Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #1711 2 maja 2016, 23:07

fiore25 Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 535 Podziękowania: 147

Taszka napisał(a)

Witam fiore :) Borykalas sie z jakimis problemami przed zajsciem w pierwsza ciaze? Niewazne jak dlugo sie staraliscie, wazne ze sie udalo i teraz jestescie szczesliwa rodzinka.


W zasadzie to wszystkiego po trochu. Miałam podwyższoną prolaktynę (pierwsze dni z bromergonem bombowe :) )), torbiel endometrialną (5'miesięcy po jej usunięciu zaszlam). A tak swoją drogą muszę zrobić badania krwi, bo niestety jeszcze karmie młodą, więc na bank mam wysoką prolaktyne. A przede wszystkim to chyba jak zazwyczaj psychika :( (( dlatego współczuję dziewczynom starającym się o pierwsze. Bo przy następnym nie ma tyle czasu na przemyślenia ;)


Zgłoś nadużycie #1712 3 maja 2016, 5:05

ToBelieve88 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
Czesc dziewczyny, kobiety i wszystkie dobre dusze odrazu na wstepie chcial bym powiedziec ze jestem facetem i niewiem czy moge albo czy mi wypada wogole sie wypowiadac tu u was. Powiem szczerze ze jestem mezem jednej z was i chcialbym bardzo, ale to bardzo podziekowac wam za slowa otuchy i wszystkie inne cieple komentarze ktore kierowalyscie do mojej zony. Dzieki wam nie jest nam juz tak ciezko jak bylo na poczatku. Zalozylem te konto ( choc z nie malymi problemami) zeby ogolnie wam o tym powiedziec choc, niewiadomo moze sie zaprzyjaznimi i znajdziemy tez wspolne tematy bo mi zalezy mi bardzo na tym zebyscie dalej kontynuowali to co robicie. Podziwiam was i cieplo pozdrawiam. Jestescie czyms waznym dla mnie i dla mojej zony. Dzieki

Zgłoś nadużycie #1713 3 maja 2016, 5:11

ToBelieve88 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
I trzymam kciuki barrrrrdzo barrrrdzo mocno za nas wszystkich :)

Zgłoś nadużycie #1714 3 maja 2016, 5:22

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Witam fiore super ze znowu nową osobka dołącza, witając się z Tobą zauważyłam że dołączył ktoś jeszcze-facet trochę dziwnie ale super ze jest,ktoś inny świeży nowy, ja nie mam osobiście nic przeciwko mimo tego że tu u nas nie tylko problemy z zajściem w ciążę ale i sercowe-faceci mężowie itp także jak coś nie miej pretensji ale jak dla mnie super ze jesteś,nie wiem jak inne staraczkiw? Chcemy faceta ?? Hihi może na dzień dobry powiedz z jakim.problemem się borykacje? Nie ważne która to Twoja żona. Może opowiedz coś osobie bo widzę że fiore już powiedziała i nie martw się fiore u mnie też prolaktyna byla masakra norma u mnie od 4.50-23.34 A ja miałam 75 także wielkaaaa różnica..jeden gin to olal bo wtedy miałam 40 mówi że nie jest źle..po 2latach zmieniłam i poszłam do innego zrobiłam badania i wyszło te 73 od razu bromergon i była masakra jak dla mnie ciężki lęk..jak pracowałam w sklepie to czułam się jak nacpana jak szłam na6.30 i mówiłam kierownicze ze jak coś to ten lek nie ja,teraz jak brałam byłam w domu także aż tak źle Nie bylo nawet nie czułam ze to biore  i mówię mojemu gin Że już to brałam (możliwe że w mniejszej dawce bo nie pamiętam) ale nie pomogło,ale dal mi to..po miesiącu brania jednej na noc spadła z 73 za 30 szok nie wierzyłam i mówię mu czy jest to możliwe A on że jasne..brałam dalej ale już tak co 2-3dni jedna na noc..zrobiłam badania A tam poniżej normy gin mówi że mam natychmiast to odstawić hihi tarczyca tez wysoka po miesiącu jego tabletek w normie..co chwilę to kontroluje i jest okej. No Ale zaczęły się problemy z mężem bo skoro u mnie już okej A dalej nic to mój mąż w końcu zgodził się na badania i wyszło ze jest nieplodny,dziewczyny znają już ta historię więc nie chce reszty zanudzac hihi ja jestem po imprezie.i kładę się spać ale musiałam do was zajzec..nie uslabym hihi Buzka i miłego dnia ja pewnie pół dnia będę osypiac.


