Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #14151 27 października 2016, 8:48

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Dzien dobry dziewczyny :-)
Madzia wspolczuje przejsc z fachowcami.
Duszka udanych zakupow :-) Ja nie bylam juz dawno na ciuchach,ale zawsze kupuje cos malemu sobie rzadko uda mi sie znalezc cos fajnego.
Niebieska jeszcze nic straconego czekamy i trzymamy kciuki mocno.
Tandem dziekuje ja tez ci powodzenia zycze.
Do pozniej zbieramy sie do lekarza tez z synkiem.
Milego dnia! :-)


Zgłoś nadużycie #14152 27 października 2016, 8:49

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Matko jaka ta glukoza nie dobra teraz poszlabym spać a trzeba 2 h siedzieć .

Sofi to dobrze ze działalność jednak ruszyła oby taki stan rzeczy się utrzymał ! I nie odchodz za nic w świecie z forum ! :*:*


Zgłoś nadużycie #14153 27 października 2016, 8:56

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
Duszka, miika,ulek, sofi dziękuję! Mam pierwszy w życiu wenflon... Czekam, potem 6 h mam zostać.

Sofi czekam na wieści zawodowe, wierzyłam, że się rozkręci :) w wakacje ludzie mają wakacje i nie myślą o ogrodach...

Wczoraj byliśmy z mężem na filmie Wołyń. Ktoś był?


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14154 27 października 2016, 8:58

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 313
Sofi dla mnie taka kreska to nie kreska, jak nie bedzie dobrze widoczna to dla mnie jej nie ma, ostatnio taki wniosek wyciągnęłam, ale dzięki , za wcześnie zrobiłam test
A Tobie niech się kręci interes
Madzia no tak niestety jest z ta glukoza, chociaż ja sama myslalam ze bedzie gorzej
Ulek a co z synkiem? Chory?
Tandem my nie byliśmy ale mój M chce pojsc jak puszcza u nas w kinie,powiedz czy warto sie wybrać?



Zgłoś nadużycie #14155 27 października 2016, 9:03

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
Warto, szczególnie jeśli ktoś niewiele wie na ten temat. Ale straszny jest. Przed oczami mam wciąż różne sceny choc i tak starałam się nie patrzec na wszystko. Ważny jako uświadamianie.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14156 27 października 2016, 9:15

Ulek Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 506 Podziękowania: 252
Na szczescie juz zdrowy ale dwa tyg temu wyszlismy ze szpitala po zapaleniu pluc i mamy skierowanie do pulmonologa z podejrzeniem astmy dzieciecej.Syn alergik na mleko a i wyszly mu tez pylki w badaniu wiec bedziemy musieli byc pod kontrola.Oby nie mial astmy ale to z czasem sie okaze..


Zgłoś nadużycie #14157 27 października 2016, 9:26

mamaNatana85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 398 Podziękowania: 243
Dzień dobry

Kurczę ale wy piszecie, w końcu forum odżyło na nowo :-D My od dziś mamy długi weekend, u syna w przedsz. jadą na wycieczkę do schroniska a że on panicznie się boi to stwierdziłam,, że nie ma sensu. No i kaszel nasilony, więc posiedzimy w domu.

Tandem zaciskam mocno mocno kciukasy!!!! za badanie i efekty po !!!

alu0000 trzymam kciuki

Kamila wspaniałe wieści o tej klinice (w końcu ;-) ). Teraz to musi się udać!

Zagubiona przykro mi, że musisz w szpitalu być, długo musisz zostać? Tam to pewnie się nudzisz ?? Trzymam kciuki za "was"

Mika współczuję wymiotów, trzymam kciuki aby szybko sobie bezpowrotnie poszły!!!!

