Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #3611 4 września 2012, 16:47

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
Karolcia gratuluje dziewczynki :) jest tyle ślicznych ubranek na dziewczynek że ąż zazdroszczę :)
April piękny brzusio :D a co do porodu to masz niewielki wpływ na jego przebieg więc się tak nie stresuj co ma być to będzie :)


Zgłoś nadużycie #3612 4 września 2012, 17:08

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
ojj ubranka są przesłodkie.. i wkońcu kupię coś różowego hihi :D




Zgłoś nadużycie #3613 4 września 2012, 17:18

AniaFin Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2012 Posty: 656 Podziękowania: 757
Karolcia, ja też gratuluję dziewuszki i witam w klubie (i w mniejszości ;) ) :)

Metra, ładniej ci w tej czerwonej :)


Zgłoś nadużycie #3614 4 września 2012, 17:21

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938
Karolcia, gratuluje dziewczynki!!! :)

Myszka, baby - dziekuje za słowa otuchy :D

alex81, wlasnie widze, ze konczymy tygodnie we wtorek :D piekny dzien, sama sie urodzilam we wtorek hehe :)

Jak komus nie odpisałam, to przepraszam, ale chodze nieprzytomna, ciagle chce mi sie spac, czytam wszystko po 5x zeby zrozumiec hehe, masakra. Ale to juz mam tak od poczatku ciazy :)


Zgłoś nadużycie #3615 4 września 2012, 17:38

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
karolcia gratuluję cipuszki :)
***
April czemu Ty tak myślisz o tym porodzie...ja to sobie myślę, że to będzie najpiękniejszy dzień w moim życiu, że to będzie cudowne uczucie dawać życie...płakać mi się chce jak o tym myślę :) mój to się śmiał przed ciążą, że ja to tak bardzo chcę dziecko, że nawet wymiotować i rodzić będę z uśmiechem :) powiem Tobie, że nie przeraża mnie poród nic a nic...może dlatego że mnie tak nastawiono od dziecka, że to coś pięknego i że wcale nie boli tak bardzo jak niektóre kobiety mówią...wiem, że czasem zdarza się ciężki poród...ale od kiedy przeczytałam Początki wiem, że od nastawienia kobiety dużo zależy. więc myśl o tym porodzie jak o cudzie i tak będzie :) zresztą pewnie urodzisz lekko i szybko a Nikoś będzie ważył ostatecznie 3,5kg :) moją siostrę też straszyli, że dziecko duże i co ?? Julek ważył 2,6kg!
***
co do bosych nóg...nie noszę kapci od zawsze...tzn. noszę do kuchni i łazienki bo tam mam kafelki :P więc nie bój żaby. zimą zobaczysz moje fotki w ślicznych różowych grubych skarpetach :P bez kapci :)
***
dzięki dziewczyny za opinie o kiecach...osobiście uwielbiam czerwoną, ale w fioletowej lepiej się czułam i teraz to nie mam wyboru zbytniego...cyce wybrały :P




Zgłoś nadużycie #3616 4 września 2012, 17:41

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
monis będzie znała płeć jutro :)
a lili i agnieszka kiedy macie wizyty? agnieszka to pewnie kiedyś tam nam napisze co nosi pod sercem :) i ja zostanę na koniec :) i jeszcze te dziewczyny, które się nie udzielają
to mamy 8 dziewczynek vs 11 chłopców :)




Zgłoś nadużycie #3617 4 września 2012, 17:45

baby Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 272 Podziękowania: 138
ja dopiero mam wizytę w piątek i gin ma potwierdzić chłopca a jak okaże się dziewczynką to rzucę się w wir kupowania różowych ubranek :P


Zgłoś nadużycie #3618 4 września 2012, 17:46

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
hihi baby chyba siusiak nie zniknie :) ale kto wie...w sumie mi ostatnio też powiedział, że chyba chłopak...więc czekamy...niech się ujawni :P




Zgłoś nadużycie #3619 4 września 2012, 17:49

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
Metra, ja mam to samo, z cycorami się w nic nie mieszczę, brzuch jeszcze jak cię mogę. Ale już żadna sukienka na mnie nie wchodzi, mowy nie ma. A bez kapci też chodzę, przez lato na boso, a potem w skarpetach, mój M. drze się na mnie bez przerwy, bo nie może na to patrzeć, on taki kapciowy :)

***
Karoollcia, gratuluję córeczki :)

***
Monis, jak rozpoznajesz czkawkę? Bo czasem mam takie regularne kopniaki szarpane i mam wrażenie, że Jaś ma czkawkę wtedy, ale sama już nie wiem.

