Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #11991 9 stycznia 2013, 14:23

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
A sie dzisiaj narobiłam pranie, odkurzanie, mycie podłóg, kurze... Jeszcze kuchnia cała do ogarnięcia bo wygląda jakby tornado tam wpadlo;/ Teraz sobie odpoczywam przy kawce i tv a maluch buszuje po brzuszku :-D Moze szuka wyjścia ? :-P hehe Mi na zgage pomagalo od razu Rennie to najmocniejsze ale sie skończyło i teraz sie mecze :-( i fajnie ze kobiety w ciąży mogą brać :-D







Zgłoś nadużycie #11992 9 stycznia 2013, 14:58

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ja tez nie wiem jak ja urodze jak sil nie bedzie...ale moze nam przed porodem cudownie powroca :P




Zgłoś nadużycie #11993 9 stycznia 2013, 14:58

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911

agusia83 napisał(a)

Siema dziewczyny czekam i czekam na oznki porodu a tu nic i nic :(


czesc :) a kiedy bys chciala urodzic ??




Zgłoś nadużycie #11994 9 stycznia 2013, 15:22

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
Metra, jak już pytasz... to ja bym chciałam 20 stycznia :D

Zgłoś nadużycie #11995 9 stycznia 2013, 15:31

alex12 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 141 Podziękowania: 97
Skoro już piszecie o swoich ukrytych marzeniach to ja poproszę 12 styczeń :)




Zgłoś nadużycie #11996 9 stycznia 2013, 15:52

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Alex, a co Ty się tak spieszysz? :D

Metra, tytuły i narody wyśmienite :) Nic, tylko rodzić! :) ))

Nic mi się nie chce dzisiaj i nic nie robię :P

Miałam starcie z sąsiadem. Jego pies szczekał dziś od rana do mniej więcej 14-stej. To jest naprawdę uciążliwe jak tak lata po całym mieszkaniu i dziamie, a niesie się to jak żaden inny hałas... Kiedyś zwróciłam uwagę jego matce, że jak ich nie ma w domu to psy (bo mają dwa) wyją pod drzwiami jak tylko ktoś wyjdzie z domu i zostają same to usłyszałam, że powinnam sobie w domku jednorodzinnym zamieszkać, bo w bloku nie umiem. Sąsiada udało mi się spotkać kiedy wyszłam dziś do sklepu, na dodatek napalił jak świnia w windzie. Grzecznie zapytałam, czy mogliby coś zrobić z tym psem, a ten nawet nie patrząc na mnie odpowiedział gburowato "nie!". Na to ja, że wielkie dzięki i za palenie w windzie też. Tak się wkurzyłam, że poszłam od razu do spółdzielni i naskarżyłam na dziada. Babka powiedziała mi, że dobrze, że przyszłam, bo to naruszanie regulaminu spółdzielni i napisze do nich pismo z ostrzeżeniem. A tak w ogóle to ich zna i też nie ma o nich najlepszego zdania :-/ Pewnie nic to nie da, ale nie będzie mi tu cham dawał do zrozumienia, że jest panem w bloku i może robić co mu się podoba :-/ Wrrrrr.....

Zgłoś nadużycie #11997 9 stycznia 2013, 16:02

alex12 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 141 Podziękowania: 97
Nancy:"Alex, a co Ty się tak spieszysz? :D "

Ja juz nie mam sił.Od miesiąca ciągle leżę,ostatnio jak trochę pochodzę to mnie rozpiera w pochwie.Po za tym boję się żebym wcześniej nie dostała skurczy bo i tak mam mieć cesarkę.A tak wogóle to jestem przewrażliwiona po swoich wcześniejszych przeżyciach i to były moje najdłuższe 9 miesięcy w życiu.Po prostu chce juz mi tulic swoje zdrowe dzieciątko,bo dopóki to nie nastąpi nadal będę się stresować.




Zgłoś nadużycie #11998 9 stycznia 2013, 16:05

alex12 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 141 Podziękowania: 97
Dzisiaj mam wizyte więc zobaczymy.Ale jestem przygotowana juz na szpital bo jeszcze musza mi szewek ściągnąc.




Zgłoś nadużycie #11999 9 stycznia 2013, 16:41

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
alex bedzie dobrze :)
***
Lil ja tez marze o 20.01 :P
***
Nancy dobrze zrobiłaś :)




Zgłoś nadużycie #12000 9 stycznia 2013, 16:48

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ide spac chyba :/ masakra jaka jestem senna




