Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Styczeń 2016

Zgłoś nadużycie #2631 18 stycznia 2016, 20:08

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
Anencja, ja czuję się z dnia na dzień lepiej, dzięki :-)

Zgłoś nadużycie #2632 18 stycznia 2016, 23:11

AnnaKatarzyna Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1620 Podziękowania: 313
Igusia jest przeslodka!




Zgłoś nadużycie #2633 19 stycznia 2016, 11:34

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Milciak Iga śliczna! Taka pyzulka jak moja! ☺
wiadomo skąd był ten stan zapalny po cc? Może crp wyższe z tego zapalenia ucha? Czy juz wyleczylas na dobre? 
Dołączasz do nas na FB?

Wczoraj położna ważyła Liwie i waga pokazała 4360 gr. Jestem w szoku jak ona rośnie i zmienia się z dnia na dzień.
U nas przeciąga się Żółtaczka. Lekko bo lekko ale mała jest cały czas zazolcona, taka brzoskwiniowa. Położna Mierzyła jej poziom bilirubiny takim aparatem przez skórę i wyszło wartości podwyższone cały czas ale nie kwalifikujace się na naświetlanie. Także nic mam z tym nie robić.

U nas znowu mrozy nastały dziś minus 10. Ale jest pięknie za oknem bo codziennie dosypuje trochę świeżego śniegu ☺także drzewa, pola (mieszkam na wsi), drogi całkiem białe.


Zgłoś nadużycie #2634 19 stycznia 2016, 16:39

AnnaKatarzyna Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 1620 Podziękowania: 313
Anencja to faktycznie przybiera pięknie ☺ Lenka przybrała od wyjścia ze szpitala około 500 gram ale lekarka mówi że taki przyrost może być. Taka natura tych moich dziewczyn ze drobne kobitki są.




Zgłoś nadużycie #2635 19 stycznia 2016, 17:01

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
AnnaKatarzyna u nas od wyjścia ze szpitala 1100 gr. 😮😆 moje dziewczyny z kolei każda inna pod tym względem. Laura w typie Twoich panienek a Liwia rosnie bardziej pulpecik mały. Zobaczymy jak będzie z karmieniem piersią na dalszym etapie bo z Laura miałam dużo kryzysów , nie chciała jeść, zaczęłam odciągnąć pokarm i stresować się jej słabym jedzeniem i przyrostami wagi po 3 mcu życia i po 2 kolejnych miesiącach katorgi i ciaglych nerwów odpuscilam karmienie piersią. Z butelka zreszta bylo rownie neiciekawie 😉 Zobaczymy jak będzie z Liwia.


Zgłoś nadużycie #2636 19 stycznia 2016, 17:50

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33
Hej dziewczynki :)
Milciak gratulacje duzo zdrowka zycze :) Sliczna jest :)
Jaka duza ta twoja corcia jeszcze raz taka jak moja Tatianka..
my walczymy z kolkami niestety, weekend mialam ciezki:/ niunia meczyla sie strasznie , wszysciutko juz wyprobowalam, mala poprawa jest po kropelkach Sab simplex, podaje rowniez krople bigaia, wczoraj bylismy u lekarza, bo pepuszek wyszedl na zewnatrz, i lekarz potwierdzil lekka przepukline , zbadal , kazal wkladac wate do srodka i zaklejac plastrem, wiec tak robie ,zobaczymy jak to bedzie..w piatek jedziemy na wazenie a we wtorek na szczepienie:/
Madzik jejku jak ty dziewczyno funkcjonujesz?!podziwiam cie, zdrowka dla synka oby siostrzyczki nie zarazil.Fajnie ze znalazlas chwilke na napisanie w takim nawale obowiazkow.

Zgłoś nadużycie #2637 19 stycznia 2016, 17:54

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33

anencja napisał(a)

Madzik fajnie ze zajrzałas ☺ a jak sie wyrabiasz rano żeby zaprowadzić Łukasza do przedszkola jak akurat Twoja mama nie zajmuje się Lilianka? Dla mnie póki co to niewykonalne.
Laura tez robi straszny hałas w domu. I zastanawiam się teraz czy zawsze tak było a ja się teraz przerwazliwiona zrobiłam i dopiero to zauważyłam? ☺ ale ogólnie staram się nie robić terroru ciszy bo to bez sensu przy starszaku. I niby czemu starsze dziecko ma być poszkodowane i być zmuszane do siedzenia w ciszy wbrew swojej naturze 😆😆
Madzik mas konto na FB?

U nas też gazy mecza czasami ale o roznych porach dnia, nie ma reguły. podaje espumisan 100mg ale jakoś nie widzę szczególnej różnicy. Czasem jak mała zaczyna się odgazowywac to puszcza takie bąki długie jakby melodyjki wygrywała hahaha


Moja Liwka dziś w nocy spala od 22 do 4 rano. Szok, pierwszy raz aż tak długo.