Moje dziecko już mi na wysokości pępka skacze :)

Zgłoś nadużycie #3620 4 września 2012, 17:50

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
a ja następną wizyte mam za 2 tygodnie taką połówkową.. ze sprawdzeniem wszystkiego :)




Zgłoś nadużycie #3621 4 września 2012, 18:05

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
uciekam na chwilkę...trzeba pozmywać po obiadku, bo sobie pospałam prawie 3h... :) mam nadzieję, że moje cyce wstrzymają się do soboty z wzrostem bo chciałam iść w sukience :) a jak nie to zostaną mi leginsy i bluzka :(
moje małe coraz bardziej kopie, czkawki jeszcze nie czułam :) chociaż kto wie :)
mój tez bez kapci chodzi...na mnie nie krzyczą, tylko kupują grube skarpety :) tylko teściowa zawsze się drze żebym kapcie wkładała :)




Zgłoś nadużycie #3622 4 września 2012, 18:10

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
To moja chyba już musi mnie solidnie pod nosem przeklinać, bo kupiła nam specjalnie takie skórzane kapcie (fuj!) do chodzenia u siebie i nigdy ich nie zakładam, tylko w skarpetach biegam :-) ))

Zgłoś nadużycie #3623 4 września 2012, 18:19

April90 Supermama
Rejestracja: Kwi, 2012 Posty: 8436 Podziękowania: 2938
Metra, nie wiem, to chyba zalezy od psychiki, ja mam tak zakodowane w glowie juz i nie umiem sobie powiedziec, ze bedzie dobrze itd., tylko mam jeden wielki strach w oczach. A czym blizej tym jest gorzej, bede sie chyba zapierac rekami i nogami, zeby mnie tylko na porodowke nie wzieli hehehhee. Ja to juz widze... juz to widze ten grudzien... Obsrana bede od stop do glow ze strachu :D


Zgłoś nadużycie #3624 4 września 2012, 18:26

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
hehe April nie martw się mi na samą myśl o porodzie serce do gardła podchodzi...i też się strasznie boje ... ale damy radę .. :D




Zgłoś nadużycie #3625 4 września 2012, 18:26

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
April zapisz się na jogę może pomoże uspokoić nerwy...
karolcia następna do lania tyłka :P nie ma się co bać...




Zgłoś nadużycie #3626 4 września 2012, 18:31

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
że kurde padne tam z bólu ;) nie boję się może samego porodu ale jak słysze o tym że można popękać i później będą Cie zszywać itp.. to tego najbardziej się boje..




Zgłoś nadużycie #3627 4 września 2012, 18:35

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
karolcia nawet nie poczujesz że pękniesz (jesli w ogóle pękniesz) i szycia tez nie poczujesz...ja bardziej boję się połogu, tej słabości, bólu piersi, pipki albo rany po cc....




Zgłoś nadużycie #3628 4 września 2012, 18:39

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809
A ja karmienia. Ostatnio na jednym z blogów młodej mamy przeczytałam, że poród to nic w porównaniu z nauką karmienia. Trzeba mnóstwo cierpliwości, czasu, uczenia się siebie nawzajem.

Zgłoś nadużycie #3629 4 września 2012, 18:40

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
lecę do sklepu laseczki...będę po Na Wspólnej :)




Zgłoś nadużycie #3630 4 września 2012, 18:45

karoollcia Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 253 Podziękowania: 156
a teraz to już boję się wszystkiego ... kurde to jeszcze 4 miesiące ..a my już tu się boimy ciekawe jaki strach będzie panował w grudniu i styczniu tu na naszym forum ... o jaaa... :)