Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #4651 17 września 2012, 21:14

Dafne Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 421 Podziękowania: 349
Metra, dzięki za przepis! :) Ja też jestem wielbicielką chleba, więc na pewno wypróbuję. A tym obiadem, to już w ogóle smaka mi narobiłaś ;) Ehh idę zrobić grzanki z szyneczką, serkiem, pomidorkiem i oliwą :)

Zgłoś nadużycie #4652 17 września 2012, 21:15

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
proszę bardzo




Zgłoś nadużycie #4653 17 września 2012, 21:39

AniaFin Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 656 Podziękowania: 757
Dzięki za przepis :) , jak wrócę z tej Turcji to wypróbuję, jeszcze mam gdzieś drożdże zamrożone.
Ja dzisiaj też jestem trochę nie do życia i marzę tylko o powrocie do łóżka, z którego o 6:30 brutalnie wygonił mnie budzik.
Odpoczywajcie Mamusie i Brzdące (nie kopcie Mamuś po szyjkach i pęcherzach ;) ), dobranoc!


Zgłoś nadużycie #4654 17 września 2012, 21:49

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938
A my jutro konczymy 25 tydzien, juuuupi :D


Zgłoś nadużycie #4655 17 września 2012, 22:22

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
moje malenstwo dzis tak szaleje jak byloby na disco,no masakra ,ani na chwilke nie przestaje,az brzuch sie caly rusza :)


Zgłoś nadużycie #4656 17 września 2012, 22:32

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ale narobilyscie smaka na chlebus :)
mnie dzis tez boli brzuch,w srode mam wizyte u gin,a 27 usg,mysle ze "male"sie pokaze,bo niewiem na co sie nastawiac ale teraz cora by sie przydala :)

jutro wybieram sie na pogaduchy do kolezanki :)

rzeczywiscie dziewczyny bardzo ladne brzuszki i takie zgrabne,moj wydaje mi sie o wiele wiekszy a niby przytylam tylko 2.5kg :)


Zgłoś nadużycie #4657 17 września 2012, 22:32

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
No April już coraz bliżej :) .. Lili moja mała też szalała przed chwilą i to ostro, jak przestałam jej puszczac piosenki z bajek disneya, a po chwili czkawkę dostała :) ..




Zgłoś nadużycie #4658 17 września 2012, 22:35

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ja nie umiem rozpoznac czkawki :)


Zgłoś nadużycie #4659 17 września 2012, 22:35

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
o przytyłas tyle co ja :) .. życzę córuni w takim razie :) .. Już padam więc dobranoc wszystkim Mamusiom i Maleństwom :*




Zgłoś nadużycie #4660 17 września 2012, 22:37

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
takie rytmiczne lekkie kopanie jakby przez jakiś czas :) .. Tak odróżniam od prawdziwych kopniaków :)




Zgłoś nadużycie #4661 17 września 2012, 22:39

lili Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 2277 Podziękowania: 661
ja rowniez uciekam :)
Dobrej nocki mamusie i dzidziusie :)


Zgłoś nadużycie #4662 18 września 2012, 8:43

monis89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 545 Podziękowania: 440
Cześć dziewczyny!! Ja lece załatwiać sprawy ze szkola i pozniej wpadne..
Miłego dnia!!




Zgłoś nadużycie #4663 18 września 2012, 8:43

AniaFin Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 656 Podziękowania: 757
dzień dobry :)

Życzę wam miłego dnia i wielu czułych kopniaków :)
Moja mała dziś była taka spokojna od rana, że aż się zaczęłam martwić ;) , no ale właśnie się uaktywniła :)
Wczoraj się zważyłam, już prawie 8 kg na plusie ;) ojojoj


Zgłoś nadużycie #4664 18 września 2012, 9:47

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Dzien dobry grubaski :-D

My juz drugie sniadanko zajadamy :-)

april gratuluje, ja jutro mam 25 :-)

Zgłoś nadużycie #4665 18 września 2012, 10:10

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
Cześć dziewczynki :)
ja dziś mam połówkowe a później wyjeżdzam na urlop więc pewnie mnie nie będzie przez tydzien :)
ja też jeszcze nie mam linii na brzuchu :) a co do ubrań na zimę to muszę się solidnie zastanowić bo z jednej strony muszę w czymś chodzić a z drugiej szkoda kasy:/


Zgłoś nadużycie #4666 18 września 2012, 10:23

madziulka_myszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 1053 Podziękowania: 542
Hej dziewczynki ja juz w pracy i juz z wami jestem :) :*
HappyAnia dobrze że wszystko ok :) ja tez mam czasami takie bóle, no-spę też biorę i to regularnie 2 razy dziennie :/ próbowałam odstawić ale niestety wtedy wracają skurcze wiec musze sie do no-spy przyzwyczaić :)

April gratuluje skończonych 25 tygodni jeszcze tylko 15 :D ale ten czas leci... :D jutro Darunia a pojutrze ja :D

Co do czkawki moja niunia mnie nią obudziła dzisiaj :D


Zgłoś nadużycie #4667 18 września 2012, 10:25

madziulka_myszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 1053 Podziękowania: 542
baby to chociaż wpadnij na chwilę po połówkowym pochwalić się co tam u bobasa :D


Zgłoś nadużycie #4668 18 września 2012, 10:34

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
A ciekawe ktora pierwsza pojdzie sie rozpakowac April, Madzia czy ja :-D

Zgłoś nadużycie #4669 18 września 2012, 10:38

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
cześć laseczki :)
***
April gratuluję skończonego 25 tygodnia :) jeszcze dwa tygodnie i zaczniecie z Madziuląi darią 7 miesiąc :) a ja w czwartek zacznę dopiero 6 :)
***
chlebuś polecam Wam zrobić pierwszy raz z połowy porcji i spróbować jak smakuje. oczywiście możecie dodać soli do smaku.
***
baby ale daj znać chociaż co tam na połówkowym :) i miłego urlopu życzę
***
madziula i Ania F ja Was podziwiam, że Wy już w pracy. ja nie mam na nic siły. ale może im bardziej organizm eksploatowany tym więcej ma sił...
***
prezentacja zaakceptowana. drobne poprawki mam zrobić, ale tylko takie które skrócą czas mówienia do 20 minut...najwyżej będę mówić jak torpeda :P
***
daria ja widzę, że Twoje dziecię jak mój Antoś prawdziwa głodzilla :P dzisiaj Antoś zażyczył sobie płatków z mlekiem o 6 a później o 9 chciał chlebka. teraz zajadamy jabłuszko...




Zgłoś nadużycie #4670 18 września 2012, 10:40

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911

daria212 napisał(a)

A ciekawe ktora pierwsza pojdzie sie rozpakowac April, Madzia czy ja :-D


oby wszystko poszło zgodnie z planem i żeby żadna późniejsza dzidzia Was nie wyprzedziła