Dziewczyny macie tak ze jak maluszek długo śpi w dzień, czujecie ze piersi juz robią się pełne i juZ zaczyna się budzic i poplakiwac, stekac to piersi się napinaja i zaczyna kąpać pokarm? Ja tak mam, jak dojdzie do mnie odgłos pobudki (ale tylko po wyjątkowo długiej drzemce) to piersi od razu w gotowości, takie mrowienie i zaraz plama z pokarmu na bluze. Natura jest niesamowita ☺

U nas pięknie biało, lekki mrozik, super pogoda na spacery.


Anencja mialam podobnie z piersiami takie klucia, nawet odczuwalam lekki bol.

Zgłoś nadużycie #2638 19 stycznia 2016, 18:20

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Natalia współczuje problemów kolkowych. Chyba dziecko musi z tego po prostu wyrosnąć. Kładz Tatianke jak najwięcej na brzuszku (tylko nie po jedzeniu) to pomaga na wzdecia ale pewnie o tym wiesz.

Położna mi jeszcze polecała krople Delicol (pisała o nich AnnaKatarzyna ). To jest coś zupełnie innego niż sab simplex/espumisan czy biogaia /dicoflor bo zawiera enzym laktaze którego niedobór powoduje problem z trawieniem mleka a w konsekwencji wzdecia i problemy z brzuszkiem u niemowląt. Nie wiem pod jaką nazwa ten środek jest w DE ale ogólnie chodzi o substancje czynna enzym laktazy. Próbowałas czegoś takiego?


Zgłoś nadużycie #2639 19 stycznia 2016, 18:30

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33

anencja napisał(a)

Natalia współczuje problemów kolkowych. Chyba dziecko musi z tego po prostu wyrosnąć. Kładz Tatianke jak najwięcej na brzuszku (tylko nie po jedzeniu) to pomaga na wzdecia ale pewnie o tym wiesz.

Położna mi jeszcze polecała krople Delicol (pisała o nich AnnaKatarzyna ). To jest coś zupełnie innego niż sab simplex/espumisan czy biogaia /dicoflor bo zawiera enzym laktaze którego niedobór powoduje problem z trawieniem mleka a w konsekwencji wzdecia i problemy z brzuszkiem u niemowląt. Nie wiem pod jaką nazwa ten środek jest w DE ale ogólnie chodzi o substancje czynna enzym laktazy. Próbowałas czegoś takiego?


Tak anencja wiem wiem , codziennie klade na brzuszku, poza tym bardzo lubi spac na brzuszku tak po 1,5 h
Nie nie slyszalam o tych kroplach one sa na recepte?

Zgłoś nadużycie #2640 19 stycznia 2016, 19:44

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Natalia są bez recepty. Tu masz przykładowy link do apteki.
https://www.doz.pl/apteka/p51666-Delicol_krople_dla_niemowlat_15_ml
Ooo Tatiana śpi ja brzuszku? Moja chwile nawet lubi polezec ale maksymalnie 10 minut i zaczyna się stekanie a potem ryk ☺

Dołączasz do grupy na FB?


Zgłoś nadużycie #2641 19 stycznia 2016, 22:54

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33

anencja napisał(a)

Natalia są bez recepty. Tu masz przykładowy link do apteki.
https://www.doz.pl/apteka/p51666-Delicol_krople_dla_niemowlat_15_ml
Ooo Tatiana śpi ja brzuszku? Moja chwile nawet lubi polezec ale maksymalnie 10 minut i zaczyna się stekanie a potem ryk ☺

Dołączasz do grupy na FB?


Anencja dzieki za linka :)
Moja na poczatku troche pomarudzi, ale jak zmeczona to zasypia glowke sama przekreca jak jej niewygodnie, czesto tez spi u mnie na brzuszku lub u meza :)
Tak dolacze , jutro wysle linka AnnieKatarzynie :)
Spokojnej i w miare przespanej nocy zycze. Dobranoc :)

Zgłoś nadużycie #2642 20 stycznia 2016, 4:54

Wiolusia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2012 Posty: 1339 Podziękowania: 532
Hej,

My juz po wszystkim- w tempie ekspresowym o 21.55 urodzil sie Jacus 2650g,54cm. Malutki urodzil sie 3razy owiniety pepowina,ale wszystko dobrze sie skonczylo :) porod super szybki,po 20 jeszcze mialam 4cm rozwarcia i skurcze co 5min,a o 21.35 odeszly wody i momentalnie urodzilam. Mialam bole krzyzowe,koszmar,dobrze,ze krotko to trwalo. Teraz nie noge usnac z wrazenia,ale czuje sie dobrze,z porodowki wyszlam na trzesacych nogach,ale o wlasnych silach :)