Niebieska ja nie pomogę w spr. temp, bo nie mierzę. Chciałam ale nie bardzo mam jak. Ja dalej trzymam kciuki, nie każdemu beta szybko przyrasta więc nic nie jest przesądzone ;-) wiesz, że najpew beta

Madzia no pewnie, że zostajesz ;-) Coś mi się obiło o uszy przy naszym remoncie, że w marketach bud. są specjalne płyny do czyszczenia różnych zabrudzeń z tynku itd Tanie to to nie jest ale ponoć działa cuda, my robiliśmy zakupy w castoramie. Współczuję "fachowców". U nas remont ciągnął się strasznie ale w zasadzie mąż wszystko robił sam, właśnie dlatego że bał się takich pseudo fachowców. Współczuję i życzę szybkiego naprawienia. A łazienka używana? Chodzi mi o kanalizację. Pamiętam, że u nas "były zapachy" jak woda nie stała w wc, nie w spłuczce tylko sam odpływ, ze zlewem też coś było ale bym musiała m zapytać bo już nie pamiętam. Ja nie lubię rzeczy takich słodkich mocno i dla mnie wypicie glukozy to też koszmar, brrr

Werkaa ja zbieram przy okazji naklejki, nie na mus ;-)

Duszka powodzenia!!!! Przydałoby mi się troszkę entuzjazmu zakupowego ;-) od 2 tyg zbieram się żeby iść za butami....a do ciuchów to ja w ogóle nie chodzę, nie to że używane tylko nie znoszę tego grzebania/szukania ;-) ja to inny rodzaj kobiety jestem haha

Sofi super, że praca ruszyła!!!

Ulek trzymam kciuki za zdrówko synka.

Dopijam kawkę i uciekam z młodym na zakupy, warzywniak + apteka.

Miłego dnia


Zgłoś nadużycie #14158 27 października 2016, 9:33

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
Mamanatana dziękuję. Fajnie, że zaczeliscie już wspolny weekend. Oby zdrowie dopisalo.

Ja wciąż czekam :(


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14159 27 października 2016, 9:48

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Sofi tylko się cieszyć, że są klienci :-) gratuluję.

Dzięki dziewczyny :-) w pierwszej ciąży męczyłam się do ok 16 tyg więc mam nadzieję, że jeszcze trochę i przejdzie

Madzia powodzenia w siedzeniu. Jeszcze pamiętam jakie to było straszne.


Zgłoś nadużycie #14160 27 października 2016, 9:48

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mama natana dzięki faktycznie może kupie coś takiego skoro mówisz że działa cuda bo dla naszej łazienki to tylko cud. Wiśnie nie wiem czy z toalety czy z umywalki ogólnie jest dziwny zapach musimy wezwać kogoś. Pewnie źle zamontowali odplywy.

Tandem oby Cię zaraz zawolali żebyś miała szybko za sobą !

Ja już po jednej H jeszcze drugi raz i do domku Pani mówi że dziś w łóżeczku bez wysiłku hehe yhym.. bo córka mi da chyba że jej melise będę podawać zamiast jedzenia haha


Zgłoś nadużycie #14161 27 października 2016, 10:12

megan33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 194 Podziękowania: 74
mamaNatana jak tam synek? dalej kaszle? moje się rozkaszlały obie , mam nadzieje że przez weekend im przejdzie :)
mama2dziewczynek zdrówka dla córeczki :) a jak ty się czujesz? jakieś objawy ?
sarita krainę lodu robiłam im rok temu :) jak znajdę zdjęcie to wam wrzucę :) teraz jedna już wyrosła z bajek( tak jej się przynajmniej wydaje :P ) i chce już taki dorosły tort :) ,a co do dzidziusia to nie planuj ale przerwy też nie rób, :)
duszka ja też uwielbiam ten świąteczny nastrój :) i piosenki świąteczne , ten klimat :) ale fajnie masz z tymi zakupami - ja bym też musiała iść , a tak mi się nie chce
ulek witaj i obyś długo tu nie zabawiła :) co do leku to nie pomogę , nie brałam nigdy
werka witaj ponownie, zazdroszczę przygotowań do ślubu to taki fajny czas :)
tandem młoda dostała nowego Kena bo poprzedniemu wyrwały nogi przez przypadek :P i lakiery do paznokci z krainy lodu, a starsza dostanie torebkę i piórnik z Soi de Luna( serial dla dziewczyn) , trzymam kciuki za hsg -daj koniecznie znać po :)
kamila gratuluje decyzji co do kliniki :) tam na pewno wam pomogą :) trzymam kciuki :)
niebieska chyba jeszcze za wcześnie na test, jest jeszcze szansa :)
ja byłam wczoraj na wizycie - pęcherzyk ma 17 mm , a dzidziuś 2 mm- serduszka jeszcze nie było , ale sytuacja nie wygląda źle -pęcherzyk rośnie prawidłowo tylko jest spłaszczony , więc dostałam luteinę i duphaston, za tydzień idę jeszcze raz i powinno już być serduszko :) trochę odetchnęłam i mam nadzieję że będzie dobrze :)



