Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczeń 2016

Zgłoś nadużycie #1131 17 września 2015, 9:28

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Madzik o kurcze ale odplynelas! Też mi się zdarzają teraz w ciazy dziwne sytuacje ale raczej w stylu czy coś tam wyłączyłam, zamknęłam dom itp. Wiele czynności które wykonuje w ogóle nie pozostają w mojej pamięci.

AnnaKatarzyna to świetnie ze wszystko w porzadku. Uspokoiłas się! Nie dźwigaj córki absolutnie! Po schodach na 4 piętro ja wnosilas? Kurcze to nic dziwnego że miałaś takie napięcia. Ja, wystarczy że wejdę kilka razy w domu na piętro i to bez obciążenia, to już czuję napięcie! Stosuj się do zaleceń lekarza a będzie dobrze. Córeczce starszej krzywda się nie stanie ☺a już zostało nam stosunkowo niewiele czasu!


Zgłoś nadużycie #1132 17 września 2015, 9:30

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Ja mam od wczoraj mega katar. Tak mi się czail od kilku dni i wczoraj się zaczęło - cieknie mi ciurkiem. Bleeeee. Nienawidzę kataru!


Zgłoś nadużycie #1133 17 września 2015, 9:36

Madzialenka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 67 Podziękowania: 7
hej witam ponownie :) dzisiaj wychodzę do domku. czekam tylko na wypis :) wszystko jest Wporzadku :) tylko muszę ograniczyć trochę cukry :) ale teraz dla mojej księżniczki wszystko. :) zbadali ją wczoraj ze wszystkich stron. i już jest całkiem duża bo aż 530 g




Zgłoś nadużycie #1134 17 września 2015, 9:58

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Madzialenka super wieści! A duzo słodkiego jadlas? Czy to chodzi raczej o inne produkty niż tradycyjne słodycze?


Zgłoś nadużycie #1135 17 września 2015, 10:00

AnnaKatarzyna Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1620 Podziękowania: 313

anencja napisał(a)

Madzik o kurcze ale odplynelas! Też mi się zdarzają teraz w ciazy dziwne sytuacje ale raczej w stylu czy coś tam wyłączyłam, zamknęłam dom itp. Wiele czynności które wykonuje w ogóle nie pozostają w mojej pamięci.

AnnaKatarzyna to świetnie ze wszystko w porzadku. Uspokoiłas się! Nie dźwigaj córki absolutnie! Po schodach na 4 piętro ja wnosilas? Kurcze to nic dziwnego że miałaś takie napięcia. Ja, wystarczy że wejdę kilka razy w domu na piętro i to bez obciążenia, to już czuję napięcie! Stosuj się do zaleceń lekarza a będzie dobrze. Córeczce starszej krzywda się nie stanie ☺a już zostało nam stosunkowo niewiele czasu!


Wchodzi za raczke tylko znosic ja musialam bo schody dosc waskie i jeszcze niebezpiecznie aby schodzila :/ no i do fotelika do karmienia jeszcze ja wsadzam.




Zgłoś nadużycie #1136 17 września 2015, 10:02

AnnaKatarzyna Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1620 Podziękowania: 313
Madzialenka super ze wychodzisz :) tez nie moge jesc slodyczy bo mam cukromocz a wiec nie besziesz sama :( A przyznam ze nie przesadzalam zw slodkim ale do kawki chociaz jedno ciastko lubilam zjesc....




Zgłoś nadużycie #1137 17 września 2015, 10:06

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106

AnnaKatarzyna napisał(a)

Wchodzi za raczke tylko znosic ja musialam bo schody dosc waskie i jeszcze niebezpiecznie aby schodzila :/ no i do fotelika do karmienia jeszcze ja wsadzam.


To dzielna dziewczynka! Tak wysoko wchodzi taki maluch super!


