Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #15171 19 listopada 2016, 9:55

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Tandem a Ty jak się czujesz ? Jutro testujesz


Zgłoś nadużycie #15172 19 listopada 2016, 10:23

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
mala_ala przykro mi,że tak się smucisz. Fajnie mają takie osoby jak ta koleżanka, nawet nie wiedzą jak dobrze mają.

duszka dziękuję za miłe słowa. Czuję się normalnie, wiem, że czeka mnie pozytyw lub negatyw (50 % szans), a potem jeśli negatyw to w czw idę po skierowanie na histero, które prawdopodobnie będzie w kolejnym tygodniu (na to liczę!). Tli się we mnie światełko nadziei, bo wyniki wszystkie ok, drożność jest, dieta obniżająca przeciwciała jest, wsparcie męża też... czego potrzeba więcej? Ale z drugiej strony mam taką rezygnację, pogodzenie w sercu. Na początku obliczałam sobie przed każdym cyklem kiedy jest przypuszczalny termin porodu, kiedy będziemy mogli podzielić się radosną nowiną z bliskimi, kiedy nie pojadę na wakacje bo będę z dużym brzuchem itp. Teraz już nic nie planuję, nie wyobrażam sobie. Mam w szufladzie kilka drobiazgów, którym nie mogłam się oprzeć. Ostatnio jakieś 3 miesiące temu mąż kupił kocyk na który się zapatrzyłam w sklepie. I tak sobie czekam.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #15173 19 listopada 2016, 10:24

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
duszka jeszcze jedno: mój mąż po pierwszym meczu, wygrali 3:1; a jak Twój mały mężczyzna? :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #15174 19 listopada 2016, 10:48

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Tandem gratulacje dla męża , mój Miłosz się nie odzywa . Nie ma pewnie jak pisać ;)


Zgłoś nadużycie #15175 19 listopada 2016, 11:12

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Tandem a kiedy Ty testujesz?

Ja dzisiaj liz Hania u dziadków ,zaraz bede piec biszkopta do ciastka i trzeba sprzątać
U nas bardzo ciepło, właśnie wróciłam z miasta, cała spocona strasznie gorąco jest



Zgłoś nadużycie #15176 19 listopada 2016, 11:58

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Tandem i oczywiście jutro czekam na dobre wieści!
Niebieska u nas wiosna ;)


Zgłoś nadużycie #15177 19 listopada 2016, 11:59

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Dzien dobry. U nas pochmurno strasznie. Czekam az m wroci z zakupow zrobie obiad i idziemy spacerkiem do szwagierki na herbate. M jutro jedzie na tydzien do Koszalina a ja w poniedzialek po wizycie jade z mlodym do mamy.

Niebieska narobilas mi smaka na biszkopt. Musze zrobic a jak nie to chciaz taki omlet biszkoptowy :-D

Tandem zdrowe masz podejscie. Wszystko w swoim czasie przyjdzie wiec trzeba byc spokojnym. Chociaz wiem ze to nie takie proste. Sama przezywam i martwie sie roznymi sprawami. Mam nadzieje ze Twoja cierpliwosc zostanie nagrodzona i juz niedlugo bedziesz sie cieszyc ciaza i zdrowym dzidziusiem. Naprawde kazdej tego zycze bo widze ze bardzo tego chcecie :-)

MalaAla przykro mi. Zwykle jak sie na cos czeka to widzi sie wyraznie jak inni tego doswiadczaja. Nie martw sie jednak wszystko bedzie dobrze.




Zgłoś nadużycie #15178 19 listopada 2016, 12:03

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
duszka ciekaw jak długo taka wiosna, ale dziś jest bardzo przyjemnie, szkoda, że Hania przeziębiona

Vam ja zamierzam robić bananowca, ale weny nie, więc na razie sprzątam

mala-ala u mnie to samo, każdy chwali się brzuszkiem, a u nas czas stanął w miejscu

duszka a my kiedy wybieramy się na herbatko-kawkę?



