Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #17531 4 stycznia 2017, 13:10

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Ulek ładna beta, gratulacje i nie martw się

Zagubiona dziś robiłam badania, a jutro mam wizytę

Dzisiaj wyrywam się z pracy i pędze do przedszkola, bo moja mała bierze udział w jaselkach



Zgłoś nadużycie #17532 4 stycznia 2017, 13:10

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Katrina czuje się dobrze. Mam nadzieję, że tak zostanie do końca ciąży. :-)

Duszka ja pierwsze ruchy też raczej czułam w jednym miejscu. Na dole po lewej stronie. Po jakimś czasie zaczęłam czuć w innych miejscach. Teraz to czuję bardzo intensywnie aż czasem brzuch mi się rusza.


Zgłoś nadużycie #17533 4 stycznia 2017, 13:20

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Mika ;) i ja z lewej . Mam nadzieję że to ruchy.
Niebieska miłego oglądania jasełek


Zgłoś nadużycie #17534 4 stycznia 2017, 16:37

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
już wróciłam, ale nie podobało mi się jedno, Hania mówiła z koleżanką wierszyk, a pięknie go umiała, nie myliła się, a Panie zamiast dać im dwa mikrofony, dały jeden tej koleżance, a ona zabrała pod swój nos i Hani praktycznie nie było słychać, jestem zawiedziona, bo długo musieliśmy powtarzać, bo nauczyła się w godz, a potem odwołane były jasełka, i dziecko też będzie zawiedzione jak włączę jej film do obejrzenia



Zgłoś nadużycie #17535 4 stycznia 2017, 18:40

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Hej dziewczyny

Duszka mam nadzieję ze szybko poradzisz sobie z przeziebieniem kuruj się ! Już niebawem to pukanie w jednym boku zamieni się w solidne kopniaki zobaczysz !!

Katrine moja obrocila się w 33 tygodniu . Mam nadzieję ze Eryk też niebawem zmieni pozycję tak jak piszą dziewczyny na na to jeszcze troszkę czasu :*

Ulek gratuluję bety !

Niebieska to faktycznie szkoda że tak wyszło z tymi jaselkami..

A czy sofi nie miała mieć dziś usg? Tak coś kojaze

Ja jestem po wizycie na ujastku. Odebrałam też wcześniej badania i niestety w posiewie wyszła bakteria coli. Przy tej całej infekcji można się było tego spodziewać na szczęście antybiotyk który zazywam pasuje i nie muszę zmieniać dokładać itp. A zażywać muszę do końca bo dzisiejsza diagnoza to odmiecznikowe zapalenie nerek eh szczęście nie muszę być póki co hospitalizowana chociaż nie obyło się bez nocnych boli. Cesarka 23 stycznia o 6 30.mam nadzieję ze będzie wszystko ok.


Zgłoś nadużycie #17536 4 stycznia 2017, 19:21

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
na usg byłam tydzień temu, wszystko ok :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #17537 4 stycznia 2017, 19:54

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
O Madzia to juz, ale to przelecialo. Bedziesz pierwsza osoba, ktora urodzi ;)

Ulek piekny przyrost bety :)

Postanowilam, ze jak do niedzieli ta wredota nie przyjdzie to zrobie test.

Zgłoś nadużycie #17538 4 stycznia 2017, 20:23

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Sofi przeprszam coś musiało mi sienponylic jakoś mi utkwila data 4 stycznia z tobą związana przepraszam.

Taszka No to prawda minęło szybko . Zuzia będzie pierwszym dzieciątkiem z naszego wątku ;)


Zgłoś nadużycie #17539 4 stycznia 2017, 20:44

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955
hejka, u mnie po staremu, forum raz blokuje jz nie pisalam jedynie troche na 2016 z czwartku na piatek wyjezdzam spowrotem do bxl :) czytalam ale nie pamietam co komu odpisac, tylko madzia super ze masz termin, 3mam kciuki taszka zeby nie przyszla i za pozytywa w niedziele :) tabelka juz uaktualniona, ja sie nie odzywam bo zabardzo nie mam co pisac jak mi zablokowało forum i tandem pisala za mnie bo jej wiadomosci przesylalam zadna zabardzo mi nie odpisywala tylko miedzy soba gadalyscie o ciazach itp wiec stwierdzialm ze za malo jest staraczek odzywajacych sie i nie bede sie odzywac jak nikt i tak nie reaguje na posty, tymbardziej ze mi ciezko wtedy bylo bo duzo zlych wiesci sie dowiedzialam :) ( no ale nie marudze na ten temat juz) nie mam nikomu zazle ani nic tabelke bede dalej prowadzic, buziaki
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #17540 4 stycznia 2017, 20:59

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Madzia czyli 23 będziemy z Tobą myślami :-)
Jejku pierwsza forumowa dzidzia :-)


Zgłoś nadużycie #17541 4 stycznia 2017, 21:02

Katrina13 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 921 Podziękowania: 447
Madziu super ze masz juz termin ustalony, na pewno wszystko będzie dobrze!
Niebieska przykro mi ze tak wyszlo z wierszykiem :(
Ulek beta super, a jak synek się czuje?
Traszka życzę żeby @nie przyszla!




