Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #17131 20 grudnia 2016, 13:26

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Zagubiona dzieki mam nadzieje ze sie teoria sprawdzi haha nie ma siurka jest nadzieja z Dawidem gin powiedziala w 16tc ze widzi a wczoraj byl 16t6d i mowi ze nie widzi wiec zobaczymy. Wizyta 16 stycznia :-)
U nas ponuro i mgla roboty tez duzo wiec nawet z domu nie wychodze jutro pewnie tez nie eh




Zgłoś nadużycie #17132 20 grudnia 2016, 13:49

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Hej dziewczyny :-)
Duszka zdrowka!
Vam wspaniale ze dzidzia zdrowo rosnie!
Mika wspolczuje cukrzycy..oby za bardzo nie dokuczala.
Zagubiona odzywiasz sie juz lepiej?
Tandem dobrze ze i u ciebie wszystko w porzadeczku :-)
Niebieska a jak tam twoje samopoczucie?
Sofi widze ze te lecznicze kanapki cie uzdrowily :-D Milego powrotu do domu..
U mnie tez tak szaro i nijako...nie mam weny dzis...a jeszcze jakies zakupy porobic i zaplanowac co kiedy itp..


Zgłoś nadużycie #17133 20 grudnia 2016, 14:10

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Hej dziewczyny. Nie nadrobie wszystkiego ale czytałam Was .
Wiem mniej więcej co u której.
Duszka zdrowiej ! Może kanapaki sofi dadzą Ci szybciej ulgę czosnek faktycznie działa cuda. Chociaż katar chyba musi iles trwać i już.
Mika współczuje cukrzycy i dojazdów. Ale masz rację dla dziecka wszystko.
Vam super że dzidzia pięknie rośnie ! Trzymam kciuki za corusie :*
Tandem dużo stresu tetaz relaks i wskuchiwanie się w bicie serduszka :*;*

U nas średnio stąd nie pisałam. Rozwarcie Mi się zrobiło niby na dwa cm i gin mówi zr nie raz do przechodzi termin z takim ale ja czuję że to już niebawem. Kupiłam nawet testy na wody plodowe bo zaczęłam swirowac. Brzuch stawia się bardzo. Powodując duży dyskomfort bo rozmiar to on już ma. O dmowilam hospitalizacji nie chce świat spędzić w szpitalu. Dziś mam usg. Proszę trzymajcie kciuki. :*


Zgłoś nadużycie #17134 20 grudnia 2016, 14:13

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Zagubiona wiem że pytałaś pytałaś którymś poście o żłobek czy myślałam o poslaniu amelki przepraszam ze dopiero teraz odp
Jakoś nie biorę żłobków i klubów malucha pod uwagę. Może dlatego że sama większość kariery pracowałam jako wychowawca w żłobku i wiem jak to wygląda od kuchni. Zajęcia tak
Żłobek jeśli nie muszę nie chce posylac.


Zgłoś nadużycie #17135 20 grudnia 2016, 14:18

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Ja mam chyba zatoki . Boli mnie głowa i nos. Już nie mogę wytrzymać. Chyba wezmę coś p/bolowego bo nie daje już rady :(


Zgłoś nadużycie #17136 20 grudnia 2016, 14:21

dziubek_k2 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1198 Podziękowania: 128

madzia90krk napisał(a)



U nas średnio stąd nie pisałam. Rozwarcie Mi się zrobiło niby na dwa cm i gin mówi zr nie raz do przechodzi termin z takim ale ja czuję że to już niebawem. Kupiłam nawet testy na wody plodowe bo zaczęłam swirowac. Brzuch stawia się bardzo. Powodując duży dyskomfort bo rozmiar to on już ma. O dmowilam hospitalizacji nie chce świat spędzić w szpitalu. Dziś mam usg. Proszę trzymajcie kciuki. :*



Ja miałam od 6 m-ca rozwarcie na 2 cm jedyne zalecenie jakie miałam od lekarza to podłożyć sobie książki pod dwie nogi łóżka zeby spać "do góry nogami" że nie wystarczy tylko nogi mieć uniesione tylko całą miednice wtedy dziecko sie przesówa wyżej i nie naciska na szyjke... są tego i minusy... miałam okropną zgage, ale Tomka przenosiłam tydzień.

Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #17137 20 grudnia 2016, 14:27

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Duszka idz wiec do lekarza.

Madzia trzymam za was kciuki zebyscie spokojnie wytrzymali do nowego roku!




Zgłoś nadużycie #17138 20 grudnia 2016, 14:37

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Vam nie mam dziś jak . Jak do czwartku - piątku nie przejdzie to pójdę .


Zgłoś nadużycie #17139 20 grudnia 2016, 15:46

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Madzia rozumiem Twoja decyzje odnosnie zlobkow.Trzymam kciuki za wizyte , bedzie dobrze, kryzys minie i donosisz jeszcze kilka tygodni.Dej znac jak bedziesz po usg.
Ulek tak poprawilam sie z jedzieniem, juz glodna nie chodze :)
Robisz wigilie w domu u siebie, czy jedziecie do kogos?.Czasem  jest gorszy dzien i warto wtedy odpuscic i troche poleniuchowac :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #17140 20 grudnia 2016, 18:25

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Witam! Bylam dzis na kontroli w klinice i sie dowiedzialam, ze bede miec owulacje z dwoch jajnikow. Tak sobie mysle, ze to podwojna szansa na ciaze, wiec moze sie tym razem uda ;) Dostalam zastrzyk na wywolanie owulacji. Trzymajcie za mnie kciuki.

Zgłoś nadużycie #17141 20 grudnia 2016, 18:31

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Mam dość . Nie chciałam o tym pisać ale nie daje rady . Od samego początku mojej choroby słyszę od mojego męża że ja nie jestem najważniejsza, on mi nie wierzy . Mówię mu że chce jechać do lekarza bo już nie daje rady. A on mnie pyta z czym ja chce jechać ? Scielo mnie . Praktycznie od soboty ledwo się ruszam . Wszystko mnie boli , kaszle , nos zatkany. W nocy nie śpię a w dzień wszystko muszę zrobić w domu . Więc lekarz osluchal mnie , nic nie słychać złego . Kazał wziąć tabl ziołowe na zatoki. Jak wróciliśmy zaczęłam szukać w szafce czy coś mam . A mój mąż stwierdził że jestem lekomanka i tylko grzebie po szafce i szukam co by wziąć . Masakra , nie wzięłam jeszcze ani jednego leku . Kupiłam Tantum Verde bo zaczyna boleć mnie gardło i mam tam jakieś pęcherzyki i Prenalen do ssania . Jest mi strasznie przykro że tak mnie traktuje . Nie wiem dlaczego on mi to robi :(


Zgłoś nadużycie #17142 20 grudnia 2016, 19:12

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Madzia jak po usg?


Zgłoś nadużycie #17143 20 grudnia 2016, 19:30

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Madzia oszczedzaj sie..trzymamy kciuki!
Taszka ile bym dala za taka wiadomosc!!A tu nie wiem czy w ogole byla owu u mnie..A to ty mialas jakis problem ze sluzem?Poradzil cos lekarz na to?Trzymam kciuki za blizniaki w takim razie ;-)
Zagubiona w tym roku chcielismy sami zrobic sobie wigilie tak ambitnie :-)
Duszka przykro mi ze maz taki nieczuly:-*Zawsze taki jest czy ma gorszy dzien?Sciskam:-*


Zgłoś nadużycie #17144 20 grudnia 2016, 19:38

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Ulek mialam badanie sluzu i wyszlo, ze nie nalezy do najlepszych. W nocy firankowalismy, a rano na badaniu nie bylo zadnych plemniczkow w sluzie, wiec lekarz stwierdzil ze lepiej od razu nastawic sie na inseminacje, wtedy ominiemy ten zlowrogi sluz. W sumie to nigdy nie chcialam miec blizniat, ale teraz mi wszystko jedno. Ile ja bym dala, zeby chociaz do jednego zaplodnienia doszlo.

