Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #14931 14 listopada 2016, 12:15

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Ulwk niestety bardzo blisko i w tym jest główny problem. Ale twierdzą, że mam się nie stresować tylko odpoczywać.


Zgłoś nadużycie #14932 14 listopada 2016, 12:16

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Atomcia wczoraj byl cien dzis juz kreske widac dobrze! Gratulacje :-)




Zgłoś nadużycie #14933 14 listopada 2016, 12:21

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
megan co u Ciebie, jak się czujesz?

mika ojej, dobrze, że pod opieką jesteś, koniecznie pisz jak się czujesz! Skoro zalecają leżeć, to leż i odpoczywaj... A on może się wchłonąć? Dostajesz jakieś leki? Nie znam się, tylko pytam.

duszka testuję w niedzielę. A w przyszłym tygodniu wizyta u endo-gina po skierowanie na histeroskopię. To dobrze, że się dobrze czujesz :)

atomcia trzymam kciuki za betę, idź jutro i w czwartek powtórz :) jak mąż zareagował? Oczywiście, że zostań!

ulek trzymam kciuki by działania były owocne! kruche ciasteczka, a pierniczki? :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14934 14 listopada 2016, 12:22

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
W czwartek pojawiła mi się wysypka na brzuchu. Pisałam do napro czy to może któryś z nowych leków i co zrobić. Kazała odstawić miovarin i smarować hudrokortyzonem. Dziś już 5 dzień i ciągle jest :( nie wiem co myśleć. Półpasiec nie, bo przecież powinien być po jednej stronie kręgosłupa, prawda? Któraś się zna może?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14935 14 listopada 2016, 12:27

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem pamiętaj że kończy się rok miłosierdzia, ja czuję że w niedzielę będą dwie kreseczki ;) dla Ciebie tak na zakończenie tego roku !


Zgłoś nadużycie #14936 14 listopada 2016, 12:30

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
duszka byłoby pięknie...


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14937 14 listopada 2016, 12:32

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem życzę Ci tego z całego serca . Po hsg często szybciej się zachodzi .


Zgłoś nadużycie #14938 14 listopada 2016, 12:45

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
duszka wiem, więc gdzieś tam wewnętrznie marzę. Ale to już zupełnie inne marzenie niż rok temu np. ....
Ty się nie znasz może na wysypkach?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14939 14 listopada 2016, 13:03

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem a co się dzieje?


Zgłoś nadużycie #14940 14 listopada 2016, 13:08

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806

tandem napisał(a)

W czwartek pojawiła mi się wysypka na brzuchu. Pisałam do napro czy to może któryś z nowych leków i co zrobić. Kazała odstawić miovarin i smarować hudrokortyzonem. Dziś już 5 dzień i ciągle jest :( nie wiem co myśleć. Półpasiec nie, bo przecież powinien być po jednej stronie kręgosłupa, prawda? Któraś się zna może?



Plamki, raczej płaskie, czerwone, początkowo nie swędziały. Od około 4mm


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14941 14 listopada 2016, 13:08

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Tandem może się wchłonąć i mam nadzieję, że tak będzie. Dostaje luteine, dupka cios jeszcze ale nie wiem co to za tabletka.


Zgłoś nadużycie #14942 14 listopada 2016, 13:12

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Tandem , to nie półpasiec , bo by ciebie dodatkowo bardzo bolało.
Być może to właśnie u czulenie na któryś lek , który bierzesz. U nas maść z hydrocortisonem raczej się nie sprawdza. Fajna jest maść Elitasone - ale ona na receptę jest. Rodzinny powinien bez problemu wypisać.
Mika , dobrze że jesteś pod opieką teraz , trzymaj się.

Zgłoś nadużycie #14943 14 listopada 2016, 13:13

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem trudno mi powiedzieć , ale jak swędzą to może byc uczulenie


Zgłoś nadużycie #14944 14 listopada 2016, 13:14

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Ojej Mika, odpoczywajcie wszystko będzie dobrze, najważniejsze ze jesteście pod opieką lekarzy, informuj nad na bieżąco.

Atomcia wiec jest 2 piekna krecha, moje gratulacje :-)

Tandem, więc czekamy do niedzieli, mam nadzieję ze będzie pozytyw, nawet nie ma innej opcji!! Zaciskam kciuki!!


Zgłoś nadużycie #14945 14 listopada 2016, 13:21

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
Mika będzie dobrze, tak jak pisze mala_ala. Ja luteinę i duphaston też mam.

sarita raz miałam półpaśca i nie bolało mnie za bardzo... ale wtedy miałam właściwie jedną plamkę.

duszka jeśli uczulenie na lek, to po jakim czasie od odstawienia może zejść? od piątku nie piję miovarinu, a w sobotę się tylko pogorszyło... Piję wapno i ta maść.

mala_ala dziękuję za kciuki!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14946 14 listopada 2016, 14:04

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Ja tak szybciutko bo dziś zalatana jestem później odniosę się do wszystkich postów.
Atomcia to już głośno gratuluję !

Mika będzie wszystko dobrze ! Bardzo mocno trzymam kciuki ! Pamiętasz ja też miałam krwiaka przy samej coreczce było duże ryzyko ze pęknie i zaszkodzi dziecko a wrecz zagrożenie poronieniem. Starałam się dużo leżeć co i tak bywało nie raz nie wykonalne przy amci miałam sam duphaston i się wchlonal ! Trzeba być dobrej myśli . My właśnie koło 14 15 tygodnie znikł. Trzymam mocno za was kciuki !


Zgłoś nadużycie #14947 14 listopada 2016, 14:12

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Tandem, to pewnie łagodniej przeszłaś półpasiec niż ja opryszczkę na ustach ;)
Mam postanowienie, że będę dietować (mż) póki nie zajdę, bo ostatnio troszkę sobie pofolgowałam i widać efekt niestety.

Zgłoś nadużycie #14948 14 listopada 2016, 14:13

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem przyznam się że nie wiem po jakim czasie ale myślę że kilka dni . Myślisz że to po tym leku ? A gdzie masz te plamki ?


Zgłoś nadużycie #14949 14 listopada 2016, 14:26

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
madzia i po to właśnie jesteśmy tu wszystkie, by móc pocieszyć własnym przykładem :)

sarita jaki plan dietowy (jaka dieta)? :)

duszka nie mam innego pomysłu, bo przecież jem wg protokołu wciąż... dopiero w piątek zjadłam coś innego, ale wysypka była już wcześniej. Plamki głównie na brzuchu, nie na plecach. Najpierw tylko nad pępkiem, a potem też niżej i wyżej, na szyi nawet :(


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14950 14 listopada 2016, 15:34

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Tandem ja po tym leku mialam okropne wypryski na twarzy . Trudno mi powiedzieć co to może być u Ciebie bo nie widzę jak to wygląda ale uczulenie może być. Dobrze że pijesz wapno . Jak nie przejdzie i będzie Ci to dalej przeszkadzac możesz pokazać się lekarzowi.