Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #5931 29 września 2012, 14:11

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
hehhe Daria tez tak mam z tymi humorkami i agresorem hehheh


Zgłoś nadużycie #5932 29 września 2012, 14:14

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
kurcze a mi sie forum zacina i pisze ze strona niedostepna,wczoraj popoludniu bylo tako samo :(


Zgłoś nadużycie #5933 29 września 2012, 14:16

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ide zrobic kisiel hhahah ale mam smaki :)

a pozniej zakupy,tylko czekam na meza a on jeszcze w pracy....

milego popoludnia babeczki :)


Zgłoś nadużycie #5934 29 września 2012, 14:18

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
uciekam Mamity na akademiki, posocjalizuję się troszkę z ludźmi na żywo :D buziaki w brzusie :*

Zgłoś nadużycie #5935 29 września 2012, 14:22

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Ja tez lece, musze sie ogarnac i do apteki bo magnez sie skonczyl i jak to moj mowi ,,Komu w droge temu skarpetki '' :-D
milego dnia mamuski i bobaski :-)
Do pozniej

Zgłoś nadużycie #5936 29 września 2012, 14:26

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
aaaa jeszcze cos:

moj synek sie pyta:

-Mamo a jak dzidzius wyjdzie z brzuszka,ktoredy?

-hmm no to ja kombinuje,ze lekarz rozetnie brzuszek i wyciagnie dzidzia ;)

-a on mi bluzke do gory,-no ale nie masz blizny po mnie,to jak ja wyszedlem ??

-hmm....zagoilo sie hehhe zmyslam mu jak moge a on na to:TO NIE WIDZIALAS JAK MNIE WYCIAGNELI :)

-to ja w smiech,no przeciez nie powiem mu ze wyszedl przez "pipolinde" bo jeszcze tam by zaczal kukac :)

a odnosnie siusiaka tez juz mnie pytal,czy tez mam siusiaka jak on hehhehe

noworodek to nic w porownaniu do takiego 4-latka ciekawskiego ;)


Zgłoś nadużycie #5937 29 września 2012, 16:26

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

daria212 napisał(a)

April Ty to powinnas dostac medal za miano chyba najlepszej mamy :-) widzialam ze masz najwiecej punktow :-D


Szczerze Ci powiem, ze rzadko to sprawdzam, a to jaka mama bede, okaze sie po porodzie, ale mam nadzieje, ze dla mojego syna bede ta najlepsza :) dziekuje :*

Lili, mozesz sobie posluchac jeszcze tego http://www.youtube.com/watch?v=lsoyzlkhXJ8 tez po holendersku, ale to moja ulubiona piosenka, piekna jest, tylko tym razem ta jest wolna :) hahahaha a Twoj syn jest udany, a jaki inteligentny! :D jak on ma na imie ten krolewicz jesli mozna wiedziec? :)


Zgłoś nadużycie #5938 29 września 2012, 16:42

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
hej kobity...

zaraz Was nadrobię ale najpierw pytanie: którą sukienkę mam wybrać ?? taką jak Nancy (http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-drapowana-l-kiara-i2641477897.html) czy tą: http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-xl-kiara-i2642693535.html
ta druga bardziej mi pasuje bo mogłabym ją założyć na to wesele w grudniu :) bo brzuch by się zmieścił :)

nie wiem tez jaki rozmiar. podane śa tylko w klatce piersiowej i ja mam równo 96cm....to mam wziąć 40 czy 42 ?? napisałam zapytanie do sprzedającego ale co Wy myślicie ?? Nancy jaki Ty miałaś rozmiar klaty ??




Zgłoś nadużycie #5939 29 września 2012, 16:59

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

Metra napisał(a)

hej kobity...

zaraz Was nadrobię ale najpierw pytanie: którą sukienkę mam wybrać ?? taką jak Nancy (http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-drapowana-l-kiara-i2641477897.html) czy tą: http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-xl-kiara-i2642693535.html
ta druga bardziej mi pasuje bo mogłabym ją założyć na to wesele w grudniu :) bo brzuch by się zmieścił :)

nie wiem tez jaki rozmiar. podane śa tylko w klatce piersiowej i ja mam równo 96cm....to mam wziąć 40 czy 42 ?? napisałam zapytanie do sprzedającego ale co Wy myślicie ?? Nancy jaki Ty miałaś rozmiar klaty ??


