Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #17431 30 grudnia 2016, 19:50

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Niebieska ja pytałam i gr krwi nie musiałam powtarzać mam na kartce. Resztę robiłam.

Tandem możesz leżeć i pachnieć nie żałuj sobie :-)

U nas dziś spożywcze zakupy zaliczone i sernik kończę robić. To tyle haha




Zgłoś nadużycie #17432 30 grudnia 2016, 20:37

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Zagubiona przeszło , ale było ciężko , te zatoki wymęczyły mnie na całego


Zgłoś nadużycie #17433 30 grudnia 2016, 21:38

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Pilnuje cisnienia i sie zastanawiam jakim powinnam zaczac sie martwic



Zgłoś nadużycie #17434 30 grudnia 2016, 21:40

Ania85 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4506 Podziękowania: 1685
Madzia super,że już troszku lepiej :) oby jeszcze te kilka tygodni na spokojnie dotrwać :) a lekarka z typów jakich nie lubię :( nie wiem jak można tak traktować ludzi a już w zupełności nie mogę zrozumieć jak kobieta może tak traktować kobietę :( to okropne

Niebieska - grupę krwi możesz sobie spokojnie odpuścić. Toxo jesli robiłaś wcześniej miano IGG i wyszło dodatnie to znaczy,że chorowałaś a podobno są nikłe szanse na ponowne zachorowanie - ewentulanie zrób tylko miano IGM czy masz obecnie - zawsze to będzie taniej. A jesli chodzi o przeciwciała na różyczkę to nie miałam robionych ani w pierwszej ani w drugiej ciąży.




Zgłoś nadużycie #17435 30 grudnia 2016, 22:12

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Niebieska 140/90 jak bedziesz mieć takie lub wyższe to trzeba do lekarza
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #17436 30 grudnia 2016, 22:43

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Duszka super że wszystko wróciło do normy :)
Niebieska a czemu kontrolujesz masz problem z ciśnieniem?
Ja niestety nie pomogą bo u mnie niezmienni na każdej wizycie 100/60 ewentualnie 110/65.
Postanowiłaś już kiedy powiesz w pracy o ciązy?
Vam ja na zakupy jutro plan taki że wstaje o 6.30 żeby szybko objechać do 2 sklepów i zdążyć przed tłumem. Mam nadzieję że niewiele osób wpadnie na ten sam pomysł co ja bo niewiele mam do kupienia i nie chce mi się w kolejce do kasy stać :)
Jaki dla Was był ten rok? Więcej plusów czy minusów?
Ja ten rok uznaje za jeden z lepszych i nie tylko ze względu na ciąże co oczywiście jest największy plusem  ale był doś spokojny, co dla mnie jest ważne, prawie wykończyliśmy dom i choć nie udało się w tym rok przeprowadzić, moja mam ożyła( jest wdową od 2005 roku) i dopiero teraz wyszła do ludzi, zapisał się do klubu seniora, jeździ na wycieczki, uczy się angielskiego itp :) ,tak ogólnie szczęsliwy to był dla mnie rok :)
dobranoc
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #17437 31 grudnia 2016, 7:37

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Dzien dobry
Normalnie ciśnienie mam idealne, ale w poprzedniej ciąży mialam nadciśnienie i teraz kontroluje na wszelki wypadek
W pracy to chyba powiem po następnej wizycie mam 5 stycznia, potem bede czekac az szef przyjedzie

Co do roku byl ciężki, kryzysowy, ale wyszlismy z tego, cały czas martwię się mamą, poza tym nie za bardzo dogadaje sie z moja siostra

Mielismy isc do nich właśnie ale najchętniej to bym lezala caly dzien



Zgłoś nadużycie #17438 31 grudnia 2016, 8:26

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Dzień dobry ! Życzę Wam miłego dnia i udanej zabawy sylwestrowej ;)

Niebieska oby nowy rok byl lepszy ...

Mój też był ciężki, zresztą jest już tak 4 lata . Mam nadzieję , że kiedyś to wszystko minie . Cieszę się z tego , że już niedługo pojawi się maleństwo i to daje mi bardzo dużo radości a z resztą nauczyłam się już żyć ...


Zgłoś nadużycie #17439 31 grudnia 2016, 8:31

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Ten rok był bardzo ciężki, urodzenie Róży to było najważniejsze wydarzenie mojego życia, chciałam o niej myśleć a nie o pracy, dlatego zawaliłam sezon woisenny i cały rok byłam bez kasy, ludzie zaczeli kupować dopiero w listopadzie, w rownowadze trzymała mnie myśl że zaraz będę w normalnej ciąży i urodze prawdziwe żywe dziecko ale przez 9 miesięcy się nowa ciąża nie pojawiała, mój tato miał zawał, a mamie bolerioza siadla na stawy i ledwie chodzi :( ale to byl pierwszy rok małżeństwa z moim ukochanym mężusiem :) to mi dało dużo słodyczy :) a przyszły rok zapowiada sie na najlepszy w zyciu, bo już teraz przygotowuję sie do wiosny, pracuję nad własną domeną, i mam nowego taniego producenta roślin :) ta wiosna bedzie moja :) zarobie pełno kasy a potem urodze w lato slodkiego dzidziusia :D roku 2017 nadchodź :D
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #17440 31 grudnia 2016, 10:08

