Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #1291 27 kwietnia 2016, 11:18

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
dana to dobrze ze wyniki okej, witaminki zawsze sa spoko :) ja musze M. zaopatrzyć w witaminki i modlić sie o lepsze jutro :) moze masz racje moze naprawde ja gryzlo ale czemu tak pozno, mowi sie ze lepiej pozno niz wcale..moze jej tez mnie brakuje..eh pozyjemy zobaczymy.


Zgłoś nadużycie #1292 27 kwietnia 2016, 11:22

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Dana no co ty jakie Urazilas :) bez przesady :) :)
Ja się wyszalalam już a jak się młodą odochowa i daj Boże drugie to będę jeszcze przed 30 więc na imprezy przyjdzie czas :) hehehe
Jestem w przychodni Boże kolejka jak za komuny masakra czy tylko ja nienawidzę przychodni i poczt?:/;/
A u nas na obiadek krem z brokułów i bajeczki w sosie koperkowym dziś z córką razem to samo nie ma czasu na wydziwianie :)
Kamila makaron ze szpinakiem pychą mniami mniami ja uwielbiam go zapiec jeszcze w piekarniku z serkiem :)


Zgłoś nadużycie #1293 27 kwietnia 2016, 11:22

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Jajeczka* przperszam t9 w telefonie


Zgłoś nadużycie #1294 27 kwietnia 2016, 12:17

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
No wiesz jak to jest lekarz przyjmuje o 8 ludzie przchodza od 7 doktor sie spozni z 15 min.i w ten sposob w przychodniach jest jak w ulu.
Siedze sobie i mysle czy moze testu wczesniej nie zrobic.Najgorsze to czekanie przyjdzie @ czy nie.Ale oczywiscie slowo sie rzeklo musze wytrzymac do tego 10.Juz bym chciala wiedziec.
Jutro ide do pracy a po drodze mam diagnostyke kusi oj kusi a do tego tescik u domu ;) .No nic dam rade wytrzymam.

Zgłoś nadużycie #1295 27 kwietnia 2016, 12:41

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Dana ja tez testuje 10 wiec razem będziemy ;) musze w tabelce zmienic siebie bo przez późno owulacje przesunąć okres trzeba normalnie powinnam 5 dostać. A 9 mam wizytę u lekarza wiec przed testem oby cos zobaczyła i dała progesteron
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #1296 27 kwietnia 2016, 12:59

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
To dobrze predzej wytrzym.Ja owu mialm 22 albo 23 .
Ostatni cykl mialam 39 dni wiec nie chce wczesniej zroboc poczekam.
Mieszane mam odczucia mijalismy sie wiec nie wiem,ale oczywiscie nadzieje mam ze beda piekne dwie kreseczki.,)
To razem odliczamy. ;) Ale od rana glowa mnie boli i tak sie mecze bo tak tabletka ryzyko jagby sie udalo,a z drugiej strony zawsze kilka dni przed @ mialam bole glowy. Zostaje czekanie.

Zgłoś nadużycie #1297 27 kwietnia 2016, 14:17

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
A i wiecie co dziewczyny to co było mówione kiedyś ze najlepiej co 2 dni serduszkowac luz zadziej bo plemniki lepsze to Bojda czytałam dzis kilka artykułów ze najlepiej codziennie jak sie staramy mimo bo część umrze, im rzadziej tum wiecej plemników ma uszkodzenia w Kodzie genetycznym itp itd juz reszty nie pamietam poczytajcie Se bo wiecej plemników nie oznacza lepszych. I cos jeszcze chciałam napisać ale wyleciało mi z głowy , i najlepiej sie starać jak jest zimno bo wtedy lepsze nasienie nisz w upały ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #1298 27 kwietnia 2016, 14:26

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
tez slyszalam ze im czesciej tym lepiej :P a upały tez ciezko bo nie wolno przegrzewac itp itd :)


Zgłoś nadużycie #1299 27 kwietnia 2016, 14:34

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5041 Podziękowania: 951
Hejka!

