Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczeń 2016

Zgłoś nadużycie #51 13 maja 2015, 12:00

ola31 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 12 Podziękowania: 4
Nie wyznaczał mi... ze względu na to co już przeszłam jest bardzo ostrożny i czeka na następne usg. Ale według kalkulatora w internecie wychodzi 8 styczeń :)

Zgłoś nadużycie #52 13 maja 2015, 14:06

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
a to poczatek :) znam Ole z 8 stycznia :D tak mi sie skojarzylo. u mnie jak sobie obliczylam to 22 styczen :) zas musze na ten test czekac. brrry




Zgłoś nadużycie #53 13 maja 2015, 14:08

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

viridis napisał(a)

a to poczatek :) znam Ole z 8 stycznia :D tak mi sie skojarzylo. u mnie jak sobie obliczylam to 22 styczen :) zas musze na ten test czekac. brrry


nie lepiej pójść na beta hcg? pewniejszy wynik :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #54 13 maja 2015, 14:17

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
no jakkolwiek to nie mam teraz możliwości spakować roczne dziecko i pojechac do jakiegoś lab. na badanie bo takie u nas sa otwarte tylko w porannych godzinach a o tej porze nie mam auta. zostają mi na razie testy.




Zgłoś nadużycie #55 13 maja 2015, 14:34

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9514 Podziękowania: 1635

viridis napisał(a)

Ola gratuluje :) oby wszystko było wporządku :)
u mnie test dziś wykonany i bardzo ale to bardzo blada druga krecha. powtórka za dwa dni.



nie wolała byś iść na betę ?? rozwiała by twoje wątpliwości :-) Ja też miałam bladą kreseczkę, do tego stopnia, że ledwo pod światło widoczną, a dziś już 30 tydzień :-) Trzymam za ciebie kciuki!




Zgłoś nadużycie #56 13 maja 2015, 15:18

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
dziewczyny nie martwcie sie napewno ciaza poczekajcie jeszcze pare dni i napewno wyjdzie ciemniejsza kreska, moj pierwszy test pokazal tez jasniutka ledwo widoczna kreske pod swiatlo, rano zrobilam drugi test i ciutke ciemniejsza kreske , dzis robilam i juz widoczna choc dalej jasna, ale wydaje mi sie ,ze poprostu mam bardzo wczesna ciaze. W srode mam wizyte wiec sie upewnie :) .
Wiec dziewczynki nie ma co glowa do gory i trzymam kciuki za nas wszystkie aby sie udalo !




Zgłoś nadużycie #57 13 maja 2015, 17:05

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
ja przy pierwszej ciazy dopiero po tygodniu od domniemanej miesiaczki zrobiłam test i wyszła blada druga krecha :) dwa dni pozniej ciemna. myśle ze tu tez trzeba wiecej czasu. martwi mnie tylko ze jest tak bladziutka ze boje sie ze dostane @ tak jak kiedys.




Zgłoś nadużycie #58 13 maja 2015, 17:06

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
Szpilkka poprostu poczekam :) nie mam jak zrobic tych badac w labie, pierwsze dziecko jest po szczepiniu i ząbkuje i strasznie wyje mi za dnia wiec wole go nie ciagnać.




Zgłoś nadużycie #59 13 maja 2015, 21:37

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Pewnie poczekaj czas jest najlepszym doradca :) poki co nie przemeczaj sie i odpoczywaj :)




Zgłoś nadużycie #60 13 maja 2015, 21:45

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
Laviaa i na tym staram sie skupić :) niestety pierworodny mial inny plan ale tesciowa na chwile mnie odciazyła i mogłam odpoczac cos niecoś.




Zgłoś nadużycie #61 14 maja 2015, 6:04

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
Kolejny test z delikatna druga krecha ale pozytywny.




Zgłoś nadużycie #62 14 maja 2015, 7:01

ola31 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 12 Podziękowania: 4
Super wiadomość... 3mam kciuki, żeby było dobrze :)

Zgłoś nadużycie #63 14 maja 2015, 8:17

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

viridis napisał(a)

Kolejny test z delikatna druga krecha ale pozytywny.


wklej zdjęcie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #64 14 maja 2015, 8:48

Charlie Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 817 Podziękowania: 152
hej Dziewczyny :) moje gratulacje, trzymam kciuki za Was wszystkie. Sierpniowka 2015 ;)


Zgłoś nadużycie #65 14 maja 2015, 9:07

Laviaa Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 2530 Podziękowania: 751
Viridis bedzie dobrze :) za rok o tej porze bedziemy sie cieszyc dzidziusiami




Zgłoś nadużycie #66 14 maja 2015, 12:07

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11063544_825017907551587...




Zgłoś nadużycie #67 14 maja 2015, 12:08

motylek1909 Supermama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 10743 Podziękowania: 2415

viridis napisał(a)

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11063544_825017907551587_6311129574474031029_n.jpg?oh=2d1e5c7badfff47ba7179072a4a47025&oe=5607CF28


ciąża jak byk :) gratuluję :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zE...





Zgłoś nadużycie #68 14 maja 2015, 12:09

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
dajcie znać czy wam sie ta fotka otwiera :)
no to czas umówić wizyte do gin :)
jejku cieżko mi to sobie wyobrazić kiedy moje pierwsze dziecko ciągle jest dzidzia :) a tu zaś dzidzia :) cieszyłabym sie bardzo na córke, zeby było do pary ;> a wy macie jakieś sugestie co do płci dziecka? oczywiście najwazniejsze zeby było zdrowe , ale to tak teoretycznie o ta płeć pytam :P




Zgłoś nadużycie #69 14 maja 2015, 12:10

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
Motylek dziękuje :)




Zgłoś nadużycie #70 14 maja 2015, 12:19

viridis Gotowa na wszystko
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 463 Podziękowania: 98
no to wizyta umówiona na 27maj. jejku tyle czekac. :P