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Hejka!
Chciałabym Wam dziewczyny życzyć samych szczęśliwych rozwiązań , no i tej garsteczce której się jeszcze nie udało aby wyrobiły się z porodem w 2017 roku ;)
Czytałam tylko pobieżnie, bo czasu mało, ale zauważyłam że Ulek z przytupem kończy ten rok ;) Moje gratulacje kochana.
Madziu - dużo zdrówka i oby ataki kolki już się nie powtarzały.
U nas zdarzył się spontaniczny seks bez zabezpieczenia więc mój plan poszedł w niwecz. Znów będę gdybać i się przejmować....
a rok był taki sobie ale narzekać nie ma co. Mamy za sobą rok rehabilitacji młodego bez spektakularnych efektów. Zobaczymy co w tej kwestii przyniesie kolejny rok i badania.8 m-cy starań bez pozytywnego efektu...
A z dobrych rzeczy - M zmienił pracę na lepszą i nikt poważnie nie zachorował :) (chociaż był czas że M nas poważnie nastraszył i miał szeroko pojętą diagnostykę z powodu zmian łagodnych na wątrobie).
Ogólnie rok w miarę ok ;)
Może w kolejnym będzie więcej pozytywnych zmian? ;)

Zgłoś nadużycie #17441 31 grudnia 2016, 14:31

Madziulka8 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 422 Podziękowania: 105
Dla mnie dobry rok bo wyszłam za mąż, co za tym idzie wiele przygotowań tak mnie pochłonęło,że nie było czasu na żadne dołowanie czy inne złe sprawy, pojechaliśmy na wakacje i to nie jedne( rok temu nigdzie nie byliśmy) i zaczełam ostatni rok studiów :) co jest dużym osiągnięciem bo studiuje już zdecydowanie za długo :) ;/
Liczę że kolejny rok powiększy naszą rodzinkę i wszystko będzie tak dobrze się układało jak w tym :)
Najszczęśliwsza godzina tego roku - 10.04 21:04 ☺

Zgłoś nadużycie #17442 31 grudnia 2016, 14:43

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Hejka
Widze ze wszystkie juz swietuja taka cisza...Wszystkiego Naj Naj kochane w Nowym Roku oby byl jak najlepszy:zdrowka,spokojnych ciaz,szczesliwych rozwiazan,a najbardziej upragnionych dwoch kreseczek dla wszystkich staraczek.:-*
Sarita dzieki:-*Ja juz w tym miesiacu naprawde na to nie liczylam,juz mialam liste i ceny badan hormonalnych ktore mialabym robic po nowym roku...do tego stopnia nie mialam nadziei ze w swieta dwa drinki wypilam z zalu ze we wtorek @ zawita a tu...cud :-)
Zaliczam wiec ten rok do udanych...ogolnie nie byl ani superowy ani zly z wyjatkiem koncowki:jak trafil moj maly do szpitala z zapaleniem pluc,potem klopoty meza w pracy,potem wizyta u gina i nie najlepsze wiesci...Ale teraz chce wierzyc ze bedzie juz tylko lepiej-oby dzidzia zdrowo rosla-reszta niewazna.


Zgłoś nadużycie #17443 31 grudnia 2016, 14:44

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Hej :-) u mnie rok był w miarę dobry. Choć mój dziadek się bardzo połamane w sylwestra tak że prawie nie chodzi choć m nie udało się awansować choć mama musiała zamknąć sklep choc młody się nie dostał do przedszkola to nie mam co narzekać. Poza tym wszyscy są zdrowi żyją w zgodzie. Z m podjęliśmy decyzję o drugim dziecku i udalo się zajść w ciążę.
Mam nadzieję dziewczyny że w przyszłym roku czekają nas same radości. Ze każda z nas doczeka się wyczekiwanego zdrowego dziecka. Oby zdrowie dostatek i zgoda były najważniejsze i spotkały każdego.




Zgłoś nadużycie #17444 31 grudnia 2016, 19:26

Ania85 Supermama
Rejestracja: Lut, 2011 Posty: 4506 Podziękowania: 1685
Dziewczyny wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)




Zgłoś nadużycie #17445 31 grudnia 2016, 20:51

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 382
Dziewczyny wszystkiego co najlepsze w Nowym roku, wszystkim starajacym się życzę szybkiego ujrzenia dwóch kreseczek, a naszym ciezarnym cudownych chwil i bezproblemowego rozwiązania :-)

Nasza trójca w domu siedzi, oglądamy bajkę z córka. Mielismy gdzieś pójść ale zdecydowaliśmy spędzić ten ostatni dzień roku razem :-)

Szczęśliwego Nowego Roku moje kochane!!


Zgłoś nadużycie #17446 1 stycznia 2017, 8:00

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w Nowym Roku



Zgłoś nadużycie #17447 1 stycznia 2017, 8:38

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !


Zgłoś nadużycie #17448 1 stycznia 2017, 8:40

mama2dziewczynek Zadomowiona
Rejestracja: Paź, 2016 Posty: 68 Podziękowania: 29
Niebieska, Sofi.. co ja widze! Gratulacje!!!!!😚
Nie moglam sobie hasla przypomniec na forum..
A my rosniemy..pozdrawiamy z ....synkiem ! 16tc juz 😊


Zgłoś nadużycie #17449 1 stycznia 2017, 10:31

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Wszystkiego dobrego w nowym roku :-)


Zgłoś nadużycie #17450 1 stycznia 2017, 12:06

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Wszystkiego Naj Naj w Nowym Roku dziewczyny!!!
Mama2dziewczynek gratulacje synka!