Obydwie sa bardzo ładne, ja osobiscie nie jestem za czarnym na wesele, ale bede oceniac fason. Pierwsza, ta co Nancy miała jest bardzo taka dopasowana i elegancka, a ta druga taka bardziej rozfefłana i nie bedzie w niej tak znac brzuszka :) co do rozmiarow, to nie mam pojecia :)

http://www.youtube.com/watch?v=pcibZK-v39k&feature=youtu.be
*****************
A tutaj filmik 4D Nikodema z dzisiaj. Troszku przydługawy jest, bo 27:50min., ale wybrałam najlepsze momenty:
******************
* 02:17min. - chyba ziewa, ale nie jestem do konca pewna :D
* 10:34min. - pimpek z profilu :D
* 11:51min. - dokładnie na 2d widać jak ziewa i ten moment jak rzuchwa sie powoli podnosi w gore, jestem poskładana jak to ogladam!
* 12:56min. - stopki!
* 16:13min. - mowi FU** OFF :D
* 24:25min.- chyba sie z lekka usmiechnał :D
* 27:12min.- znow profil :D
i nos sobie na koncu wycierał :P hahahahaha Generalnie to był bardzo zaspany, bo w nocy sobie urzadził dyskoteke :P


Zgłoś nadużycie #5940 29 września 2012, 17:05

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
dzięki April...
Nikosiu jaki poważny :) obejrzałam tylko proponowane momenty i też mi się wydaje, że ziewa :P
***
co do sukienek to boję się, że w tą pierwszą nie zmieszczę się w grudniu i ...gościu nie ma innych kolorów i chyba zostanę przy czarnej tylko pierdzielnę jakiś dodatek kolorowy...
czekam na kolejne opinie mamusiek :)
***
lili ja lubię takie pytania intymne :) zaraz bym mu wszystko opowiedziała co i jak :) oczywiście na poziomie 4 latka :P




Zgłoś nadużycie #5941 29 września 2012, 17:07

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809

Metra napisał(a)

hej kobity...

zaraz Was nadrobię ale najpierw pytanie: którą sukienkę mam wybrać ?? taką jak Nancy (http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-drapowana-l-kiara-i2641477897.html) czy tą: http://allegro.pl/sukienka-ciazowa-xl-kiara-i2642693535.html
ta druga bardziej mi pasuje bo mogłabym ją założyć na to wesele w grudniu :) bo brzuch by się zmieścił :)

nie wiem tez jaki rozmiar. podane śa tylko w klatce piersiowej i ja mam równo 96cm....to mam wziąć 40 czy 42 ?? napisałam zapytanie do sprzedającego ale co Wy myślicie ?? Nancy jaki Ty miałaś rozmiar klaty ??



Metra, tę drugą sukienkę też brałam pod uwagę, obie mi się podobały. Z tym rozmiarem miałam zagwozdkę, bo ja mam w biuście 90 cm, więc to był środek "M" i taką zamówiłam, ale spokojnie zmieściłabym się w "S". Ten materiał jest tak rozciągliwy, że jeśli masz wątpliwości bierz zdecydowanie mniejszą. Ja przez chwilę zastanawiałam się, czy nie wymienić na mniejszą, ale ta jest w sumie ok. I jestem pewna, że w grudniu się zmieścisz w tę moją, jak sobie rozciągnęłam ją w rękach trochę to drugi taki brzuch by mi wszedł.

Zgłoś nadużycie #5942 29 września 2012, 17:13

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
czyli Nancy mówisz, że spokojnie w L się zmieszczę, bo mam równo 96...a jak mi cyc urośnie ?? :) teraz tylko zostaje mi fason...ta pierwsza Twoja fajnie podkreśla brzuch i na teraz jest sexi, tylko czy muszę być sexi na obronie i czy fajnie będzie wyglądał olbrzymi brzuch w takiej obcisłej kiecy ?? bo pewnie będzie olbrzymi w grudniu...
ale skoro mówisz, że się bardzo naddaje to chyba wezmę L i ten drugi fason




Zgłoś nadużycie #5943 29 września 2012, 17:29

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809

Metra napisał(a)

czyli Nancy mówisz, że spokojnie w L się zmieszczę, bo mam równo 96...a jak mi cyc urośnie ?? :) teraz tylko zostaje mi fason...ta pierwsza Twoja fajnie podkreśla brzuch i na teraz jest sexi, tylko czy muszę być sexi na obronie i czy fajnie będzie wyglądał olbrzymi brzuch w takiej obcisłej kiecy ?? bo pewnie będzie olbrzymi w grudniu...
ale skoro mówisz, że się bardzo naddaje to chyba wezmę L i ten drugi fason