Zgłoś nadużycie #1715 3 maja 2016, 5:36

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Aaa i jeszcze jedno..pokazałam temu nowemu gin stare wyniki i pyta kto był gin..mówię mu nazwisko A ona ahhha już wszystko wiem ( ten stary gin jest ordynatorem na oddziale porodowki A ten nowy jest lekarzem tam) i każdy tego Starego ze znajomych chwalił itp..A mi nie przypadł i prywatnie i na kasę nieee A tego mało osób chwali A zrobił dla mnie duzooo..tylko zabolało mnie jego słowo jak mąż dostał wyniki poszedł ze mną do gin usłyszeć to wszystko sam..Ja brałam tabletki na owulacje i mówię że mi się okres opoznil o 5 dni A dla mnie to bardzo dużo bo mam reguralne i mówi że .chce mnie zbadać,mój M. Wyszedł A on mówi jest super owulacja ALE CO Z TEGO JAK NIE MA DAWCY..poplakalam się myślałam że.da.kopniaka w dupe na dalsza walkę ale on nic..powiedział że widzi tylko pozaustrojowo..dal namiary na klinikę i powiedział że jak się czegoś dowiem to mam przyjść i tyle..


Zgłoś nadużycie #1716 3 maja 2016, 5:36

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Aaa i jeszcze jedno..pokazałam temu nowemu gin stare wyniki i pyta kto był gin..mówię mu nazwisko A ona ahhha już wszystko wiem ( ten stary gin jest ordynatorem na oddziale porodówki A ten nowy jest lekarzem tam) i każdy tego Starego ze znajomych chwalił itp..A mi nie przypadł i prywatnie i na kasę nieee A tego mało osób chwali tego nowego A mi pasujei i zrobił dla mnie duzooo..tylko zabolało mnie jego słowo jak mąż dostał wyniki poszedł ze mną do gin usłyszeć to wszystko sam..Ja brałam tabletki na owulacje i mówię że mi się okres opoznil o 5 dni A dla mnie to bardzo dużo bo mam reguralne i mówi ze.chce mnie zbadać,mój M. Wyszedł A on mówi jest super owulacja ALE CO Z TEGO JAK NIE MA DAWCY..poplakalam się myślałam że.da.kopniaka w dupe na dalsza walkę ale on nic..powiedział że widzi tylko pozaustrojowo..dal namiary na klinikę i powiedział że jak się czegoś dowiem to mam przyjść i tyle..


Zgłoś nadużycie #1717 3 maja 2016, 6:20

ToBelieve88 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 3 Podziękowania: 0
Czesc pelna nadzei i odrazu chcial bym podziekowac za mile przyjecie. Chcialbym tez powiedziec ze poczytalem tu troche u was i choc nie rozumiem niektorych terminow itd ( bo w koncu jestem facem) to pidziwiam was wszystkie :) a ja borykam sie niestety z bardzo powaznym dla mnie jako mezczyzny problemem, najprosciej mowiac bezplodnosc, co mnie bardzo bolalo, bolalo bo juz nie jest tak zle, walcze kazdego dnia i wiem ze nadejdzie ten dzien :)

Zgłoś nadużycie #1718 3 maja 2016, 7:12

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Witam w nowym dniu :-)
Mój mąż właśnie wyszedł do pracy ( tak niestety musiał iść w święto) a ja zaglądam na nasze forum i tak niespodzianka :-) dołączył do nas mężczyzna i to mąż jednej z nas. Ja osobiście nie mam nic przeciwko. Witam Cię i walcz dalej.


Zgłoś nadużycie #1719 3 maja 2016, 7:19

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Hej :) witam Nowa koleżankę :) ja też nie mam nic przeciwko by dołączył facet.. powodzenia dla was !!


Zgłoś nadużycie #1720 3 maja 2016, 8:07

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Witam mężczyznę na naszym forum :) Może teraz będziemy wtajemniczone jak męska płeć to przeżywa.

Zgłoś nadużycie #1721 3 maja 2016, 8:11

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Taszka masz rację. Też jestem ciekawa jak faceci tak naprawdę przeżywają okres starań.