Zgłoś nadużycie #15179 19 listopada 2016, 12:25

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Niebieska oby jak najdłużej była taka piękna pogoda . Kochana kiedy masz ochotę , zapraszam


Zgłoś nadużycie #15180 19 listopada 2016, 12:29

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
duszka na miasto?



Zgłoś nadużycie #15181 19 listopada 2016, 12:56

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Niebieska nigdy nie robilam babanowca. Jak robisz? :-)
Ja wiem ze niektorym jest przykro slyszec o ciazy i osobisie staram sie nie chwalic chic sam fakt ze sie spodziewam moze kogos razic. Mam dwie takie kolezanki ktorym przykro mi bylo mowic. Jedna i druga po 30 z tym ze jedna ma syna ale nie moze miec wiecej dzieci ze wzgledow zdrowotnych a druga nie ma wcale dzieci jest juz wrecz otyla ma kilka problemow ze zdrowiem i choc mowi od lat o dzieciach to nawet sie nie starala choc wszyscy jej to doradzaja bo niewiadomo czy w ogole sie uda. Obie bardzo sie ucieszyly ma wiesc o mojej ciazy i pytaly o rozne sprawy to odpowiadalam ale sama siedzialam cicho bo wiem ze chcialy by dzieci. Niestety sama niewiele moge na to poradzic.




Zgłoś nadużycie #15182 19 listopada 2016, 13:08

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Niebieska może być do domu , na miasto . Co proponujesz?


Zgłoś nadużycie #15183 19 listopada 2016, 13:24

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
niebieska, duszka dziękuję.

vam dziękuję. dobrze,że możecie się wybrać do mamy. Mój mąż w tym tygodniu i kolejnym wyjeżdża wt-czw, więc też odwiedzę rodziców w tym czasie. Koleżanki to trudny temat. U mnie bardziej póki co temat singielek-starych panień, które szukają kandydata na męża i jakoś nie mogą znaleźć.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #15184 19 listopada 2016, 14:09

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Hejka!
No tak, koleżanki....
Ja mam taką znajomą, naprawdę fajna dziewczyna , ma jakoś 31-32 lata. Niestety pochodzi z patologicznej rodziny i skończyła szkołę specjalną. Pracowita , dość ładna ale otyła i zahukana przez rodzinę. Zawsze było mi jej szkoda bo faceta nie miała a dobrze by było dla niej aby założyła rodzinę i wyprowadziła się od tych patoli. Wiem że marzy o dzieciach, no ale...
Ale w końcu poznała jakiegoś faceta :D Póki co to jej pierwszy facet i mam nadzieję że będą szczęśliwą parą :)
Znając życie to pewnie zaciąży przede mną , ale bardzo bym się ucieszyła :)

Zgłoś nadużycie #15185 19 listopada 2016, 14:44

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313

duszka napisał(a)

Niebieska może być do domu , na miasto . Co proponujesz?


my dzisiaj same kończę sprzątanie, ciastko i zapraszam

na miasto po następnej niedzieli, bo w tym tygodniu pracuję do 18



Zgłoś nadużycie #15186 19 listopada 2016, 14:53

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Ok Niebieska ;) po niedzieli.  Dziś padam . Trochę się narobilam , umylam okno w sypialni bo nie mogłam się już patrzeć


Zgłoś nadużycie #15187 19 listopada 2016, 15:01

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
ok dogadamy się jeszcze



Zgłoś nadużycie #15188 19 listopada 2016, 15:12

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
W Dworku Modrzewiowym mają dobrą kawę, ale ja zapraszam też i do domu ;)


Zgłoś nadużycie #15189 19 listopada 2016, 18:19

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Oooo jak fajnie kolejne dziewczyny sie spotkaja na herbatce,super Sarita ja mam do Bydgoszczy z 60 km.

Zgłoś nadużycie #15190 19 listopada 2016, 18:35

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
duszka zobaczymy jak to będzie, chodzi mi o małą