Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #10791 17 grudnia 2012, 22:09

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
a ja chce urodzic nawet na poczatku stycznia,juz mi tak ciezko ze mogloby byc po wszystkim ;)

Ewela u mnie tez tak jest z kolejka na kompa,moj maly tez lubi grac :)


Zgłoś nadużycie #10792 17 grudnia 2012, 22:19

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Metra, super artykuł! Nie o wszystkim słyszałam, a teraz już wiem więcej :)

Lecę spać. Dziś się trochę obiegałam - lekarz i praca. A wiedziałyście (uświadomiła mnie dziś księgowa), że czasem lekarze nie chcą wypisać kolejnego zwolnienia jak się jest po terminie porodu? Chodzi o to, że urlop macierzyński można wziąć już 2 tygodnie przed porodem. Oczywiście żadna mama tego nie chce, bo z automatu skraca nam się wtedy macierzyński po porodzie. Są jednak lekarze, którzy mówią, żeby nam pracodawca zaczął liczyć macierzyński jak jesteśmy po terminie, bo w ciągu 2 tygodni na pewno przecież urodzimy. Do kitu taki lekarz wg mnie, bo co mu szkodzi wypisać kolejne zwolnienie...

Zgłoś nadużycie #10793 17 grudnia 2012, 22:19

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy ja tez sie boje swiat i w tym roku uparlismy sie moim mezusiem ze chemy byc w wigilie sami :) zrobimy sobie wszystkiego po troszku i bedziemy lezec pod kocykiem. jesli chodzi o 25.12 to pewnie zjedzie do mnie siostra z rodzina ale ja sobie bede lezec a oni niech sie soba zajmuja :) a 26.12 jdziemy do mojej mamy i tam tez planuje lezec bo 29.12 ide na dwie godzinki na wesele :P i wracam do mamci a moj niech sie bawi :) pozniej go tylko odbiore :) sylwka tez u mamy spedzimy :) i ponownie planuje lezec sobie i czytac :) a co :)
***
a plan mam taki ze w niedziele przygotuje salatke jarzynowa i upieke chlebek i przygotuje marchewke do ryby po grecku...pewnie zejdzie mi caly dzien :) a w pon moj zrobi rybki :) i to koniec :) bo pierozki juz mamy i krokieciki tez mamy :P




Zgłoś nadużycie #10794 17 grudnia 2012, 22:22

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy ja mam zwolnienie do 24.01 i bede sie upominac o kolejne w razie czego...co mu zalezy




Zgłoś nadużycie #10795 17 grudnia 2012, 22:34

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Ja mówiłam mojej mamie, żeby sobie na spokojnie została na wigilii z dziadkami, że przyjadą w święta, ale ona coś na siłę planuje w wigilię zjechać, tylko ma problem, bo nie ma jej kto przywieźć, a autobus żaden ze wsi też wtedy nie jeździ. Może jestem świnia, ale się cieszę, że pewnie nie dotrą w wigilię, bo 3 dni to dla mnie za dużo, a na wigilię zaplanowałam symboliczne jedzenie, żeby się nie przemęczyć. Poza tym moja mama z tych lubiących się nie wtrącać, z czego bardzo się cieszę, ale ma to ten swój minus, że raczej sama się u mnie nie obsłuży za bardzo, w sensie, że nie ma szans na sytuację, ze ja leżę, a ona załatwia wszystko w kuchni i jeśli chodzi o żarcie to mam z nimi jak z każdymi innymi gośćmi. Jeszcze znajomi na sylwestra chcą się wprosić, że niby, żeby ąłtwiej mi było i żebym nie musiała się nigdzie włóczyć, a oni coś oczywiście przyniosą ze sobą. Na razie powiedziałam, ze zobaczymy jaki pomysł będzie miał Jasiek. A też chciałam pod kocem przeleżeć... Nie mam ochoty na ludzi w moim domu do samej wiosny. Chcę tylko męża, potem Jaśka, a od wiosny zacznę nadrabiać kontakty :) Takie mam marzenia tylko teraz :P

Zgłoś nadużycie #10796 17 grudnia 2012, 22:35

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy to tak jak ja... :)




Zgłoś nadużycie #10797 17 grudnia 2012, 22:36

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809

Metra napisał(a)

Nancy ja mam zwolnienie do 24.01 i bede sie upominac o kolejne w razie czego...co mu zalezy



Myślę, że moja też nie będzie robić problemu, tym bardziej że już mi wypisała do 14 stycznia, a termin mam na 11-tego. Ja coraz bardziej marzę, żeby urodzić z tydzień po terminie, żeby latem sobie dłużej pobyć z dzieckiem, bo mi się urlopy kończą w sierpniu, kiedy żłobek zamknięty.