Zgłoś nadużycie #2643 20 stycznia 2016, 8:30

Natalia1985 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 118 Podziękowania: 33

Wiolusia napisał(a)

Hej,

My juz po wszystkim- w tempie ekspresowym o 21.55 urodzil sie Jacus 2650g,54cm. Malutki urodzil sie 3razy owiniety pepowina,ale wszystko dobrze sie skonczylo :) porod super szybki,po 20 jeszcze mialam 4cm rozwarcia i skurcze co 5min,a o 21.35 odeszly wody i momentalnie urodzilam. Mialam bole krzyzowe,koszmar,dobrze,ze krotko to trwalo. Teraz nie noge usnac z wrazenia,ale czuje sie dobrze,z porodowki wyszlam na trzesacych nogach,ale o wlasnych silach :)



Wielkie gratulacje i zdrowka dla Jacusia, no szybciutko Ci to poszlo. Zycze szybkiego powrotu do pelni sil, czekamy na fotke synka :)

Zgłoś nadużycie #2644 20 stycznia 2016, 9:28

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Gratuluję Wiolusia! Witamy Jacusia na świecie! :*


Zgłoś nadużycie #2645 20 stycznia 2016, 11:52

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
wiolusia gratulacje dla Ciebie i wszystkiego dobrego dla synka

Zgłoś nadużycie #2646 20 stycznia 2016, 11:55

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
My również walczymy z bólami brzuszka u Igi właśnie za pomocą delicolu i powiem Wam, że pomaga. Robimy też masaże brzuszka i kładziemy na troszkę na brzuchu ale jeszcze za bardzo nie pasuje jej ta pozycja.

Zgłoś nadużycie #2647 20 stycznia 2016, 12:29

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36

anencja napisał(a)

Milciak Iga śliczna! Taka pyzulka jak moja! ☺
wiadomo skąd był ten stan zapalny po cc? Może crp wyższe z tego zapalenia ucha? Czy juz wyleczylas na dobre? 
Dołączasz do nas na FB?



Anencja własnie nikt nie umiał mi odpowiedzieć skąd ten stan zapalny. Również pomyślałam o tym zapaleniu ucha ale zdążyłam jeszcze przed porodem skończyć antybiotyk i wydawało mi się, że jest już zaleczone. Albo po prostu tak zareagował mi organizm na cc, bo po operacji miałam jeszcze powikłania (krwotok z macicy i na 4 aparatach nie mogli zmierzyć mi ciśnienia ani pulsu dodatkowo drgawki na ciele przez 4h po operacji).

Na fb dołączę.
AnnaKatarzyna wysłałam Ci wiadomość na fb bo nie mogę Cie dodać ani zaprosić do znajomych

Zgłoś nadużycie #2648 20 stycznia 2016, 12:33

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
Dziewczyny używacie smoczka? Bo moja Mała ma taki silny odruch ssania, że już zaczęłam dawać jej smoka bo inaczej nawet do łazienki nie mam czasu wyjść. Nawet jak jest najedzona to wsi na piersi. Ogólnie to cieszę się, że chce ssać i jeść, tylko czasami potrzebuję coś zrobić przy sobie a nie wiem czy używanie smoczka nie wpłynie negatywnie na chęć ssania piersi.

Zgłoś nadużycie #2649 20 stycznia 2016, 12:56

anencja Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 496 Podziękowania: 106
Milciak o kurcze to miałaś przeboje z tym cc. Szczęście ze dobrze się skończyło! A miałaś w znieczuleniu miejscowym czy w narkozie pełnej?
Ja nie podaje smoczka jak na razie. Liw najada się (fakt, że czasem trwa to az godzine w 2 czy 3 podejściach z przerwami na mini drzemki) i zasypia na dłużej także jak na razie smoczek nie jest potrzebny. Ale nie jestem przwciwna. Za jakiś czas pewnie podam jak będzie potrzeba.
Ogólnie to bardzo frustrują mnie sytuacje jak dziecko domaga się ciągłej uwagi tak jak piszesz ze nie można odejść na krok. Moje  potrzeby tez są dla mnie ważne i nie wyobrażam sobie całego dnia np.w pizamie bez umycia zębów itp bo dziecko nie daje odejść. Oczywiscie inna sytaucja jak maluch jest chory. Także nie dziwie się ze podałas smoka.


Zgłoś nadużycie #2650 20 stycznia 2016, 13:25

Milciak Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 292 Podziękowania: 36
Miałam znieczulenie miejscowe, Małą przytulili mi do policzka na jakieś 15 min po wyjęciu a później dali mężowi do kangurowania. Miałam ogromne szczęście, że tak to się skończyło, bo na drugi dzień lekarze dopiero mi powiedzieli jak poważna była sytuacja i o mały włos miałabym drugą operację z wycięciem macicy lub zgon (takie miałam pocieszenie).