Co do rodzaju sukienki to już kwestia gustu. Ja przy większym brzuchu już nie lubię jak mi namiot odstaje na dole :) Ale każdy lubi co innego :) W biuście ten materiał też jest rozciągliwy bardzo, więc jak Ci cyce urosną to razem z sukienką :) Materiał jest bardzo fajny, mięciutki, w ogóle nie uciska brzuszka, a ładnie się sam dopasowuje, ja czuję się w tej sukience bardzo wygodnie, nic mnie nie opina za bardzo. Jeśli masz 96 cm to zdecydowanie bierz "L", ta większa będzie Ci się za bardzo marszczyć i za dużo materiału Ci zostanie, jestem tego pewna. Poza tym, pamiętam po Twoich zdjęciach, że na "XL" to Ty zdecydowanie jesteś za mała :P

Zgłoś nadużycie #5944 29 września 2012, 17:36

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
dzięki Nancy...lecę z psem :)




Zgłoś nadużycie #5945 29 września 2012, 17:37

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Metra, żeby włączyć Radio Baby online wystarczy kliknąć na Baby Player? Trzeba do tego coś ściągnąć z netu? Mieć jakiś program? No licho jakieś wlazło i mi nie działa ten Player, nie wiem o co chodzi. A chciałam sobie posłuchać skoro tak reklamujesz :)

Zgłoś nadużycie #5946 29 września 2012, 17:40

alex81 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 226 Podziękowania: 133
Metra, wydaje mi się, że L powinna być odpowiednia.. tak jak pisze Nancy XL może być za bardzo workowata.. a co to fasonu to jeśli nie chcesz drugiego wydatku w grudniu to wybrałabym fason 2.. nie wiadomo jakiej wielkości i na jakiej wysokości będziesz miała brzuszek, a wielki bęben w obcislej kiecce tez nie za ciekawie wg mnie wygląda..

My się troszkę podkurowalysmy..nakarmilysmy .. i moglysmy zajrzec na forum :)

April, zdjęć to faktycznie masz sporo, calkiem niezly model z Nikosia rośnie :)

Zgłoś nadużycie #5947 29 września 2012, 19:06

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
alex zdecydowałam się na fason nr 2 rozmiar L :) właśnie po to, żeby zmieścić się w grudniu...też nie lubię obcisłych kiecek...poszłam w obcisłej na chrzciny i mimo że mnie nie cisnęła to czułam się jak na widelcu :)
***
Nancy nie wiem za cholerę co tam trzeba wcisnąć, bo ja mam to w telefonie i włączam baby radio po prostu :( może karolcia wie, bo słuchała ostatnio...ale radio naprawdę extra :) mój Antoś bardzo lubi. szczególnie po 22 puszczają takie pląsy, szum morza albo dzwoneczki :)




Zgłoś nadużycie #5948 29 września 2012, 19:15

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Metra, właśnie widzę po liście utworów, że rewelacja :) Jak przyjdzie do domu moja techniczna połówka to zapytam o co tam chodzi.
A tymczasem moje kolejne polowanie komisowe. Odkryłam komis 10 minut od swojego bloku! :-)

Zgłoś nadużycie #5949 29 września 2012, 19:22

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
mam pytanie do mamuś :) czy któraś z Was używała serii dla noworodków z linomagu firmy ziołolek ?? nie mówię o tym tłustym linomagu które wszystkie znamy :) dostałam dosyć fajną ofertę i się zastanawiam. np. Linomag olejek do kąpieli (9,00zł), oliwka, balsam, kremiki dla noworodków itp. wszystkie w bardzo przystępnej cenie (max 20 zł)...poza tym dostałam też próbkę Linoderm plus z pantenolem na otarcia skóry i posmarowałam sobie wczoraj wieczorem tym cudem moje plamy na brzuszku podchodzące krwią, dzisiaj już jest widoczna poprawa ...i tak się zastanawiam czy któraś już używała, bo z Nivea nie bardzo jestem zadowolona




Zgłoś nadużycie #5950 29 września 2012, 19:23

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Nancy super bluzy :)
ja nic nie kupuję bo mam tego tyle, że aż głowa boli...jeśli będę coś kupować to już bardzo duże około 90cm, bo takich nam z siostrą brakuje :)