Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #5891 29 września 2012, 11:49

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
hahaha :D April, to bierz kompa do toalety :D zrób sobie tam centrum dowodzenia xD po ziołach jak najbardziej może przeczyścić, i właśnie z opóźnionym efektem :D

MartaMagdalena, hahaha, będzie mała łamała serca :D

Zgłoś nadużycie #5892 29 września 2012, 11:50

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

martamagdalena napisał(a)

No to faktyczni żeś zestawik dowaliła :) :) :)


Kurna musiałam! :(

Lil, wziełam do klopa kompa :D sram dalej jak widze hahahahahahahahaha

Nie no leje :D


Zgłoś nadużycie #5893 29 września 2012, 12:05

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
ja juz po obiedzie, wielce glodna bylam a nie zjadlam calego... magia :D '

april, powalilas mnie na kolana xDDDD

Zgłoś nadużycie #5894 29 września 2012, 12:08

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
tyy, dobrze, że nie dostałaś takiej biegunki na usg xD

Zgłoś nadużycie #5895 29 września 2012, 12:14

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

lilbanaqa napisał(a)

tyy, dobrze, że nie dostałaś takiej biegunki na usg xD


Hahahahahahhahahahahahaha. Nie, akurat byłam tak synem zainteresowana, ze sraczka poszła w odstawke hahahahhaha

Ja pier***, co ja gadam!!! To przez Ciebie :D :D

Wiesz, ze ja tez tak mam, ze niby glodna jak wilk, a jak zaczynam jesc, to nagle juz jestem po kilku kesach pełna, to chyba przez to, ze nam uciskaja dzieci na zoladki


Zgłoś nadużycie #5896 29 września 2012, 12:16

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
błonnik mnie zapchał szybko :D ale mój mążu taki dobry obiadek zrobił... :D ciągle o tym myślę jaki był smaczny xD tak patrzę sobie na Twoje suwaczki i widzę, że grzechotka się zbliża do końcówki normalnie :D

Zgłoś nadużycie #5897 29 września 2012, 12:18

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

lilbanaqa napisał(a)

błonnik mnie zapchał szybko :D ale mój mążu taki dobry obiadek zrobił... :D ciągle o tym myślę jaki był smaczny xD tak patrzę sobie na Twoje suwaczki i widzę, że grzechotka się zbliża do końcówki normalnie :D


Nie gadaj mi nawet, bo jestem tak głodna, ze szok;/ a nima co jesc;/ buahahahahaha

Ty wez mnie tu nie strasz. Ja dzis sie pytalam lekarza o porod, co by mi radzil, bo ja taka mała. A on mowi, ze jak bedzie duze dziecko, to lepiej cesarke (dał mi do zrozumienia, zebym sie nie meczyła, bo po co)


Zgłoś nadużycie #5898 29 września 2012, 12:21

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
pewnie, że nie ma się co męczyć, a z drugiej strony cesarka to jednak poważniejsza ingerencja w zdrowie kobiety, i bądź tu mądry :D

Zgłoś nadużycie #5899 29 września 2012, 12:25

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

lilbanaqa napisał(a)

pewnie, że nie ma się co męczyć, a z drugiej strony cesarka to jednak poważniejsza ingerencja w zdrowie kobiety, i bądź tu mądry :D


No niby tak, ale kurde tak sie boje sn, ze sobie nie wyobrazasz... Dopiero dostane rozwolnienia hahahaha


Zgłoś nadużycie #5900 29 września 2012, 12:47

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
April ale sliczny Twoj Nikos, juz takie duze dzieciaczki mamy :-)
I jeszcze popilas desperadosem, co tu sie dziwic ze taka rewolucja :-D Ty to jak moj z kompem na kibel chodzisz hehe

Zgłoś nadużycie #5901 29 września 2012, 13:05

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
April Nikos sliczny rzeczywiscie pozuje jak model :)


Zgłoś nadużycie #5902 29 września 2012, 13:08

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ja zrobilam rosolek i juz pojadlam :)

a przedtem poszlam na film,klade sie na lozku przed oczami czarno niewiem o co chodzi nic nie widze,spadlo mi cisnienie jak zmiezylam to mialam 86/48 no masakra,

wypilam kawke zjadlam batonika i wrocilam do formy :)


Zgłoś nadużycie #5903 29 września 2012, 13:09

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

daria212 napisał(a)