Zgłoś nadużycie #12001 9 stycznia 2013, 17:54

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
Alex, już niedługo utulisz swojego brzdąca :* i na pewno będzie zdrowy, zobaczysz :)
Nancy, co za dziady :/ ... dobrze, jakby więcej sąsiadów się zgłosiło do spółdzieli jeżeli im też przeszkadza to szczekanie, może coś zdziałacie :) wiadomo, w grupie siła. a palenie w windzie to już na prawdę... szczyt egoizmu, serio... my dzisiaj poszliśmy na miasto coś zjeść z Kimem, do miasta na piechotę ale z powrotem na nóżkach byśmy już nie dali rady, bo było mi za zimno... no i szukamy taksówki, stały pod Plazą dwie, jedna za drugą, ale w pierwszej kierowca palił, więc wsiedliśmy do drugiej... i kierowca zapytał, czy pierwsza była zajęta, ja na to, że nie ale kierowca palił a ja jestem w ciąży... on mu to powiedział przez CB radio, a palący taksówkarz na to "i bardzo się cieszę" ... cham jeden :D

Zgłoś nadużycie #12002 9 stycznia 2013, 17:54

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024

Metra napisał(a)

alex bedzie dobrze :)
***
Lil ja tez marze o 20.01 :P
***
Nancy dobrze zrobiłaś :)



no w końcu mamy razem rodzić, co nie? :D

Zgłoś nadużycie #12003 9 stycznia 2013, 18:54

ewela81 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 432 Podziękowania: 240
Hej mamusie :)

Ja już po nawiedzeniu Diabetologa i wszystko ok :) Teraz mm powturzyć badania na glukoze jak przestanę karmić żeby sprawdzić jak cukier :) Niedawno złapał mnie trochę silniejszy ból brzucha niż zwykle ale usiadłam i zrobiłam kilka oddechów i narazie przeszło :) Zeby jeszcze noc dzisiaj przespać i będzie ok :) Ostatnio rozmawiałam z koleżanką to powiedziała że 10.01.mogłabym urodzić tylko żeby nie wykrakała :) :) :)


Zgłoś nadużycie #12004 9 stycznia 2013, 19:25

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Oj dziewuchy ja sie dzis narobiłam więcej niz od początku miesiąca do dzis :-P jeszcze obiad na kolację sie robi zachciało mi sie pulpecikow w sosie pomidorowym mniamm i kupiłam dzis pizamke do szpitala bo miałam tylko jedna taka do karmienia z tymi rozcięciami przy cycach a teraz rozpinana kupiłam bo jedna to za mało a normalnie nie mam takich bo spie w tych halkowych a szpital to nie wybieg :-P hehe no i takim sposobem padam na pysk i nogi o masaż wolaja :-P







Zgłoś nadużycie #12005 9 stycznia 2013, 19:28

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
A tak z ciekawości zapytam ile bierzecie do szpitala tych całych wkładów śmiesznych :-P bo ja kupiłam 3paczki po 10sztuki jak braknie to pewnie ktoś dokupi a jak zostanie to zostanie







Zgłoś nadużycie #12006 9 stycznia 2013, 20:18

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Kasiu ja mam 2 paczki po 10 szt i dodatkowo w domu 60 szt podpasek bella mam w domu :)
***
przespalam caly dzien




Zgłoś nadużycie #12007 9 stycznia 2013, 20:33

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
To teraz w nocy bedziesz buszowac :-P a co do sąsiadów to tacy co nad nami mieszkają (starsí ludzie) to facet ciagle awantury robił wyzywal ta żonę od najgorszych i ciagle jakieś afery a raz Moj M tam poszedł i tak po facecie pojechal ze od tej pory cisza a to przed świętami było :-P Ja tam nawet nie wiem kto tam mieszka a mieszkamy tu od lipca :-P w sumie to wieżowiec my na 1piętrze wiec nie wiem kto gdzie i co tam wyzej :-P







Zgłoś nadużycie #12008 9 stycznia 2013, 20:38

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Alex, będzie dobrze, dawaj znać na bieżąco jaka u Ciebie sytuacja

Metra, ja też pół dnia przespałam, tak mi się oczy zamykają, że fik i mnie nie ma... Może zbieramy siły...

Kasiu, ja mam 2 opakowania dużych wkładek po 10 szt., najwyżej mi mąż dokupi.

Lil, ale idiota ten taksówkarz, sam sobie klientów zniechęca! Co do moich sąsiadów to obawiam się, że jesteśmy sami w tych akcjach, bo my na 9 piętrze, oni na 10 piętrze, a hałas niesie się w pionie i nam najbardziej to przeszkadza, nie mają kogo wkurzać nad sobą, a pod nami już mniej słychać, a sąsiedzi więcej na wsi siedzą niż tutaj.

Zgłoś nadużycie #12009 9 stycznia 2013, 20:44

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Wcześniej mieszkaliśmy w kamienicy w centrum a tam nad nami słonie mieszkały tak głośno było słychać każdy ich krok :-P w lecie na balkonie siedzieli i też sie zachowywali jakby tam sami mieszkali ale cóż uroki mieszkania w takich właśnie miejscach :-D







Zgłoś nadużycie #12010 9 stycznia 2013, 21:05

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ja miałam takich sąsiadów nade mną, że się śmialiśmy z mężem, że raz w miesiącu ogry się nad nami parzą ;)