Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #15471 22 listopada 2016, 9:28

dziubek_k2 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1198 Podziękowania: 128

niebieska88 napisał(a)

dziubek strasznie mi przykro, ale powinnaś pójść do lekarza, beta potwierdziła ciążę

zagubiona wiem, że tak jest, ale się nie nakręcam, pewnie za szybko, może owu jednak była później niż liczę, a może jednak następny cykl będzie nasz, zobaczymy, jutro to może za wcześnie, ale w czwartek pewnie powtórzę, tak jak miałam testować planowo



beta potwierdziła ale to co dzisiaj mam to nie jest plamienie tylko bardzo bardzo mocne krwawienie... dzwoniłam do lekarza powiedział żebym jutro powtórzyła bete, tak dla potwierdzenia czy to była ciąża i zebym przyszła w czwartek, że jedynie z bety moża potwierdzić że to była ciąza bo na usg na tak wczesnym etapie nic nie zobaczy ale ze bardzo mu przykro, że tak sie zdarza itp

Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #15472 22 listopada 2016, 9:30

dziubek_k2 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2011 Posty: 1198 Podziękowania: 128

madzia90krk napisał(a)

Tandem trzymam kciuki za betę :) i czekam na wiadomość.

Dziubek ja dwa cykle przed zajściem w ciążę też miałam pozytywną betę bardzo niska ale na ciążę cieszyliśmy się a za dwa dni krwawienie. Diagnoza ciąża biochemiczna..



byłaś z tym od razu u lekarza czy dopiero jak skończyłaś krwawić ?? nie chciała bym usg dopochwowego podczas @... nic przyjemnego :(

Aniołek 22/11/2016 r. 6tc

Zgłoś nadużycie #15473 22 listopada 2016, 9:34

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dziubek oby ta sprawa skończyła się jednak dobrze !


Zgłoś nadużycie #15474 22 listopada 2016, 9:36

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem zgaga była bardzo lekka , wypiłam sobie mleczko od zgagi :)


Zgłoś nadużycie #15475 22 listopada 2016, 9:46

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Dziewczyny 4 dni temu miałam jakby ból w pachwinach bol jajnika sama nie wiem. zrobilam test owu z głupoty i wyszło coś takiego ja wziełam to za negatyw ale moze to nie był negatyw? co myslicie? ja wiem ze test już wyschnął ale moze cos powiecie na ten temat?

https://zapodaj.net/9a66b106b5445.jpg.html

Zgłoś nadużycie #15476 22 listopada 2016, 9:46

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Dziewczyny 4 dni temu miałam jakby ból w pachwinach bol jajnika sama nie wiem. zrobilam test owu z głupoty i wyszło coś takiego ja wziełam to za negatyw ale moze to nie był negatyw? co myslicie? ja wiem ze test już wyschnął ale moze cos powiecie na ten temat?

https://zapodaj.net/9a66b106b5445.jpg.html

Zgłoś nadużycie #15477 22 listopada 2016, 10:04

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Cytrynka zrob dzis test , tamten to negatyw ale mozliwe ze jeszcze przed owu bylas.Pisalas ze nie dasz rady obserwowac sluzu bo masz mala ja tez duzo nie muslam i kupilam olejek z wiesiolka i po pewnym czasie widzialam ze jest wiecej.
Ulek dej znac co z szczepieniem postanowilas.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #15478 22 listopada 2016, 10:07

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Stresują mnie te testy :(

Zgłoś nadużycie #15479 22 listopada 2016, 10:09

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
No tak olej z wiesiolka ja go też trochę brałam ale odstawiłam już w tym cyklu bo boje sie że test mi owu nie pokaze i dopiero się narobi . A w cholerę z takim staraniem. :(

Zgłoś nadużycie #15480 22 listopada 2016, 10:36

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Cytryna słuchaj dzieczyn one już znają dobrze ten temat



Zgłoś nadużycie #15481 22 listopada 2016, 10:41

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Cytrynka kurczę  ja chociaż miała śladowe ilosci śluzu, testy owu kupowałam na allegro bo tanie są i testować zaczynałam ok 14 dc i u mnie owu to tak zazwyczaj po 19dc.
A gina masz dobrego? może on coś doradzi.Nie łam się ja o pierwsze starała się grupo ponad rok , z drugim było szybciej.Na prawdę Cię rozumnie bo wiem co to sa długie nieregularne cykle :( .
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #15482 22 listopada 2016, 10:44

