Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #11591 4 stycznia 2013, 15:37

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Aniu, też liczę na to, że ostatni wirus uchroni mnie na jakiś czas przed kolejnym. W końcu jakieś przeciwciała wytworzyłam. I tak mało się widziałam z mamą, bo mieli być u nas w tym tygodniu kilka dni, a grypa ją zatrzymała u dziadków.

Metra, ja też ufam rtęciówkom, zresztą w SR nam powiedzieli, że elektroniczne potrafią mocno oszukiwać i tradycyjny pod paszkę najlepszy. Lil będzie nam zdawać relację jak się sprawdza ich ustrojstwo, może trafili na jakiś dobry wynalazek :D

Lil, dino jest super! :)

Zgłoś nadużycie #11592 4 stycznia 2013, 15:39

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
no w sumie racja Metra - przyspieszacze nie pomogą jeśli dzidzia nie gotowa

Zgłoś nadużycie #11593 4 stycznia 2013, 15:40

cathysmn Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 111 Podziękowania: 91
lilbanaqa zdasz relacje potem i dopiero kupie. :P

Zgłoś nadużycie #11594 4 stycznia 2013, 15:43

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
mój ma w pracy na szczęscie umówione tak ze jak sie zacznie to on do domku rusza i od razu urlop ma. fajnie ze tak do tego podeszli.

Zgłoś nadużycie #11595 4 stycznia 2013, 15:47

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
cathy moj to samo mowi ze ucieknie ... :) teraz wszyscy sie deklaruja ze jak by co to go zastapia...ale wiadomo jak to jest, jak przyjdzie co do czego to sie wypna...tlumacze mu ze jak sie zacznie to zawiezie mnie do szpitala, wroci do roboty i zdazy na druga faze porodu...no chyba ze sie zacznie rano jak on bedzie w pracy...to wtedy kicha




Zgłoś nadużycie #11596 4 stycznia 2013, 15:48

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ide z psem na dwor....najgorsze ze pada deszcz :/




Zgłoś nadużycie #11597 4 stycznia 2013, 15:52

cathysmn Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 111 Podziękowania: 91
A mi się dzisiaj nic nie chce. Nawet nie chce mi się iść do sklepu po doładowanie do telefonu, a sklep pod nosem. :P

Zgłoś nadużycie #11598 4 stycznia 2013, 16:04

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Cathy, jeszcze może nam się nie chcieć. Korzystaj, dopóki możesz :)

Właśnie znalazłam na Wikipedii co oznacza cc:

"(...) Nazwa operacji – cięcie cesarskie – wiąże się jeszcze ze starożytnym Rzymem, gdzie prawo zakazywało pogrzebania ciężarnej kobiety bez wyciągnięcia z jej łona płodu. Nazwa ta wywodzi się przypuszczalnie od słowa caesar lub caeson, co można by przetłumaczyć na polski jako "wyprutek" (łac. cedere = ciąć, pruć). Niektóre źródła podają jakoby w ten sposób miał przyjść na świat Juliusz Cezar, ok. 102 p.n.e. Przeczy temu fakt, że matka Cezara zmarła w 54 p.n.e. czyli 10 lat przed śmiercią syna. W starożytnym Rzymie cesarskie cięcie wykonywano jedynie na zmarłych kobietach w ciąży i było to usankcjonowane prawem (...)"

Zgłoś nadużycie #11599 4 stycznia 2013, 16:07

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
mi też się nic a nic nie chce :( i głowa mnie pobolewa :/

Zgłoś nadużycie #11600 4 stycznia 2013, 16:13

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ja sobie zrobilam cappuccino i chyba zaraz obejrze serial :)




Zgłoś nadużycie #11601 4 stycznia 2013, 16:17

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ja wczoraj mojemu wypilam prawie cala kawe "parzoche" i nic ;)


Zgłoś nadużycie #11602 4 stycznia 2013, 16:22

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
włąśnie dzwonie do mojego i pytam gdzie już jest. a ten w pracy jeszcze siedzi - zapomniał że dziś doktorek !! faceci, trzeba za nich myśleć...

Zgłoś nadużycie #11603 4 stycznia 2013, 16:26

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Milka a o ktorej masz gina?




Zgłoś nadużycie #11604 4 stycznia 2013, 16:31

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
na szczęście dziś w miarę na spokojnie. nie było już numerków i dopisali mnie na przyczepkę czyli mam zdażyc w godzinach jego przyjęc czyli do 19-stej max. wiec nie stresuje się ale cieszę sie  ze postanowiłam zadzwonić, bo tak to nie wiadomo ile by tam jeszcze posiedział. a wczoraj mu przypominałam...

Zgłoś nadużycie #11605 4 stycznia 2013, 16:32

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
eee to zdazycie :)




Zgłoś nadużycie #11606 4 stycznia 2013, 16:36

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Lil to zaszalałaś z zakupami- ja to w czasie płacenia za zakupy już by miała łzy w oczach :P ..

A jak wy dziewczyny z tymi termometrami robicie? pod paszkę i ściskacie malca tak? czy w tyłek? bo ja mam zwykły ale w dupcie nie chcę małej wciskać.. Ale najchętniej taki jak Lil ma to bym kupiła bo u mojej mamy się sprawdził- tylko kasy nie mamy narazie..

A kawa inka starczy? Bo ja innej nie wypiję, bo kawy wprost nie znoszę. Sam zapach mnie obrzydza.. A gdzie się te liście malin kupuje? Bo wciąż nie kupiłam, a chcę Wiki :D

Nancy też już to o cezarze wcześniej czytałam :P




Zgłoś nadużycie #11607 4 stycznia 2013, 16:37

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
faceci.... :D

Zgłoś nadużycie #11608 4 stycznia 2013, 16:38

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Monia nie pij tej kawy....liscie malin w zielarskim trzeba kupic




Zgłoś nadużycie #11609 4 stycznia 2013, 16:38

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
a termometr pod paszke




Zgłoś nadużycie #11610 4 stycznia 2013, 16:39

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
A mój mimo że nie chcę być przy porodzie to mówi że pod drzwiami będzie stał i czekał :) .. Mam nadzieję, że zdąży bo do pracy jedzie zawsze o 3.00, a wraca różnie- dziś o 11 był a wczoraj aż po 13.. Jak wieczorem będę coś czuła to ma mnie do mamy zawieżć, bo to blisko od szpitala, a mama ze mną będzie przy narodzinach małej :D