Kamila współczuję poronień :( kurcze 8 lat temu? to ile miałaś lat jak zaczęliście się starać? i co jest przyczyną poronień? ja pierwszą ciążę poroniłam w 6tyg, było puste jajo płodowe, mam też pół tarczycy, biorę hormony,mysleliśmy,że to przez to,ale wszystko z tarczycą ok, natura sama odrzuciła. Trzymam kciuki za Ciebie! co do obiadu to też lubię makaron ze szpinakiem, lubię też z tuńczykiem i pesto mmm :-) a dziś mam filet z kurczaka na wodzie, ryż brązowy i surówka, M mi każe więcej jeść, bo jak ćwiczę z ciężarami i biegam,to mam jeść jak koksu hehe ;p żeby tyłek rósł a nie malał :-) ale po biegu czuję jeszcze krocze, kurcze za 3 dni minie 9 msc od porodu a ja jeszcze czuję.

Madzia ja też jestem z córeczką non stop, do rodziców mam 110km, mąż od rana do wieczora poza domem, bo też trenuje po pracy, jedynie 2 razy w tyg przyjeżdża wcześniej to ja biegam ok 18 i też jestem mega zżyta z córeczką a karmię piersią cały czas,więc wszędzie zabieram małą ze sobą, nawet do dentysty ;p


Zgłoś nadużycie #1300 27 kwietnia 2016, 14:36

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5041 Podziękowania: 951
O Kamila o tym zimnie nie wiedziałam ;p my jak się staraliśmy, to często co 2 dzień i czasami też codziennie, po poronieniu też miałam tak nieregularne cykle,że szok! miałam łyzeczkowanie i po nim raz miałam cykl 20 dnia, raz 33 dni a raz 42 dni! nie mogłam obliczyć owu i sam gin napisał na karcie ciąży poczęcie spontaniczne, bo nawet nie wiem kiedy było, cały miesiąc działaliśmy.


Zgłoś nadużycie #1301 27 kwietnia 2016, 14:47

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
kate85 wiesz 8 lat temu to była wpadka ;) slub wzięliśmy w sierpniu minie dwa lata a staramy sie juz prawie 11 miesiac. ;) a wlasnie lekarka mi pow ze te 8 lat temu to tez sie liczy bo skoro wtedy tez nie utrzymałam niewiadomo jeszcze dlaczego ;) macice mam czysta ładna a teraz czekam na wyniki badań krwi i wykazów. Mówiła ze moze problem z progesteronem i krzepliwością krwi. Janlyzeczkowania nie miałam zakaźnym razem samo sie czyściło. Prolaktyna i tarczyca mam w normie a na reszte trzeba czekac
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #1302 27 kwietnia 2016, 15:15

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Wróciłam .. przemoklam jak nie wiem. Ale l4 jest najważniejsze.
Córeczka dobrze zaopiekowana uśmiechnięta parę razy tylko spytała gdzie mama więc wszystko idealnie :)
Kate no to wiesz jak jest skoro też praktycznie sama się opiekuhesz córeczka :) jeszcze na cycu to już w ogóle dzieciaczek przylepka mamusi ale przecież o to chodzi kiedy się nacieszymy tym stanem ze dziecko tak nas chce ? Jak zacznie pyskowac dojrzewać ? Tylko teraz póki malutkie trzeba czerpać :)


Zgłoś nadużycie #1303 27 kwietnia 2016, 15:37

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
O tym ze lepiej jak zimno sie starac nie wiedzislam,tyle tu informacji sie pojawia ze trzeba jakies notatki zaczac robic bo nie idzie tego spamietac ;) .
Co do czestotliwosci to ja jestem zdania ze ja sa dni podne i jest mozliwosc to codziennie.Podobno komorka zyje krotko juz nie pamietam chyba gora 48 godz ale zdolna do zaplodnienia jest krocej czasem moze to byc tylko 6 godz.Spotkalyscie sie z taka teza?