Zgłoś nadużycie #17542 4 stycznia 2017, 21:09

Katrina13 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 921 Podziękowania: 447
Kamila super , ze napisalas, mam nadzieje ze te zle wieści/wydarzenia minely i juz jest dobrze?
Madziu mam nadzieje, ze twoja dzidzia będzie pierwsza, bo lekarka mnie nastraszyla ze Malý się ledwo trzyma, ale powinna jeszcze 2 tyg. wytrzymać :(




Zgłoś nadużycie #17543 4 stycznia 2017, 21:22

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Kamila wcale się nie dziwie że pisałaś na 2016 bo tam więcej staraczek jest z razem raźniej, i tez zauważyłam, że rozmowy się tu toczą już głównie o ciążach, zastanawiałam się czy staraczkom nie jest przykro :(

u mnie teraz jest burza z piorunami i śnieżyca, jeszcze w życiu nie widziałam burzy o tej porze roku, taka solidna, błyska i grzmi, aż mi dziwnie
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #17544 4 stycznia 2017, 21:47

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Katrina Madzia calym serduchem jestem z wami i waszymi maluchami

Kamila przykro mi ze tak jakos to sie potoczylo, czesto myslalam o Tobie, czemu sie nie odzywasz, zreszta noe tylko o Tobie, sarita juz rzadko zaglada, a mamyNatana juz nie ma bardzo dlugo, miala sie odezwac na dluzej i zamilkla

No ale nie o to mi chodzilo, faktycznie forum zamilklo, malo staraczek zostalo i malo sie tu udzielaja
Niedlugo forum całkiem zamilknie

Duszka a jak Ty sie czujesz? Przeziębienie za przeziębieniem, masakra, współczuję, bo to w tym czasie na prawdę potrafi zameczyc



Zgłoś nadużycie #17545 4 stycznia 2017, 21:47

Madziulka8 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 409 Podziękowania: 100
Nie jestem taką "zaawansowaną" staraczką jak niektóre z Was, nie znam tego smutku co wy - nie przeszkadzają mi info o ciążach :)
Najszczęśliwsza godzina tego roku - 10.04 21:04 ☺

Zgłoś nadużycie #17546 4 stycznia 2017, 22:14

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Katrina przekaż synkowi, że narazie ma siedzieć grzecznie w brzuszku ;-)


Zgłoś nadużycie #17547 4 stycznia 2017, 22:15

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Kamila to my ciężarne za dużo piszemy przepraszamy w sumie to wasze miejsce. Miłej podróży w piątek!

Madzia to super jeszcze tylko 19 dni jej jak to leci min :-)

Sofi burza? Wow w styczniu to dziwne.

Taszka kciuki trzymam!




Zgłoś nadużycie #17548 4 stycznia 2017, 22:35

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Kamila ty mi nigdzie nie uciekaj, bo ja tu sama ze soba pisac nie bede. Staraczki tez musza byc na forum. A poza tym to ja sie juz zastanawialam dlaczego sie tak dlugo nie odzywasz. Zycze ci szczesliwej podrozy. :)

Zgłoś nadużycie #17549 4 stycznia 2017, 22:53

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955
taszka ty juz w niedziele nie bedziesz staraczka :) a mnie brzuch pobolewa jak na @ a dopiero 23 dc
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #17550 4 stycznia 2017, 22:57

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955

Vam napisał(a)

Kamila to my ciężarne za dużo piszemy przepraszamy w sumie to wasze miejsce. Miłej podróży w piątek!

Madzia to super jeszcze tylko 19 dni jej jak to leci min :-)

Sofi burza? Wow w styczniu to dziwne.

Taszka kciuki trzymam!


ja was nie wyganiam nigdy mi nie przeszkadzalo jak piszecie chodzilo mi o to ze poprostu czulam sie ze moje posty sa pomijane i nikt mi nie pisze a wy tylko miedzy soba, taka wykluczona sie czuje
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...