Zgłoś nadużycie #1138 17 września 2015, 10:11

Madzialenka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 67 Podziękowania: 7
właśnie słodyczy od początku ciąży mogłam w ogóle nie jeść. Tylko znowu owoce to mogę bezprzerwy, a one maja dużo cukrów no i podobno najgorsze są smażone rzeczy .




Zgłoś nadużycie #1139 17 września 2015, 10:33

madzik90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 635 Podziękowania: 80
Anencja współczuje ja też nienawidze kataru, niby to tylko przeziębienie ale denerwujące to jest jak tak sie leje ciągle z nosa , kuruj sie! :*

AnnaKatarzyna to rzeczywiście teraz się oszczędzaj. Dobrze że to nic gorszego, bierz no-spe i wykorzystuj męża ile się da :)

Madzialenka uff dobrze że wracasz do domu i najważniejsze że wszystko jest okej! Ogranicz ten cukier to dla Twojego dziecka i Tobie też wyjdzie na zdrowie :)


Zgłoś nadużycie #1140 17 września 2015, 10:34

madzik90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 635 Podziękowania: 80
Hej
u mnie dziś piękna pogoda rano jak szłam zaprowadzić syna to na krótkim rękawku sobie szłam :) Słońce świeci, a ja ide zaraz do dentysty :/


Zgłoś nadużycie #1141 17 września 2015, 12:49

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33

Madzialenka napisał(a)

hej witam ponownie :) dzisiaj wychodzę do domku. czekam tylko na wypis :) wszystko jest Wporzadku :) tylko muszę ograniczyć trochę cukry :) ale teraz dla mojej księżniczki wszystko. :) zbadali ją wczoraj ze wszystkich stron. i już jest całkiem duża bo aż 530 g



Super ze wracasz do domku i z twoja ksiezniczka wszystko w porzadku ;)
U mnie od 2 dni czuje ból pleców z lewej strony na dole najbardziej wieczorem jak sie poloze, nie moge znalesc dobrej pozycji do snu:/ nie mam pojecia czy to jakis ucisk czy co?! Rano juz bylo lepiej na szczescie.wizyta dopiero za tydzien mam nadzieje ze jakos wytrzymam, bo ten ból uciazliwy jest:/

Zgłoś nadużycie #1142 17 września 2015, 14:30

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
Madzialenka to dobrze, że już wychodzisz do domku i że wszystko w porządku. Chyba nie ma tego złego... bo przynajmniej masz przebadaną z każdej strony córeczkę i wiesz, że jest zdrowa.

Zgłoś nadużycie #1143 17 września 2015, 14:31

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
Anna Katarzyna mam nadzieję, że trochę sobie odpoczniesz i że u Ciebie też wszystko będzie dobrze :-)

Zgłoś nadużycie #1144 17 września 2015, 14:34

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
U mnie jest dziś tak gorąco- 30 stopni, że aż za bardzo dla mnie. Chyba takie wahania temperatury kiepsko na mnie wpływają w ciąży. Bo wcześniej uwielbiałam gorące klimaty, a teraz źle się czuję...

Zgłoś nadużycie #1145 17 września 2015, 14:35

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106

Natalia1985 napisał(a)

Super ze wracasz do domku i z twoja ksiezniczka wszystko w porzadku ;)
U mnie od 2 dni czuje ból pleców z lewej strony na dole najbardziej wieczorem jak sie poloze, nie moge znalesc dobrej pozycji do snu:/ nie mam pojecia czy to jakis ucisk czy co?! Rano juz bylo lepiej na szczescie.wizyta dopiero za tydzien mam nadzieje ze jakos wytrzymam, bo ten ból uciazliwy jest:/



To może rwa kulszowa? Zdarza się w ciąży.


Zgłoś nadużycie #1146 17 września 2015, 14:38

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106

Milciak napisał(a)

U mnie jest dziś tak gorąco- 30 stopni, że aż za bardzo dla mnie. Chyba takie wahania temperatury kiepsko na mnie wpływają w ciąży. Bo wcześniej uwielbiałam gorące klimaty, a teraz źle się czuję...