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Olejek mysle że spokojnie możesz brac do przynajmniej 12dc,do płodnych przy tej długości cyklu jeszcze pewnie jest czas ale możesz tak spróbować zawsze coś pomoże. Dobrze by było z ginem pogadać żeby coś doradził.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #15483 22 listopada 2016, 10:48

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Wybieram się do gina. Byłam na początku starań ale powiedział że cykle bezowulacyjne są normalne po odstawieniu tabletek że mam spokojnie czekać i że jak się nie uda w ciągu 9 miesięcy to mam po tym czasie do niego przyjść da mi wtedy leki ale to cholernie długo :/

Zgłoś nadużycie #15484 22 listopada 2016, 10:58

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Cyrynka to nie masz wyboru, mozesz sobie pomoc ziolami i testami a potem sie zobaczy
Zagubiona co do tych starań to nie ma reguly, u nas pierwsze w pierwszym cyklu, Hania w trzecim, a teraz mamy piaty i nie wiemy co dalej
Aja obudziłam sie o 6 a teraz buzia mi sie drze tak ziewam



Zgłoś nadużycie #15485 22 listopada 2016, 11:14

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
zgodnie z waszymi radami, zrobiłam test owu. kreska jest cieniutka ( tyle co widac) ale wyraźna. boli mnie też troche brzuch. nie podobają mi się te kreski na tym teście takie cieńkie są bardzo ;/ czy ja mam dziadoskie testy ze te kreski takie cienkie czy co?
https://naforum.zapodaj.net/b693b5791c25.jpg.html

Zgłoś nadużycie #15486 22 listopada 2016, 11:14

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
zgodnie z waszymi radami, zrobiłam test owu. kreska jest cieniutka ( tyle co widac) ale wyraźna. boli mnie też troche brzuch. nie podobają mi się te kreski na tym teście takie cieńkie są bardzo ;/ czy ja mam dziadoskie testy ze te kreski takie cienkie czy co?
https://naforum.zapodaj.net/b693b5791c25.jpg.html

Zgłoś nadużycie #15487 22 listopada 2016, 11:16

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Przepraszam że dubluje posty ale tel wchodzą mi normalnie a w komputerze dubluja :(

Zgłoś nadużycie #15488 22 listopada 2016, 11:39

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Cytrynka kreska chyba jest słabsza niż 4 dni temu, który bo mi się wydaje że po owu już jesteś.Który to dzień cyklu? Co do cienkości po prostu mało hormonu i temu taka ja też takie miałam.Jak miałam pozytyw to była gruba i ciemna cała. Są jeszcze zioła na uregulowanie cykli,ja brałam takie dong quai, ale pod kontrolą gina to było .To prawa że pierwsze cykle mogą być bezowulacyjne po odstawieniu tabletek ale może umów się wcześnie żeby sprawdzić czy masz owulacje np. za 2 miesiące. Cytryna a jaką prace wykonujesz? Moj gin twierdzi że moje cykle są spowodowane między innymi stresem w pracy i częstymi wyjazdami.
Niebieska tak to prawda reguły nie ma czasem pierwsze szybko a na kolejne się długo czeka albo na odwrót.
Niebiska to może zrób sobie małą drzemkę :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #15489 22 listopada 2016, 11:44

cytrynka24 Początkująca
Rejestracja: Lis, 2016 Posty: 75 Podziękowania: 8
Nie ogarniam tych testów owu naprawdę .
Co do pracy to nie pracuje. Siedzę z córką w domu :)
Brzuch mnie teraz konkretnie boli :( więc już nie wiem od czego :( dziś 22 dc

Zgłoś nadużycie #15490 22 listopada 2016, 11:53

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Hej :-)

Dziubek przykro mi z powodu krwawienia. Dobrze ze gin zalecil powtorzenie bety daj znac co w czwartek.

Cytrynka cierpliwosci. Wkoncu sie uda. Albo mierz temp rob testy i obserwuj albi idz na zywiol nie martw sie tym tylko przytulajcie sie z mezem ile sie da :-) w koncu wyjda 2 kreski :-)

Niebieska ciekawa jestem tego zanikajacego cienia ale czekamy na drugi test. Mam nadzieje wyrazniejszy :-)