Duszka wspolczuje problemow z mezem, wiem ze takie teksty draznia. Ja to nie naleze do najzdrowszych osob i czesto mi cos dolega, to wtedy maz zawsze mi mowi, ze ja takiego slabego ducha i ze ciagle jestem chora. Jak mam okres to pierwszego dnia zawsze mam mocne bole i bez tabletki nie da rady, a on tego nie rozumie, mysli ze wyolbrzymiam cala sytuacje.

Zgłoś nadużycie #17145 20 grudnia 2016, 19:41

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Ulek różnie jest ale teraz przechodzi samego siebie .
Taszka nie powinno tak być ale cóż zrobić


Zgłoś nadużycie #17146 20 grudnia 2016, 19:43

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
A ja już nic nie czuję :( mam wrażenie że niedługo nie będę mogła oddychać :(


Zgłoś nadużycie #17147 20 grudnia 2016, 19:53

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
'Dziękuję dziewczyny.

Taszka kciuki trzymam by podwójna owulacji dała super efekt.
Duszka bidulko kuruj się.


Po usg ok. Szyjka skrócona znów trochę ale Pani doktor mówi żeby się oszczędzać i nie jest najgorzej. Mała odwróciła się jednak główka w dół. Jest dość mała jak na swój wiek bo waży 1700 . Ale wiadomo granicą błędu.
Torbiel niestety urosła z 6 na 8 cm. I tyle co się dowiedziałam dokładny opis jutro u lekarza niestety taka mam politykę w swojej przychodni.


Zgłoś nadużycie #17148 20 grudnia 2016, 20:24

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
taszka bezpiecznej drogi! lekarz mówił coś ciekawego? nie przejmuj się szwagierką. Ty może od razu będziesz mieć bliźniaki i jeszcze ją przegonisz :)

zagubiona u nas też mgła straszna wczoraj była :) a no właśnie, to po kolacji jest drugą kolację, tak jak drugie śniadanie :)

vam gratuluję zdrowego 190g bobo, oby tak dalej ;)

duszka przykro mi, że mąż zareagował w ten sposób, może to przez zmęczenie...? życzę, by jak najszybciej ci się poprawiło!

sofi dziękuję. My zawsze mamy żywą choinkę, nie wyobrażam sobie inaczej mimo igiełek w zakamarkach do wiosny :) też nie rozumiem takich ludzi jak twoi znajomi... moim brakuje jeszcze trochę do 30., ale mimo wszystko... choć sporo jeszcze singielek, a to już inna sprawa.

ulek życzę weny!

madzia nie dziwię się, że chcesz być w domu, nie stresuj się, rzeczywiście sporo osób jeszcze przenosi z takim rozwarciem, spróbuj nie myśleć o tym,że to już. Będzie dobrze, na pewno! szkoda, że musisz czekać na wieści jutro.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #17149 20 grudnia 2016, 21:09

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Ulek a Ty masz jakiegoś zaufanego gina? Może spróbuj monitorować kilka cykli ( jakby się nadal nie udawało ).
będziesz miała już jakiś obraz swojego cyklu.
Madzia nie martw się, kiedy masz kolejną wizytę z usg? Ciśnienie unormowało się?
Tandem wprowadziłam drugą kolację o 21 jem. a co Ciebie z tą infekcją badanie jakieś robisz czy wizyta kontrolna?
Taszka jak owu z dwóch jajników to większa szansa że się uda.
Duszka przykre że tak mąż Cię nie rozumnie :( . Kuruj się.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #17150 20 grudnia 2016, 21:10

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Ulek a Ty masz jakiegoś zaufanego gina? Może spróbuj monitorować kilka cykli ( jakby się nadal nie udawało ).
będziesz miała już jakiś obraz swojego cyklu.
Madzia nie martw się, kiedy masz kolejną wizytę z usg? Ciśnienie unormowało się?
Tandem wprowadziłam drugą kolację o 21 jem. a co Ciebie z tą infekcją badanie jakieś robisz czy wizyta kontrolna?
Taszka jak owu z dwóch jajników to większa szansa że się uda.
Duszka przykre że tak mąż Cię nie rozumnie :( . Kuruj się.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.