U mnie też dziś 30. I to jakoś tak parno, duszno. Niby fajnie bo to ostatnie podrygi ciepła ale wole jednak 20C.


Zgłoś nadużycie #1147 17 września 2015, 14:39

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106

madzik90 napisał(a)

Hej
u mnie dziś piękna pogoda rano jak szłam zaprowadzić syna to na krótkim rękawku sobie szłam :) Słońce świeci, a ja ide zaraz do dentysty :/



Kciuki za bezbolesna wizytę! Ja miałam problemy z dolnym osemkami ale między ciążami pozbyłam się ich na szczęście .


Zgłoś nadużycie #1148 17 września 2015, 17:36

Fobia Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 4784 Podziękowania: 410

AnnaKatarzyna napisał(a)

Czesc dziewczyny :) bylam wczoraj na tej wizycie. Szyjka zamknięta, dzicia ok wazy 770 g, macica faktycznie napieta, dostalam nospe forte i luteine w globulkach wszystko 2 x. Mam brac do kolejnej wizyty 30.09 i powiedzial ze powinno pomoc i odstawimy.


to u mnie podobnie. luteina 2x, magnez forte 4x, i nospe forte raz badz dwa dziennie. Macica mi się zbytnio napina i również jeśli chce uniknąć szpitala to duuuuuzzzzzoooooo odpoczynku i zero dźwigania... a ja sama w domu z dzieckiem wiec nie mam pojęcia jak sobie poradzę bo zwykle odkurzanie mnie męczy i powoduje skurcze... na szczęście szyjka zamknięta i długa...
Ehhh AnnaKatarzyna jedziemy w tej ciąży na tym samym wòzku :/








Zgłoś nadużycie #1149 17 września 2015, 18:46

madzik90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 635 Podziękowania: 80

Natalia1985 napisał(a)

Super ze wracasz do domku i z twoja ksiezniczka wszystko w porzadku ;)
U mnie od 2 dni czuje ból pleców z lewej strony na dole najbardziej wieczorem jak sie poloze, nie moge znalesc dobrej pozycji do snu:/ nie mam pojecia czy to jakis ucisk czy co?! Rano juz bylo lepiej na szczescie.wizyta dopiero za tydzien mam nadzieje ze jakos wytrzymam, bo ten ból uciazliwy jest:/


może masz to samo co ja mnie boli dolny odcinek kregosłupa przy nachylaniu i prostowaniu albo jak podnoszę prawą nogę wysoko, i jest to rwa kulszowa tylko na całe szczęście w i tak małym nasileniu. Bo kiedyś jak mnie złapało to ruszyć sie nie mogłam :( mam nadzieję że tym razem tak źle nie bedzie


Zgłoś nadużycie #1150 17 września 2015, 18:47

madzik90 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 635 Podziękowania: 80

Milciak napisał(a)

U mnie jest dziś tak gorąco- 30 stopni, że aż za bardzo dla mnie. Chyba takie wahania temperatury kiepsko na mnie wpływają w ciąży. Bo wcześniej uwielbiałam gorące klimaty, a teraz źle się czuję...


u mnie też ! gorąco parno duszno już mnie głowa boli, i mam wrażenie że coś mnei łapie, jakaś zmęczona dzisiaj jestem idę wcześniej spać
 

anencja napisał(a)

Kciuki za bezbolesna wizytę! Ja miałam problemy z dolnym osemkami ale między ciążami pozbyłam się ich na szczęście .


dzięki, na szczęście nic nie bolało bo to martwy ząb a bolał mnie bo znowu jakaś ropa sie tam zebrała, jeszcze płukała mi czymś co śmierdziało jak domestos, do gardła mi troche wleciało to aż zaczeło mnie piec :/