Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #7151 16 października 2012, 16:34

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Kasiu dzięki za miłe słowa...
***
Dafne ja tą obroną stresowałam się kiedyś, a teraz czekam na nią jak na wybawienie :) bo to oznaczać będzie dla mnie koniec :)




Zgłoś nadużycie #7152 16 października 2012, 18:21

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Hej dziewczyny!

Witaj Cathy :) Ja spodziewam się mojego Jasia 11 stycznia, więc bliziutko mamy do siebie w terminach.

***

Dafne, dobry pomysł z tym nagrywaniem brzuszka. Mój Jaś ostatnio jest prawdziwym akrobatą. Ma coraz mniej miejsca i czasem udaje mi się rozpoznać w jakiej jest pozycji. Ostatnio po prawej stronie pępka była pupa, zaraz za nią po boku smyrał nóżką, a po przeciwnej stronie na dole odchodziła czkawka :) ))

***

Padam dzisiaj mocno. Na spacerze rozbolał mnie brzuch, wzięłam szybko no-spę i trochę przeszło, ale ból rozlał mi się tak dziwnie po plecach i nodze, całkiem nie przeszło, więc poleżałam już do końca dnia. Trochę pouczę się angielskiego i lecę do wyrka.

Zgłoś nadużycie #7153 16 października 2012, 18:33

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
oj Nancy Ty z tyłeczkiem leż lepiej a nie spacerujesz, bo lanie dostaniesz




Zgłoś nadużycie #7154 16 października 2012, 18:52

cathysmn Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Paź, 2012 Posty: 111 Podziękowania: 91
Synek będzie miał na imię Maksymilian :)

Zgłoś nadużycie #7155 16 października 2012, 18:57

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
bardzo ładne imię, nie mamy jeszcze żadnego Maksymiliana :)




Zgłoś nadużycie #7156 16 października 2012, 19:00

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
nasza tabelka :)




Zgłoś nadużycie #7157 16 października 2012, 19:16

Dafne Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 349
Nancy, Kubuś też najczęściej po prawej stronie pępka wypina pupę ;) czasem czuję, jak jeździ rączką albo nóżką, a innym razem czuję, że cały brzuch podskakuje, jakby synek sobie tam brykał :)

Zgłoś nadużycie #7158 16 października 2012, 19:17

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
mój dzisiaj wypiął się na lekarza :P




Zgłoś nadużycie #7159 16 października 2012, 20:15

happyania Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 171 Podziękowania: 119
hello!

a ja dzisiaj byłam na ciążowej gimnastyce, pokulałam sie trochę na piłce, porozciągałam na macie, ćwiczyłyśmy tez mięśnie rąk, nóg, pleców. Podejrzewam, że jutro będą zakwasy :) zapisałam się też na czwartek na ćwiczenia relaksacyjne. Chodzę w ramach mojej szkoły rodzenia, za free :D na nfz

Po zajęciach weszłam do lumpka i za 9.69 kupiłam 2 nowe komplety: czapeczka+niedrapki, 2 X śpiochy, dżinsy, sztruksy, body, spodenki. Moj telefon niestety nie chce współpracować z kompem więc nie moge wrzucić zdjęć :(

Metra i Nancy Wy tam na siebie chuchajcie i dmuchajcie!


Zgłoś nadużycie #7160 16 października 2012, 20:27

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
April jak nic sie nie dzieje tu u nas to zagladam do Grudniowek :)


Zgłoś nadużycie #7161 16 października 2012, 20:29

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
a ja leze i bede ogladac m jak milosc,bylam na masazu,troche mi noge naciagnal moj masazysta i boli pod kolanem :(

maz smazy mi nalesniki,taka mamy zachcianke z Nikola ;)


Zgłoś nadużycie #7162 16 października 2012, 20:32

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
happyania, no to widzę bardzo udane zakupki :) :) :)

metra, wcale mnie nie pocieszyłaś :( antek, siedź na dupce i nigdzie się nie wybieraj...

nancy, brzydkie te bóle :( mam nadzieję, że to nic poważnego tylko przez zwiększenie wagi, bo przecież kruszynką jesteś

lili, te myślę, że powinnaś wspomnieć lekarzowi na wizycie o tych upławach, nie powinny mieć takiego koloru, nawet jeżeli były jednorazowo.

wróciłam od znajomych, odpoczęłam, wygadałam się :D

Zgłoś nadużycie #7163 16 października 2012, 20:46

alex81 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 226 Podziękowania: 133
Cześć dziewczynki..

Witam nową mamuśkę, ja jestem Ola i spodziewam się coreczki :)

Metra dbaj tam i dmuchaj na Was, a Antoś musi wytrzymać do stycznia :)

Zgłoś nadużycie #7164 16 października 2012, 20:51

alex81 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 226 Podziękowania: 133
Moja Mała też często się wypina po prawej stronie, aż ciężko się ruszyć czasami.. nawet się przyznam, że czasai to jak się podnoszę to mam obawy czy jej krzywdy jakiejs nie zrobie..

Zgłoś nadużycie #7165 16 października 2012, 21:13

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
mój tylko po lewej, ale jak się wypchnie... uuuu klękajcie narody :D

Zgłoś nadużycie #7166 16 października 2012, 21:29

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
idę do łóżka dziewczynki :) jeszcze poczytam troszkę :) buziaczki dla Was w bebzonki i do jutra :)




Zgłoś nadużycie #7167 16 października 2012, 21:39

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Branoc dziewuszki :*




Zgłoś nadużycie #7168 16 października 2012, 21:49

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ale sie najadlam ;) mniam,nalesniki ;)

moja wypina sie raz po prawej raz po lewej,jak leze na prawym boku to ona tez mnie tam szturcha i to do tej chwili dopoki sie nie przekrece,na lewym boku to samo no masakra jak uparta ;)

ale na plecach jej odpowiada,chociaz tez czasami w pepek mi puka :)


Zgłoś nadużycie #7169 17 października 2012, 8:43

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
cześć mamusie :) my już na nóżkach i po śniadanku :) około 12 jadę na uczelnię rozwozić streszczenia mojej pracy wszystkim zainteresowanym :) a po popołudniu zamawiam ciasteczka :) nie pokażę jakie bo im strona wysiadła :/
***
wczoraj wieczorem martwiłam się że Antoś mało ruchliwy jest po no spie ale jak poszliśmy do łóżka to się nawet trochę ze mną pobawił :) i też jak już się bawi to najczęściej pod pępkiem :)




Zgłoś nadużycie #7170 17 października 2012, 8:59

Dafne Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 349
Cześć Dziewczynki :)

Ja też już po śniadanku. Zaraz jadę oddać książki do biblioteki, pogoda na szczęście dziś dopisuje :)

W głowie mi ciągle wózki, że aż zasnąć wczoraj nie mogłam ;) ale już chyba podjęliśmy decyzję i będzie Hartan :) teraz musimy tylko wynegocjować dobrą cenę ;)