Zgłoś nadużycie #1304 27 kwietnia 2016, 15:46

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Dana też tak słyszałam ale pleminiki w dobrych warunkach tj śluz itp żyją dłużej więc mogą poczekać na komórkę . O częstotliwości wiem tyle że plemniki chyba wymieniają się co 2,5 miesiąca u faceta gdzieś tak ibilo mi się o uszy. Ale najważniejsze to kochać się wtedy kiedy ma się ochotę dziewczyny :) nie raz presja wszystko zepsuje.


Zgłoś nadużycie #1305 27 kwietnia 2016, 16:30

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
hej dziewczyny, ale się rozpisałyście ale już nadrobiłam wszystko :)

u mnie dość intensywnie od wczoraj :) w końcu spotkałam się z moją przyjaciółka więc rowerek lody spacer :)

dzień za dniem się ciągnie gdy się czeka na tą @ , która wcale nie musiałaby przyjść :)

miłego popołudnia dla Was, my na obiadek mamy kasze gryczana z gulaszem węgierskim.

pogoda ładna słoneczko świeci więc korzystamy z tego córką jak się tylko da :)


Zgłoś nadużycie #1306 27 kwietnia 2016, 16:45

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Mi też się zawsze dłużny jak czekam na @ i jeszcze doszukuje się objawów ciąży, a potem się okazuje, że znowu przyszła.

Zgłoś nadużycie #1307 27 kwietnia 2016, 16:56

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5041 Podziękowania: 951
Madzia no pewnie kiedy jak nie teraz a ja często jeszcze karmię w dzień ok 5 razy, no i w nocy ok 2 razy.

Dziewczyny a ja prawie 9msc po porodzie i jeszcze nie ma miesiączki.


Zgłoś nadużycie #1308 27 kwietnia 2016, 17:00

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kate ja dostałam na dwa tygodnie przed roczkiem córki :) wiedziałam że tak dużo karmiac nie dostanę i o graniczalam już od 10 miesiąca co raz mniej az zostałam przy nocach :) teraz jak ma gorszy czas i widzę że bardzo chce to dam w dzień ale już zapomina :) także wszystko zależy od tego ile razy karmisz bo to blokuje miesiączki tak mi tłumaczył lekarz który swoją drogą nie widział na tydzień przed okresem nic zwiastujacego jego przyjścia a tu bach :)


Zgłoś nadużycie #1309 27 kwietnia 2016, 17:02

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381

Taszka napisał(a)

Mi też się zawsze dłużny jak czekam na @ i jeszcze doszukuje się objawów ciąży, a potem się okazuje, że znowu przyszła.



Dokładnie tak jak ja już dziś mi się wydawało ze wszystko mi śmierdzi, a owulacja była zaledwo kilka dni temu ;)

powiem Wam ze moja siostra zrobiła test po tygodniu od owulacji i wyszła jej 2 kreska wiadomo bladzioch bo bladzioch ale wyszła :) a teraz z nami jest wielki chłopak na świecie, od razu miała mdłości i ogólnie źle się czuła, wiec już po tygodniu wiedziała że jest w ciąży..

tego samego Nam wszystkim życzę :) :*


Zgłoś nadużycie #1310 27 kwietnia 2016, 17:16

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
madzia gdybym miała sypiac kiedy mam ochote to bysmy sie ograniczli tylko w weekendy bo w tyg kazdy zmeczony w wtedy tymbardziej nici, bo jjuz oddawna owu mi nie wypadła w weekend, 
mala ala ja miałam podobnie tydzien po owu strasznie mnie biust zacza bolec dotknac sie nie moglam a mnie nigdy nie boli nawet przy okresie, i zgagi staraszne misłam i głowa non stop bolała no i sie pozniej pokazały 2 kreski
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...