Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczniowe mamy 2013:)

Zgłoś nadużycie #3231 1 września 2012, 21:02

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
nooooo, w Polsce! :D siedzę na dupci w Lublinie :D i cieszę się komarami -.- dolecieliśmy wczoraj do Wawy o 23 i w Lublinie byliśmy ok 2 w nocy :)

Zgłoś nadużycie #3232 1 września 2012, 21:04

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Lil oto kaftanik http://allegro.pl/koszulka-kaftanik-68-wiazany-kopertowo-bawelna100-i2536363043....
super, że już wróciłaś :)




Zgłoś nadużycie #3233 1 września 2012, 21:06

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Nio wlasnie lil dobra mysl, pozniej niby trzeba by bylo kupic ale i tez by sie bardziej odczulo a tak stopniowo lepiej.

Metra z checia bym sobie obejrzala mam talent ale nie mam polskiej TV :-(

Zgłoś nadużycie #3234 1 września 2012, 21:06

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
mojej siostrze najlepiej sprawdziły się kaftaniki w pierwszym miesiącu życia zapinane na napy lub wiązane...i śpioszki rozpinane przez całe ciałko (tzn. od szyjki przez brzuszek aż przez jedną nogę)




Zgłoś nadużycie #3235 1 września 2012, 21:08

daria212 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 568 Podziękowania: 476
Metra mi tez odswiezylas pamiec z tymi kaftanikami :-) bo w sklepie tutaj chyba ich nie widzialam

Zgłoś nadużycie #3236 1 września 2012, 21:10

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
aaa tooo jest kaftanik :D no to już będę wiedziała na przyszłość :D rzeczywiście wydaje się, że są wygodne przy ubieraniu takiego niestabilnego bobasa, nie trzeba przeciągać przez główkę i stresować :) ja właśnie staram się kupować body, które rozpina się na całym ciele, a teściowa jak na złość - te rozpinane w kroku i do tego rozmiar 50 :D jeżeli mi urodzi się wielki bobol, to chętnie oddam swoje 50 za paczkę pampersiaków :D

Zgłoś nadużycie #3237 1 września 2012, 21:10

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
wiecie ja pierworódką jestem ale tak trochę słucham tego co moja Mama do mnie mówi i teraz siostra...więc jak mówią kaftaniki to się nie zastanawiam... :)




Zgłoś nadużycie #3238 1 września 2012, 21:11

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024

Metra napisał(a)

wiecie ja pierworódką jestem ale tak trochę słucham tego co moja Mama do mnie mówi i teraz siostra...więc jak mówią kaftaniki to się nie zastanawiam... :)



:D ja też pierworódka, moja mama urodziła 7 dzieci i co lepsze - mówi, że nic nie pamięta :D jak jej pytam o ciuszki czy jakieś inne pierdołki, mówi, że to tak dawno było... :D

Zgłoś nadużycie #3239 1 września 2012, 21:11

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
oświadczyny w mam talent ... ale tandeta...




Zgłoś nadużycie #3240 1 września 2012, 21:12

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
a moja Mama jak nakręcona o tych kaftanikach cały czas :D




Zgłoś nadużycie #3241 1 września 2012, 21:23

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
oświadczyny ? rzeczywiście, tandeta... :D ja bym chciała oświadczyny na koncercie mojego ulubionego piosenkarza- Jasona Mraza. ... ahhh widzialam... zaraz znajdę i pokażę :D CUDO :D http://www.youtube.com/watch?v=VZ1rsxycGxM :) :)

Zgłoś nadużycie #3242 1 września 2012, 21:25

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Lil tylko na koncercie to byś nie słyszała na co się zgadzasz :P




Zgłoś nadużycie #3243 1 września 2012, 21:33

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Lil a czemu Twoja teściowa takie maleńkie kupuje...może chciała 60 i niedowidzi ?? ;)




Zgłoś nadużycie #3244 1 września 2012, 21:41

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
śpicie kobity ?? idę kąpu kąpu :) jak wrócę i Was nie będzie to zobaczycie same co... :P




Zgłoś nadużycie #3245 1 września 2012, 21:53

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
sorki, zagadałam się z kumpelą ze studiów :D no właśnie nie wiem, przychodzi i rozmar 50 .. mam chyba już 4 pary śpiochów 50 XD

Zgłoś nadużycie #3246 1 września 2012, 21:55

lilbanaqa Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 1404 Podziękowania: 1024
hahaha, po obejrzeniu tych oświadczyn zaczęłam słuchać najnowszej płyty mraza, i pomyślałam, że podzielę się z Synkiem, założyłam słuchawki na brzuch... i kopnął w nie xD chyba nie przepada... :D

Zgłoś nadużycie #3247 1 września 2012, 22:02

Marzenka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 715 Podziękowania: 379
Metra to widzę że nie tylko moja mama z siostrą uważają że kaftaniki są bardzo bardzo potrzebne w pierwszych miesiącach życia :) Co do liczenia to ja tez liczę ciążę tygodniami ale zazwyczaj mnie każdy pyta który to miesiąc...bo ludzie myślą ze ciąża trwa równo 9 miesięcy :(
Lil no rozmiarek 50 na długo się nie przyda...jeśli od razu nie będzie za malutkie...Musisz powiedzieć teściowej ,że wolisz większe rozmiarki :) Fajnie ,ze już jesteś w Polsce :)


Zgłoś nadużycie #3248 1 września 2012, 22:02

Marzenka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 715 Podziękowania: 379
W poniedziałek idę do ginka i już nie mogę się doczekać :)


Zgłoś nadużycie #3249 1 września 2012, 22:03

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
my wczoraj naszej kruszynie puszczaliśmy (a w zasadzie mój puszczał) muzyczki z bajek i tylko pytał mnie czy dziecku się podoba...miarą podobania było właśnie kopanie...na co ja mu mówiłam, że to go pobudziło... :) a mój szczęśliwy, że dziecku się podoba ;) więc Lil Antoś lubi to jak kopie ;)




Zgłoś nadużycie #3250 1 września 2012, 22:04

Metra Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 3604 Podziękowania: 1911
Marzenko ja tam mówię tygodniami i tyle...niech sobie liczą jak chcą :P

głowa coś mnie rozbolała...chyba czas udać się do mojego kochanka "różowej parówy" ;)