Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #15851 26 listopada 2016, 16:11

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
niebieska piekna beta
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #15852 26 listopada 2016, 16:50

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 391 Podziękowania: 147
Niebieska gratulacje :) Tak myślałam że teraz Twoja kolej :) Chyba bede cześciej zaglądać bo co zajrze to jakiś pozytyw :)
Taszka ciesze sie leczenie przynosi efekty i trzymam kciuki za owocne serduszkowanie :)
Tamdem jeszcze raz gratuluje i ciesze sie że wszystko u was ok. Co do mnie i to niewiem co dalej bedzie moj gin jest w szpitalu i chyba juz niebedzie przyjmował szukam nowego lekarza... teraz nawet niewiem jak dalej brać leki.... :( jednym słowem jak sie wali to wszystko.
Pozdrawiam wszystkie :*




Zgłoś nadużycie #15853 26 listopada 2016, 17:00

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Niebieska piękna beta. Bardzo Ci gratuluję :-) super ze tyle pozytywów.


Zgłoś nadużycie #15854 26 listopada 2016, 17:02

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Nyna myślałam dziś o Tobie . Modlę się za Ciebie :) będzie dobrze


Zgłoś nadużycie #15855 26 listopada 2016, 17:09

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
dziękuję dziewczyny, tak na prawdę po wysokiej becie wróżę sobie drugą dziewczynkę, ale w sumie wszystko jedno, aby zdrowe

nyna ja też o Tobie myślałam i o werce



Zgłoś nadużycie #15856 26 listopada 2016, 17:49

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Zbieram się do kościoła na wieczór uwielbienia , jest za co dziękować ;) tyle cudów dookoła ;)


Zgłoś nadużycie #15857 26 listopada 2016, 17:59

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Niebieska gratuluję,piekna beta :-)

Zgłoś nadużycie #15858 26 listopada 2016, 19:08

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Witam!
Niebieska - wielkie gratulacje ! Piękna beta !

Nie udzielałam się za berdzo bo miałam masę dyżurów a od kilku dni doszło zapalenie zatok. Od wczoraj mam antybiotyk bo ledwie zipię :(

Zgłoś nadużycie #15859 26 listopada 2016, 19:18

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
cytrynka co u cb? przestalas sie odzywac, miałas owulacje?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #15860 26 listopada 2016, 19:55

Issabela Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 48 Podziękowania: 6
Niebieska gratuluje!!!!! Ale super miło... Ja dzisiaj robiłam test w 22 do i negatywny znowu.... Ja trochę stracił, wiarę juz chyba nie uda sie... :-(

Zgłoś nadużycie #15861 26 listopada 2016, 20:10

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Wróciłam , było cudownie ;) teraz kąpiel i Voice ; )
Dobranoc


Zgłoś nadużycie #15862 26 listopada 2016, 20:17

Issabela Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 48 Podziękowania: 6
Dusza moze pomodlisz sie dla nas o zdrowego bobasa ??

Zgłoś nadużycie #15863 26 listopada 2016, 20:29

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Modlilam się dziś za wszystkie dziewczyny z forum :) mam nadzieję że i o mnie ktoś pamięta ;)


Zgłoś nadużycie #15864 26 listopada 2016, 20:34

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
My o Tobie pamiętamy



Zgłoś nadużycie #15865 26 listopada 2016, 20:43

Issabela Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 48 Podziękowania: 6
Niebieska a juz traciłas nadzieje w ktorym dc zrobiłaś test?

Zgłoś nadużycie #15866 26 listopada 2016, 20:53

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Jakieś wyrzeczenia adwentowe ? Ja jak co robi rezygnuje ze słodyczy ;) Wracając do tego uwielbienia to wróciłam bardzo silna i wiem ze wszystko będzie dobrze pomimo tego że bardzo często jest ciężko ...


Zgłoś nadużycie #15867 26 listopada 2016, 21:30

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Isabella w 24 dc pierwszy co polazala sie kreska i znila pptem w 26 dc juz byla wyrazniejsza i wczoraj w 27 i powiem ze lepiej widac na aptecznym mimo ze czułość 25 niz z allegro o czułości 10



Zgłoś nadużycie #15868 26 listopada 2016, 21:33

Issabela Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 48 Podziękowania: 6
Ja kupiłam w rosmanie 25 check and go...ale juz mnie to wkurza pewnie pamiętasz jakie to uczucie...

Zgłoś nadużycie #15869 26 listopada 2016, 22:18

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Niestety wiem



Zgłoś nadużycie #15870 26 listopada 2016, 22:23

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Issabela moze za wczesnie jeszcze na test?Nie zalamuj sie:-*
Sarita zdrowka:-*Myslalam dzis o tobie!Jak wyniki meza?
Duszka tez zamierzam nie jesc slodyczy no ale zaczelam juz ponad tydzien temu...
Nyna trzymam kciuki zebys znalazla dobrego gina.
Dobranoc:-*