Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #14871 12 listopada 2016, 20:10

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
A jak tam synek?Przeszla mu goraczka?


Zgłoś nadużycie #14872 12 listopada 2016, 20:41

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dobry wieczór !

Głowa mnie boli , ledwo żyje . Wkurzyla mnie dziś rodzina męża . Muszę zacząć ich olewac, bo się przez nich wykoncze...


Zgłoś nadużycie #14873 12 listopada 2016, 20:55

sarita Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 196 Podziękowania: 89
Sofi , dzisiaj nie gorączkował , ale z rana pokaszlał trochę . Zobaczym jak to będzie ;)
Doszka , miej dystans do rodzinki męża, nie ma co się za duże przejmować ;)

Zgłoś nadużycie #14874 12 listopada 2016, 21:00

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Sarita oni sa okropni czasami ale muszę ich olewac bo tak na dłuższą metę nie pociagne. Muszę się przyzwyczaić bo im od początku coś nie pasuje


Zgłoś nadużycie #14875 12 listopada 2016, 21:04

atomcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 514 Podziękowania: 395
Sofi to życzę Tobie bardzo tej 4 ☺☺☺☺ Szacun ☺ Ja chciałbym 3 ☺
Duszka - Tobie nie wolno się denerwowac! ☺ Staraj się olać, choć wiem, że czasem ciężko...
My dziś dzień spędziliśmy u mojej siostry (tzn m w pracy). I tam były też koleżanki mojej siostry i tak wymeczyly Jędrka że padł o 19... Bez kolacji... Więc pewnie będzie się budzil w nocy i chciał mleko koło 2-3... A ja wolę jak budzi się na mleko kolo 6, bo to juz rano, a nie noc ☺
Kurcze... Czuje @ wielkimi krokami... Razem z moim wielkim pryszczem na brodzie... No nie wiem co mnie teraz tak wysypało :-/


Zgłoś nadużycie #14876 12 listopada 2016, 21:06

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Atomcia tak zrobię ;)

Ja już zmykam spać , Dobranoc


Zgłoś nadużycie #14877 12 listopada 2016, 21:15

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Witam się i ja . Sarita miłej pracy ! Duszka dużo cierpliwości do rodznki męża ! Aromcia oby pryszcz nie zwiastowal mały !
I nas biało... :) i fajnie córka się cieszy więc niech będzie śnieżek byle śnieg a nie szara plucha

My z mężem zrobiliśmy sobie seans przed telewizorem bo babcia zajęła się córka oglasnelismy Planete singli w zeszłym roku byłam sama z przyjaciółką na dzień kobiet ( pierwsze wyjście prawie po roku od porodu więc pamiętam heh) to chciałam mezusiowi pokazać bo śmieszna lekka komedia.. jak na polskie kino mi się podobała :) polecam :) fajnie było tak pod kocem razem posiedzieć ale objgu mam brakowało już córki.. niby człowiek zmęczony jej paplaniem itp a chwilę jej nie ma i czuję pustkę hehe

Mam nadzieję ze u każdej was dziś miły wieczór :)

Dobranoc ;)


Zgłoś nadużycie #14878 12 listopada 2016, 21:27

gagatka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2015 Posty: 275 Podziękowania: 64
Och nie było mnie 2 dni i juz tyle tematów!

Sofi, szkoda ,że jednak nie ciąża. Trzymam kciuki za następny miesiąc.


Zgłoś nadużycie #14879 13 listopada 2016, 7:36

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Dzień dobry. U nas mega biało :-) obudzila mnie @


Zgłoś nadużycie #14880 13 listopada 2016, 7:44

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dzień dobry.
U nas zimno i oczywiście bez śniegu.
Miłego dnia :-)


Zgłoś nadużycie #14881 13 listopada 2016, 8:09

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Hej u nas tez cienka warstwa śniegu za oknem

Mala_ala przykro mi liczyłam na Twój pozytyw



Zgłoś nadużycie #14882 13 listopada 2016, 8:47

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Dzien dobry. MalaAla przykro mi z powodu @ tez myslalam ze bedzie pozytyw :-)

Madzia haha trzeba korzystac z tej chwili wolnosci choc ja tez jak wyjde na dluzej co sie rzaaadko zdarza mysle o synu :-)

Atomcia fajnie miec ciotki :-)




Zgłoś nadużycie #14883 13 listopada 2016, 9:11

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Dzien dobry i u mnie snieg pieknie na choinkach wyglada ale troszku malo na sanki jeszcze.
Mala Ala nowy cykl nowe nadzieje!


Zgłoś nadużycie #14884 13 listopada 2016, 9:21

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry !

Miłego snieznego dnia ☆☆


Zgłoś nadużycie #14885 13 listopada 2016, 10:18

atomcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 514 Podziękowania: 395
Dzień dobry ☺ Oczywiście nie wytrzymałam z testem i zrobiłam dzisiaj... Nie z pierwszego porannego moczu, bo sikałam koło 6, ale spać mi się chciało i nie robiłam testu. Zrobiłam z siusiu koło 9:30 i takie coś... Już raz mnie tak test oszukał, więc nie gratulowac... Bo nie wiem... Jestem planowo dzień przed @.
Powiedzcie proszę tylko czy mam omamy ☺☺☺


Zgłoś nadużycie #14886 13 listopada 2016, 10:30

atomcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 514 Podziękowania: 395
Inne foto...
Kurde, ręce mi się trzęsą.


Zgłoś nadużycie #14887 13 listopada 2016, 10:33

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Atomcia ja widzę cień cienia!!!!!!!!!!! Super :-)


Zgłoś nadużycie #14888 13 listopada 2016, 10:35

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Wszędzie śnieg a u nas zimno ale bez śniegu :-( dajcie trochę :-)


Zgłoś nadużycie #14889 13 listopada 2016, 10:56

atomcia Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 514 Podziękowania: 395
U nas też bez śniegu i zimno :-(
Chyba rzeczywiście jest tam cień cienia (bo porownalam z testem robionym w piątek - nawet nie mówiłam, bo wstyd być taką niecierpliwa :-P ) i tam nie ma zupełnie nic...
Przepraszam, że Was tak zasypie zdjęciami... Ale jakby co to jestescie pierwsze, które się dowiedzialy ☺


Zgłoś nadużycie #14890 13 listopada 2016, 11:09

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Atomcia widac :-) jutro powtórz, ale jak na moje oko to już można gratulowac