Zgłoś nadużycie #10798 17 grudnia 2012, 22:37

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
czas na ksiazke :) dobranoc dziewczynki...milej nocy bez zbednych przerw :*




Zgłoś nadużycie #10799 17 grudnia 2012, 22:39

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Czy któraś z Was wie coś na temat rezultatu naszej petycji do ministra w sprawie dłuższego macierzyńskiego?

Ok, teraz to już zmykam, bo ledwo siedzę ze zmęczenia :-*

Zgłoś nadużycie #10800 17 grudnia 2012, 22:42

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911

Nancy napisał(a)

Czy któraś z Was wie coś na temat rezultatu naszej petycji do ministra w sprawie dłuższego macierzyńskiego?

Ok, teraz to już zmykam, bo ledwo siedzę ze zmęczenia :-*


ja wiem, ze nie wiem :) pewnie nici z tego :(




Zgłoś nadużycie #10801 17 grudnia 2012, 23:04

Dafne Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 349
A ja nie mogę doczekać się świąt. Będziemy je spędzać rodzinnie u mojej mamy i cieszę się, bo jak już pózniej wrócimy z Kubusiem do Wrocławia, to pewnie rzadko będziemy sie wszyscy razem spotykać :)

Nabiegałam się dzis po mieście aż brzuch był cały twardy. Mam już wszystkie prezenty, a od jutra czeka mnie sprzątanko :/.

Dobranoc :*

Zgłoś nadużycie #10802 17 grudnia 2012, 23:33

binamalwina Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 427 Podziękowania: 353

lili napisał(a)

a ja chce urodzic nawet na poczatku stycznia,juz mi tak ciezko ze mogloby byc po wszystkim ;)

Ewela u mnie tez tak jest z kolejka na kompa,moj maly tez lubi grac :)




to nie tylko u was tak jest tyle ze u mnie jest na odwrot bo mamy 2laptopy tyle tylko ze to mojich dzieciakow to ja sie musze prosic




Zgłoś nadużycie #10803 18 grudnia 2012, 9:09

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
hej mamusie!!!

a co to ja dzis pierwsza? ;)
wstawac spiochy ;)

ja pije capuccinko,potem golenie i kapiel jutro do gina :)
mam nadzieje ze ostatnia wizyta,bo niby jeszcze mam na 17.01 ale moze juz bedzie po wszystkim :)


Zgłoś nadużycie #10804 18 grudnia 2012, 9:47

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ogłaszam wszem i wobec, że matka założycielka rozpoczęła oficjalnie sezon styczniówek...moje drogie możecie się rozpakowywać :P tylko po kolei proszę i powolutku :P
***
katarina gratulujemy Kubulka :)
***
ponieważ pierwsze miejsce już obsadzone, ogłaszam konkurs na pierwszą prawdziwą styczniówkę :P




Zgłoś nadużycie #10805 18 grudnia 2012, 9:48

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
a teraz jade kupic chuinkę :P




Zgłoś nadużycie #10806 18 grudnia 2012, 9:58

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
NO gratulujemy... teraz to już będzie z górki skoro sezon styczniówek otwarty :P kto następny ??
Metra jak już wrócisz z choinką to podałabyś mi swój przepis na rybe po grecku :P




Zgłoś nadużycie #10807 18 grudnia 2012, 10:13

sylwia.walat Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 168 Podziękowania: 157
no to gratulacje dla mamy założycielki, piękne rozmiary dzidzia :)

A więc dziewczynki pora pomału ustawiać się w kolejce :)

tylko spokojnie i nie rozpychać się na łokcie

Zgłoś nadużycie #10808 18 grudnia 2012, 10:13

sylwia.walat Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 168 Podziękowania: 157
no proszę i dopiero teraz zauważyłam, że u mnie ładne 3 x 1

Zgłoś nadużycie #10809 18 grudnia 2012, 10:20

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
wielkie gratulacje dla Katariny!!! :-) to zaczęło się robić emocjonująco :-)

ja leżę, mam skurcze, bo brzuch mnie boli jak na okres od rana, już bardzo dawno tak nie miałam, jak nie przejdzie to jeszcze nospe sobie wezmę, pewnie macica ćwiczy, a wieczorem Jasiek się wpychał znów w dół, pewnie mości się powoli do wyjscia, przeczytałam w kilku źródłach, że 3-4 tygodnie przed tak się dzieje, więc na razie nigdzie się nie szykujemy :-P

Zgłoś nadużycie #10810 18 grudnia 2012, 10:24

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Aaaaa, ogłaszam oficjalnie, że mam zamiar przegrać ogłoszony przez Metrę konkurs. Na drugie i trzecie miejsce też :-) Metra, jak ubierzesz choinkę to się pochwal!