Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #11551 4 stycznia 2013, 10:51

ewela81 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 432 Podziękowania: 240
Nancy powodzenia u gina :)


Zgłoś nadużycie #11552 4 stycznia 2013, 10:53

mamaPika Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2107 Podziękowania: 544

binamalwina napisał(a)

Daria urodzila o 1.08 sn 3610 i 51 cm


Dzień dobry.
Ogromne gratulacje!!!


Zgłoś nadużycie #11553 4 stycznia 2013, 10:55

mamaPika Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2107 Podziękowania: 544

lilbanaqa napisał(a)

Dafne urodziła Kubusia 3.01.2013 r, godz. 22:02, 51 cm i 3500g przez CC, z powodu braku rozwarcia, WIEEEEEEEEELKIE GRATULACJE, podjum obsadzone :* :* :*


Gratulacje!!!


Zgłoś nadużycie #11554 4 stycznia 2013, 11:02

mamaPika Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 2107 Podziękowania: 544
Dziękuję wszystkim styczniówką za miłe przyjęcie :*


Zgłoś nadużycie #11555 4 stycznia 2013, 11:22

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
cześć :) ale eksycytujacy poranek :)

Gratuluje Dafne i Daria :) :) :)

witamy oczywiscie nową styczniówkę ;)

u mnie cisza, wczoraj szyjka mnie bolała wieczorem - nie mogłam chodzić bo przy każdym kroku czułam mega kłucie, ale dzis już nic. wieczorem mam doktorka, ciekawe co powie. a wyniki moczu też ok, bakteria wytępiona więc mała może sie bezpiecznie rodzić.

Zgłoś nadużycie #11556 4 stycznia 2013, 11:22

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
aaa, i gratulacje kończącym tygodnie :)

Zgłoś nadużycie #11557 4 stycznia 2013, 11:35

ewela81 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 432 Podziękowania: 240
Dawaj Milka teraz ty :) Bo ta nasza Aneczka naprawdę coś się ociąga :) Aniu biegałaś po schodach żeby nie zostać moherem :) :) :)


Zgłoś nadużycie #11558 4 stycznia 2013, 11:51

AniaFin Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 656 Podziękowania: 757
staram się staram :) właśnie stałam przy desce do prasowania, a wcześniej porobiłam trochę ćwiczeń z jogi, przejdę się jeszcze na spacer :)


Zgłoś nadużycie #11559 4 stycznia 2013, 12:06

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
seks nawet mi skurczów nie pobudza, nosz cholercia :D ale za to jakie doznania bez pesara.... mmmmmmm :D zaraz idę na ostatnie zakupy dla młodego :) proszę zacząć rodzić w trakcie mojej nieobecności :*

Zgłoś nadużycie #11560 4 stycznia 2013, 12:13

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
ostatnio coś wspominałyście czy już wszyscy zaczeli pytać czy urodziłyście: u mnie od wczoraj tak jest tzn nie wprost czy już, tylko dostaję smsy, maile, tel. z pytaniem jak sie czuje :)
wcześniej tylko mama i teściowa, teraz już na znajomych przeszło.

Zgłoś nadużycie #11561 4 stycznia 2013, 12:14

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
Lil, dawaj dalej: może wreszcie pobudzi :)

Zgłoś nadużycie #11562 4 stycznia 2013, 12:40

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
hej mamusie!!!

gratuluje skonczonych tyg :)

oczywiscie gratulacje dla Dafnei Darki :)

witam tez nowa mamusie :)

ciekawe ktora bedzie nastepna,teraz to juz wyscigi,kazda chce miec to za soba ;)


Zgłoś nadużycie #11563 4 stycznia 2013, 12:45

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
no wstałam po raz drugi dziś...ledwo co...nie moglam oczu otworzyc...taka mnie sennosc lapie ze masakra
***
Nancy i ewela dajcie znac co tam u lekarza :)
***
gratuluje skonczonych tygodni :D
***
co do seksu to ja moze jutro ;) jak moj z roboty wroci i lozeczko skrecimy bo chyba juz czas :P




Zgłoś nadużycie #11564 4 stycznia 2013, 13:14

kasia1988 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4566 Podziękowania: 1327
Dzień dobry mamusie :-D nam to przemeblowanie w sypialni służy bo tak dobrze juz dawno nie spałam i tylko raz wstawalam na siku a potem juz tylko sen do 12 :-D hehe Gratulacje dla Darii i Dafne życzę Wam szybkiego powrotu do formy i czekamy na kolejne maleństwo (-a) :-D







Zgłoś nadużycie #11565 4 stycznia 2013, 13:29

ewuszka5 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 80 Podziękowania: 41
Witajcie!
Nie było mnie kilka dni na forum, bo od 30 stycznia przebywałam na obserwacji w szpitalu. Tak bardzo bałam się że urodzę w grudniu, że ciśnienie skoczyło mi do 160. Wczoraj wyszłam na własne żądanie bo wszystko jest ok. Jutro jadę do innego szpitala, na umówioną cesarkę. Ciekawe, czy jutro będę już trzymała swoją małą w ramionach :)
Widzę, że już kilka maluszków przyszło na świat. :) Gratuluję mamusiom!!
W szpitalu, w którym byłam 31 stycznia urodziło się sześcioro dzieciątek, a 1 stycznia tylko jedno i to pod koniec dnia.
A która ze styczniowych mam urodziła jako pierwsza w 2013?




Zgłoś nadużycie #11566 4 stycznia 2013, 13:31

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ewuszko to koniecznie daj nam znac co i jak jutro :) zaraz na priva podam Ci moj numer tel :)
***
madziulka myszka urodzila pierwsza w styczniu...tabelka jest strone wczesniej




Zgłoś nadużycie #11567 4 stycznia 2013, 13:35

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Ja już po wizycie u gin. Jaśkowa głowa przeszkadzała pani doktor w znalezieniu szyjki :P I badanie przez to było mało przyjemne. Dziecko już bardzo nisko, szyjka skrócona, ale pozamykana, że hej, więc usłyszałam, że jeszcze trochę pochodzę w ciąży :) Zrobiła mi wymaz i jeszcze mam się przejść z wynikami do niej w przyszłym tygodniu. Dobrze, że RMUA wzięłam, bo mnie nie było w eWUŚ, mają jeszcze małe zamieszanie z tym systemem.

Tak więc Monia, Milka czekamy na Waszą kolej :)

Kurczę, jutro mama ma u nas nocować przed odlotem, ale jeszcze na grypę choruje. Ja co prawda właśnie jakiegoś wirusa z siebie wygoniłam, ale trochę się boję, czy od niej czegoś znów nie złapię... Mój M. mówi, że w ogóle nie powinnyśmy się widzieć, ale będzie ciężko to tak zorganizować, no i obie chcemy jeszcze się pożegnać. Cholera :-/

Zgłoś nadużycie #11568 4 stycznia 2013, 13:37

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Ooo, Ewuszko, czyżbyś Ty była następna?

Zgłoś nadużycie #11569 4 stycznia 2013, 13:44

ewuszka5 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 80 Podziękowania: 41
Mam taką nadzieję :) W szpitalu tyle się naoglądałam i nasłuchałam opowieści o porodach, że troszkę się boję, ale już chciałabym urodzić i mieć Michasię w ramionach. Jutro koło 12 będę wiedziała, co ze mną zrobią :)




Zgłoś nadużycie #11570 4 stycznia 2013, 14:05

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
i wtedy napiszesz mi smsa :)