)




Zgłoś nadużycie #12085 10 stycznia 2013, 20:44

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Metra, ja się zastanawiam jak Ty to prawo jazdy zafundujesz :P Oby Cię było stać za 18 lat na podwójne - bo dla Antka pewnie też trzeba będzie :D A na kiedy to prawo jazdy? W sensie, kiedy dziecko ma się urodzić? Jutro?

Lil, "płodka od środka" :D hahaha! Przyjemnego oglądania jutro :) Sama jeste ciekawa, ile Twój Antonio waży. Moja wiedza co do Jaśka zatrzymała się na 2450 g w 34 tc i teraz to już tylko niespodzianka będzie :)

Zgłoś nadużycie #12086 10 stycznia 2013, 20:55

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
hihi, Metra, mało to jest atrakcyjne, prawo jazdy? SZOFERA OSOBISTEGO A NIE :D

Nancy, nasz ważył w 33 tc 2111 :D a teraz ciekawa jestem czy nadal tak pięknie rośnie, czy znów o tydzień za mały :) pewnie się zdziwi, że USG w tym tygodniu robimy hehehe :D będę musiała się mu tłumaczyć grubaśno, że cukrzyca itd :D

Zgłoś nadużycie #12087 10 stycznia 2013, 21:10

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Lil, na pewno sporo przybrał od tamtego czasu, nie chce wyłazić to pewnie rośnie :)

Ciekawe jak tam Monia, czy już wyszła...

Idę do łóżka, Słonice :-*

Zgłoś nadużycie #12088 10 stycznia 2013, 21:27

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ejjj ja w sensie ze Wy to Waszym pociechom sponsorujecie a nie ze ja wszystkim :P
***
konkursy sa rozpisane do 15.01 o ile dobrze pamietam :P ja tylko oglaszam a nagrodami Wy sie zajmujcie ;)




Zgłoś nadużycie #12089 10 stycznia 2013, 21:34

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
jutro zapadnie deyczja czy wypuszczaja Monie do domu czy wywoluja Wiki
***
ide do loza :)




Zgłoś nadużycie #12090 10 stycznia 2013, 21:42

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Kurde od kilku dni (3moze4) pobolewa mnie troszkę głowa z tylu czuje taki lekki ucisk i delikatne zawroty głowy :-( Nie wiem czy to przez ta pogodę ? Deszcz , śnieg, nic i znów deszcze śnieg.. Moze to wlasnie przez pogodę ,cisnienie? Czy to moze normalne na koniec ciąży? (Macie tak?) Ale co ma głowa do brzucha :-P Idę na spacer sie dotlenic (z psem rzecz jasna bo to powoli Jego pora na ostatnie wyjście) :-P