April ale sliczny Twoj Nikos, juz takie duze dzieciaczki mamy :-)
I jeszcze popilas desperadosem, co tu sie dziwic ze taka rewolucja :-D Ty to jak moj z kompem na kibel chodzisz hehe


No masakra, nie wezme tego wiecej do ust. Ja wzielam takie malusie łyki, ze ledwo poczułam, a sie meczyłam kilka godzin przez to scierwo! Hahahahahha, widzisz cos z Twoim mamy wspolnego :D :D


Zgłoś nadużycie #5904 29 września 2012, 13:10

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

lili napisał(a)

ja zrobilam rosolek i juz pojadlam :)

a przedtem poszlam na film,klade sie na lozku przed oczami czarno niewiem o co chodzi nic nie widze,spadlo mi cisnienie jak zmiezylam to mialam 86/48 no masakra,

wypilam kawke zjadlam batonika i wrocilam do formy :)


O jeny, jakie niskie! Jak zyje, to takiego nie miałam! Ale lepiej ze niskie jak wysokie. Dobrze, ze juz jest ok :)


Zgłoś nadużycie #5905 29 września 2012, 13:12

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
nom ja jestem niskocisnieniowcem,ale az takiego to nie mialam....


Zgłoś nadużycie #5906 29 września 2012, 13:16

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Jezu kochany lili myslalam ze mi sie przewidzialo, to ja mialam niskie 100/60 i sie wystraszylam ale Tyyy, dobrze ze wypilas kawke:-p Ja tez dzisiaj zrobilam rosolek, zaraz bedziemy wszamac :-)

Ale sama bym sie napila desperadosa i juz wiem co moze byc :-) no widzisz a ja go zawsze wyzywam ze z kompem chodzi, nie bede mu mowic ze nie jest sam bo kto wie co jeszcze bedzie zabieral :-p

Zgłoś nadużycie #5907 29 września 2012, 13:22

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938

daria212 napisał(a)

Jezu kochany lili myslalam ze mi sie przewidzialo, to ja mialam niskie 100/60 i sie wystraszylam ale Tyyy, dobrze ze wypilas kawke:-p Ja tez dzisiaj zrobilam rosolek, zaraz bedziemy wszamac :-)

Ale sama bym sie napila desperadosa i juz wiem co moze byc :-) no widzisz a ja go zawsze wyzywam ze z kompem chodzi, nie bede mu mowic ze nie jest sam bo kto wie co jeszcze bedzie zabieral :-p


Uwierz mi mam taki wstret teraz do tego piwa, ze nawet go nie rusze jak przestane karmic. Zwykle owszem, bo ja jestem piwosz (bardzo lubie smak piwa, szczegolnie wlasnie te prawdziwe, a nie jakies gowna typu Desperados czy Redds), ale tamtego w zyciu! Wole wypic pol szklaneczki Leszka zielonego niz umoczyc jezyk w tym padle... Mam wstret na cale zycie juz teraz :D
Hahahahahhahahahahaha, a co miałas na mysli, ze co jeszcze by miał wziac?

Lili, ja nie wiem jakie mialam najnizsze, ale na pewno nie takie jak Ty i chyba nawet takiego jak Daria nie mialam, tzn. moze mialam, ale nigdy akurat takie mi nie wyskoczyło, z tego, co pamietam...


Zgłoś nadużycie #5908 29 września 2012, 13:28

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
Daria ja tez zawsze mialam ok.ale dzis to niewiem o co chodzi,myslalam ze padne,ale po kawce minelo :)

moze przez ta pogode,pochmurno blleee


Zgłoś nadużycie #5909 29 września 2012, 13:31

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
April zagladnelam do grudniowek,fajna masz ta tabelke :)

ale czemu tam jest "nasza" styczniowka Lil ?? ?


Zgłoś nadużycie #5910 29 września 2012, 13:34

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
U mnie pogoda tez robi swoje z cisnieniem, za zimno zle, za cieplo zle, pada zle i kawa mnie ratuje :-)

April az sie boje co by mu przyszlo do glowy zeby jeszcze wziasc, on ma takie pomysly co nie jeden wiec wole nie wiedziec, a jakbym powiedziala ze Ty tez tak robisz bo by znaczylo ze tak musi byc hehe
Ja wogole od paru lat alkoholu nie pije, nie raz likierek albo winko ale teraz to bym sie czegos konkretnego napila a nie rosolek :-D