Zgłoś nadużycie #14162 27 października 2016, 10:27

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Megan gratulacje bo nie wiem czy gratulowalam :) za tydzień na pewno zobaczysz serduszko :*:*


Zgłoś nadużycie #14163 27 października 2016, 10:53

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Megan napewno będzie dobrze. Gratuluję :-)


Zgłoś nadużycie #14164 27 października 2016, 11:21

Katrina13 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 921 Podziękowania: 447
Czesc :)
Tandem 3mam kciuki za badanie:* i szybkie efekty!
Sofi super, ze klienci sie znalezli i nie zawieszasz dzialalnosci:*
Madziu fajnie, ze dalas rade sie zalogowac, juz sie martwilam. Przykro mi z powodu lazieki, napewno z czasem znajdziecie rozwiazanie:* tez juz musialam zaopatrzyc sie w wieksze ubrania, jedyny problem to kurtka na zime:/
Megan super ze fasolka rosnie!napewno wszystko bedzie dobrze!
Mika wymioty mina i odzyjesz:*
Duszka dobrze, ze juz nie pracujesz, kontakt z chorymi nie sluzylby Ci:*
Ulek witam na forum-nie przywitalam Cie wczesniej:*
A my czujemy sie dobrze , staram sie nie przemeczac, corka nawet mi to ulatwia-bo sie bawi czym sie da ;)




Zgłoś nadużycie #14165 27 października 2016, 11:44

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
Katrina dziękuję. Świetnie, że coreczka taka grzeczna. Odpoczywaj.

Megan dziękuję i gratuluję. Ach ta dziecięca dorosłość :)

Madzia dziękuję, zadziałało, o 10 szłam na badanie.

A więc melduję się po. Przez pół godziny byłam wyłączona z życia, bolało jak @ i ciało, głowa osłabione przez leki. Aktualnie nie boli. Leżę, wyjście pewnie po 16. Wtedy też powiedzą co i jak bo póki co ani słowa.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14166 27 października 2016, 11:52

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Hej Tandem szukalam relacjii na staraczkach 2016 widze ze najpierw tu napisalas ciesze sie ze juz po :-)

Zgłoś nadużycie #14167 27 października 2016, 11:53

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
A tak wogole dzień dobry wszystkim :-)

Zgłoś nadużycie #14168 27 października 2016, 11:56

megan33 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 194 Podziękowania: 74
tandem super że już po wszystkim :) mam nadzieję że wyniki będą dobre i że teraz szybko pójdzie i pochwalisz się II krechami :) dziękuję za gratulacje :)

katrina dziękuję :) dobrze że dajesz radę odpoczywać :) ja też się oszczędzam - raz że muszę , a dwa że jestem mega zmęczona :( mam nadzieję że to szybko minie

mika, madzia dziękuję :)



Zgłoś nadużycie #14169 27 października 2016, 12:01

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2810
Staraczka niełatwo na kilku frontach i jeszcze mama, mąż :) dziękuję za troskę!

Megan dziękuję, mam nadzieję, że w końcu wszystko zadziała jak powinno


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #14170 27 października 2016, 12:08

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Kurcze ja za rzadko do was zagladam pozniej ciężko mi nadrobic i zapominam co komu mialam napisać :-( musze sie poprawic