Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #9831 30 listopada 2012, 16:42

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885

Metra napisał(a)

Milka wyskocz po cos slodkiego dla mnie ;)



ojej, teraz mi to mówisz... drugi raz mam sie po schodach wdrapywać.... ;)

Zgłoś nadużycie #9832 30 listopada 2012, 16:54

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Ty niedobra.... :D




Zgłoś nadużycie #9833 30 listopada 2012, 16:58

alex81 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 226 Podziękowania: 133
Oj laseczki dawno tu nie zagladalam.. sporo nadrabiania ale chyba glowa juz nie ta ;) spac sie wiecznie chce i nic poza tym.. a tu ubranka trzeba by bylo poprac, torbe przygotowac.. niestety lenistwo dopada non stop :)

Zgłoś nadużycie #9834 30 listopada 2012, 17:00

alex81 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 226 Podziękowania: 133
U lalala u mnie juz 3x1 :)

Zgłoś nadużycie #9835 30 listopada 2012, 17:09

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
alex faktycznie :) same 1 dzisiaj przyniosłaś :P




Zgłoś nadużycie #9836 30 listopada 2012, 17:27

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
a dzisiaj to chyba "andrzejki" są ??
jak sie siedzi w domu to człowiek nawet nie wie co się dzieje

Zgłoś nadużycie #9837 30 listopada 2012, 17:30

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
fajne te jedyneczki :)
a wyobrażacie sobie jak suwaczek pokaże: 1 dzień do porodu....

Zgłoś nadużycie #9838 30 listopada 2012, 17:34

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
samotne Andrzejki przed kompem...jutro samotna sobota...może chociaż w sobotę los będzie łaskawy i mi chłopa odda choć na chwilę...
***
Milka chciałabym zobaczyć 1 dzień do porodu :)




Zgłoś nadużycie #9839 30 listopada 2012, 17:49

Milka_S Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2012 Posty: 2242 Podziękowania: 885
przynajmniej sobie świeczki pozapalałam - mimo że samotny wieczór to nastrój można sobie stworzyć :)
przewertowałam co dziś w tv i nic ciekawego nie znalazłam :( czytać mi się na razie nie chce... może jakiś film na "ipli" znajdę...

Zgłoś nadużycie #9840 30 listopada 2012, 17:52

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Bina, Nancy, Dafne, HappyAnia gratulację ze skończonych tygodni i dziękuję :)

Milka super zestawienie i brzusio śliczny :) Komoda też mi się bardzo podoba :P

Metra Twój brzusio też pikny! :) I jaki masz pas z fajnym napisem :D

Alex rzeczywiście super wyglądają te 1 :D

Andrzej to Jędrek? Bo chyba dziadek ma dziś imieniny wtedy :P

Ja rano byłam oddać siuśki i znowu jakoś kiepsko mi było, ale to może dlatego że nic w domu do jedzenia nie miałąm i na czczo szłam.. I udało mi się nawet chód kontrolować, żebym za szybko nie szła :P .. Ale i tak bez nospy się nie obeszło niestety, bo brzusio był za twardy..

Mój mąż już do mnie wraca!!! Ha!! Nie ma dużo roboty tam (prawie w ogóle) i bardzo się przejął moim stanem jak mu powiedziałam co było u lekarza.. I wraca stamtąd i będzie już z nami :D

Miłego wieczorka :*




Zgłoś nadużycie #9841 30 listopada 2012, 17:53

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
ja zaczelam ogladac kości...taki serial, bo dextera nie ma nowego odcinka i pamiętników wampirów tez nie ma. czytam sobie wieczorem po kąpieli...




Zgłoś nadużycie #9842 30 listopada 2012, 17:53

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Ja metra jeszcze nie chciałabym zobaczyć 1 dnia do porodu, bo z zakupami w tyle jestem :D




Zgłoś nadużycie #9843 30 listopada 2012, 17:54

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Monia super że wraca :) nie łaź za dużo zaczęłaś 35 tydzień co nie znaczy że możesz rodzić :P




Zgłoś nadużycie #9844 30 listopada 2012, 18:23

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Wiem wiem że muszę się oszczędzać, ale jeszcze będzie przeprowadzka i zakupy :) .. Dobrze że mój wraca z autem :D ..
A tu mój brzusio :)




Zgłoś nadużycie #9845 30 listopada 2012, 18:24

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Ale do dupy, nie odwróciło się :/




Zgłoś nadużycie #9846 30 listopada 2012, 18:26

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
monia zwisasz brzuchem w dół :P pięknie urosłyście od ostatniego razu :)




Zgłoś nadużycie #9847 30 listopada 2012, 18:33

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Dafne, Monia, jeszcze 6 tygodni przed nami tylko, jak wyjde ze szpitala odwiedze aptekę i też się spakuję, chociaż mam nadzieję, że zobaczę na suwaczku co najmiej 39 tydzień, nigdzie mi się nie spieszy.

HappyAnia, Bina, Wam też gratulacje z okazji ukończonych tygodni.

Metra, brzuszek uroczy, a rozstępami się nie martw, zadbasz o siebie i rozjaśnią się ładnie. Ja mam po studiach na udach takie perłowe delikatne, trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby je zobaczyć.

U nas wzięli koleżankę z sali na cesarkę-
miała wskazanie, 3 ciąża, przeżywamy razem z nią. A obok w sali rodzi dziewczyna, chyba nie ma już miejsca na porodówce, poza tym tu dużo
remontów. Ale jęczy biedna, a my słuchamy
przejete... Tu największ problem jest z mała ilością personelu. Jakiś czas temu pozwalniali sporo ludzi, bo szpital tonął w długach. Dzisiaj przez cały dzień mamy jedną położna na 4 sale, przy czym biega na porodówke, bo zdarza jej się poród, a nas przeprasza jak się nie wyrabia. A salowe, których jest więcej (czego nie rozumiem ) mają pretensje do niej, że im posiłków nie pomaga nosić. No tragedia...

Zgłoś nadużycie #9848 30 listopada 2012, 18:36

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Monia, piękny brzuszek, ja też mam chyba tak lekko obniżony.

Zgłoś nadużycie #9849 30 listopada 2012, 18:42

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy to faktycznie mało personelu...u nas położne z patoli nie biegają na porodówkę....tam są osobne, a osobne też są na poporodowe..
***
fajnie macie że już zaczynacie 35 tc :)




Zgłoś nadużycie #9850 30 listopada 2012, 18:43

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
ja zawsze miałam swój tak nisko.. Może to zależy od nieumięśnionego brzucha- z nim to zawsze miałam problemy :/.. No urosłyśmy właśnie wiem :D .. Fajnie, że na kg tak tego nie widać :P

Nancy wszystkie powyjeżdżały za granicę bo tam bardziej się je docenia.. Moja mama jest pięlegniarka i jak pracowała w DPS to tam ona też była jako jedna na zmianie a resztę to ta pomoc.. I zapierdzielała.. Dlatego do szpitala się przeniosła :D