Zgłoś nadużycie #1722 3 maja 2016, 8:22

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955
Tandem super ze kopiłaś sukienki ja mam te w maju wesele i musze cos kupic bo nic kompletnie nie mam a te co juz bylam 10 razy na weselach kolejnego nie chce :)
Mika ja w pl mieszkam w miasteczku do 20 tys osob wiec małe jest i uwielbiam je chociaz wieczorami nudno nie ma co robic heheh tam tez dom mamy wiec ogródek jest :)
flore witamy :)
ToBelieve88 oo to bardzo nam miło ) jesteśmy zaszczycone podziękowaniami :) i oczywiscie mozemy sie zaprzyjaźnić :) miło bedzie poznac meski punkt widzenia ;) opowiec cos o sobie  czy macie jakies czy o pierwsze sie staracie, i ten twoj problem bezpłodność co konkternie słabe czy brak ?? i co lekarz mówil bo wiesz jest duzo rzeczy co moze poprawic i polepszyc wiele jeszcze nic straconego
A mnie czeka troche intensywny dzin :) musze isc na siłke na 9 (stwierdzilam ze naczo pojde zeby wiecej spalic :) ) ale w sumie nie mam co zjesc na sniadanie i do sklepu musze wiec podrodze na siłke od 9 jesst pozniej zakupy, musze na poczte jechac to ok 2 przystanki metrem i musze jakies ubranko dla dzidzi kupic (w odwietki ide) i o 15 mam spotkanie w banku a wieczorem szkola, a od jutra multum godzin w pracy:/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #1723 3 maja 2016, 8:49

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila ale masz intensywny dzień. Ja dzisiaj muszę tylko zrobić obiad, trochę posprzątać i błogie lenistwo. Pewnie pójdę z córką na rower ale to tylko przyjemność.
A jaką macie dzisiaj pogodę? U mnie jest tak pięknie, zero chmur na niebie, że żal siedzieć w domu.


Zgłoś nadużycie #1724 3 maja 2016, 8:52

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955

Mika29 napisał(a)

Kamila ale masz intensywny dzień. Ja dzisiaj muszę tylko zrobić obiad, trochę posprzątać i błogie lenistwo. Pewnie pójdę z córką na rower ale to tylko przyjemność.
A jaką macie dzisiaj pogodę? U mnie jest tak pięknie, zero chmur na niebie, że żal siedzieć w domu.


pogoda :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #1725 3 maja 2016, 8:53

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kamila to zapelniony grafik na dzisiaj masz :) miłego spalania na siłowni :)

Do mnie wczoraj zawitała @ dzień wcześniej.. może wraca pomału stary cykl 30 dniowy nie 33 :/ brzuch mnie tak bolał eh.. każda następna po porodzie boli mam wrażenie bardziej a co innego mówili.. :(
Leżę w wannie i nie zamierzam z niej wyjść minimum godzinę hehe
Później robię pierogi rodzinka zamówiła , wieczorem spacer z teściową nad Wisłą kupiła młodej jakiś rowerek więc będziemy testować :)

Miłego dnia dziewuszki :*:*;*


Zgłoś nadużycie #1726 3 maja 2016, 8:59

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kamila możesz zmienić mi w tabelce następna @ 3 .06. I tym razem wpisuje planowaną datę porodu bo mam zamiar dobrze wykorzystać dni płodne !! 14.02.2017 :)


Zgłoś nadużycie #1727 3 maja 2016, 10:02

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Madzia super data porodu w walentynki. Powodzenia :-)

Taszka a jak u Ciebie z @ jakieś przeczucia?

Dziś kumulacja w lotto. Postanowiłam zagrać jeszcze raz. Ostatnio trafiłam trójkę i wygrałam aż 24zł. Było na lody :-)


Zgłoś nadużycie #1728 3 maja 2016, 10:05

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mika my też gramy często jak sa kumulacje :) Ale nie mamy szczęścia.. za to mój dziadek za wygraną w totolotka wybudował dom w którym mieszkamy trafił 6 ale to było daaawno temu nie było takich sum jak teraz.on miał zawsze przeczucia snily mu się numery. Ze był bez nogi i zawsze leżał w domu prosił nas wnuki o wysłanie raz mi dał kupon nie p uscilan wolałam biegac z koleżankami po polu za małolata to było a tam znowu była duża wygrana :/ długo się nie odzywal do mnie hihi


Zgłoś nadużycie #1729 3 maja 2016, 10:40

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Madzia super historia. Ja nigdy nie grałam. Ostatnio postanowiłam spróbować szczęścia i udało się wygrać na lody. U nas w rodzinie tylko wuja trafił 5 i wygrał chyba coś ok 6 tys.
Z bratem mamy umowę, że jeśli ktoś wygra to wygrany daje przegranemu 500 tys. Więc bardzo trzymam kciuki  za wygraną brata :-)


Zgłoś nadużycie #1730 3 maja 2016, 10:41

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955

Mika29 napisał(a)

Madzia super data porodu w walentynki. Powodzenia :-)

Taszka a jak u Ciebie z @ jakieś przeczucia?

Dziś kumulacja w lotto. Postanowiłam zagrać jeszcze raz. Ostatnio trafiłam trójkę i wygrałam aż 24zł. Było na lody :-)


ja nawet siostrze kase wysłałam zeby kupony mi kupiła hehee
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...