Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #10471 10 września 2016, 21:38

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
O rany Vam to jakiś horror :( dobrze że już jest lepiej, oby mnie to nigdy nie spotkało, dobrze że żyjemy w naszych czasach i mamy znieczulenia i w ogóle całą medycyne :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #10472 10 września 2016, 21:39

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Vam cieszę się że już lepiej. Mam nadzieję, że już taki ból nie wróci.

Tandem napisz jak po weselu.

Moja mama bardzo zadowolona z prezentu.
Dziś śpimy u moich rodziców wiec test jutro popołudniu albo w pon rano. Nie chcę robić u rodziców bo jeszcze nic nie mówiłam.


Zgłoś nadużycie #10473 11 września 2016, 7:48

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry ! Miłego dnia ;)


Zgłoś nadużycie #10474 11 września 2016, 9:30

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Dzień dobry!! Wutam się po tygodniu nie obecności :-)
U mnie jakieś szaleństwo. :-) z naszej wyprowadzki nici, jestesmy nadal w domu mojego M. Mój M. rozmyslil się w ostatniej chwili, bo dogadał się z mamą, więc zostaliśmy i od razu zabraliśmy się za remont :-) zaczęliśmy od pogłębiania studni bo to było najważniejsze, a teraz przygotowujemy własną łazienkę póki co. :-)

Zagubiona, dziękuję za pamięć!! I gratuluję ciąży :-) super!! ;-)

Kamila, proszę przenieś mnie do poczekalni :-) póki co w ogóle nie myślę o dzidzi, czeka mnie dużo ciężkiej pracy. :-)

Mika, gratuluję :-) oby drugi test pokazał jeszcze piękniejsze kreseczki :-)


Milej niedzieli życzę!! :-)


Zgłoś nadużycie #10475 11 września 2016, 10:03

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1331 Podziękowania: 523
Dzieki dziewczyny. Sofi to horror naprawde zeby przy takiej medycynie nie moc dostac sie do lekarza. Dzwonilam nawet do rzecznika praw pacjenta zapytac czy mozna tak trzymac pacjenta z bolem i dowiedzialam sie ze przeciez udzielono mi pomocy przeciez dentysta mnie przyjal i dal antybiotyk i skierowal dalej. Ja na to ze nic mi to nie pomaga i bez dalszej pomocy zejde i czy mam czekac i modlic sie o cod w takim razie. Eh dajcie spokoj




Zgłoś nadużycie #10476 11 września 2016, 12:02

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Vam lepiej się dziś czujesz ?


Zgłoś nadużycie #10477 11 września 2016, 12:03

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
Hej. Wracam tu po 3 latach, Z mężem staramy się o drugie dziecko. Proszę o poradę w sprawie ostatnich moich przejść. Cykle mam regularne, 28 dni, 6 dni krwawienia. No i tu zaczyna się klops. Drugi mc starań, owulacja była, bo robiłam testy. Okres spóźnił mi się 2 dni, potem trwał dwa dni w tym drugi dzień brązowe plamy raczej. 2 dni zupełnej suszy ( w tym czasie cały czas odczucie jakby okres miał być, piersi wrażliwe, ale nie specjalnie bolą.)W tym czasie dla jaj zrobiłam test owulacyjny, drga blada kreska przez 3 dni, nie ciemnieje )wada testów ?? ?) A dziś właśnie zaczęłam plamić żywą krwią, czerwoniutką. Dodam, że objawy przed okresem miałam inne. Piersi nie bolały szczególnie, a zawsze przez tydzień je doskonale czuję. Czy miała któraś z Was coś podobnego? Czy to hormony szaleją? (nie biorę żadnych leków hormonalnych, ćwiczę, ale się nie odchudzam). Czy mam iść do lekarza od razu, czy raczej poczekać do następnego cyklu?
Proszę o pomoc i poradę.



Zgłoś nadużycie #10478 11 września 2016, 12:08

aaniaa86 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 359 Podziękowania: 64
Cześć dziewczyny. Wczoraj byłam na urodzinach chrześnicy w Łodzi - było naprawdę ok,ale wróciliśmy dość zmęczeni ... dzis pobudka o 7 rano i do pracy na 10 do 19 :/ Niki już zdrowa, więc jest z czego się cieszyć :)
M dziś jedzie do Niemiec w nocy po auto (okolice Berlina) i mam wieeelką nadzieję, że przyjedzie już nowym autkiem :P
A ja jutro od rana z kolezanką i Jej córą chcemy gdzieś wyskoczyć nad wodę, potem o 17 mam jazdę konną, więc szykuje się miły dzień :D testować będę w sob z rana jak mnie nie wyprzedzi @, bo popołudniu jedziemy do znajomych koło Bełchatowa na noc, bo w weekend jest na terenie kopalni Red Bull'a wyścigi crossowe ... chcemy to zobaczyć, a od znajomych z domu jest ok. 1,5km na pieszo :D

miłego dzionka :)
Mika, daj znać co z testem !


Zgłoś nadużycie #10479 11 września 2016, 12:17

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Niebieska ja radzę iść do lekarza tylko może poczekaj aż skończy się krwawienie . Jeśli bardzo to Cię niepokoi to idź wcześniej . Ja przed staraniami wszytko mialam jak w zegarku a teraz strasznie mi się poprzestawialo , moze i u Ciebie to trochę nerwy i chęć 2 dziecka .


Zgłoś nadużycie #10480 11 września 2016, 12:21

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
O to chodzi, że to jeszcze za wcześnie na nerwy, dopiero drugi cykl, a tu taki psikus.



Zgłoś nadużycie #10481 11 września 2016, 12:23

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Niebieska u mnie od pczarku było nie tak . Cykl który poprzedzal cykl starań trwał 21 dni a potem to dopiero się zaczęło . Skąpe i krótkie miesiączki . Ja też tak ma czsami ze 2 dni krwawie potem dzień sucho i jeszcze za dwa dni sobie o mnie przypomni . Ja radzę iść do ginekologa


Zgłoś nadużycie #10482 11 września 2016, 12:29

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
zapomniałam jeszcze mam zawroty głowy, pójdę do lekarza, spróbuje jutro po pracy się dostać



Zgłoś nadużycie #10483 11 września 2016, 12:29

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
powtórka



Zgłoś nadużycie #10484 11 września 2016, 12:29

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Niebieska myślisz że to ciąża ?


Zgłoś nadużycie #10485 11 września 2016, 12:32

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Cześć :-)

My nadal u rodzicow. Jest strasznie gorąco i ledwo żyję.

Niebieska witam. A robiłaś test?

Miłego dnia


Zgłoś nadużycie #10486 11 września 2016, 12:33

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Ja dziś źle się czuję :( boli mnie głowa, nic mi się nie chce . Trochę poklocilam się z mężem , wkurzyl mnie na całego . Obiad się gotuje z ja najchętniej bym się położyła


Zgłoś nadużycie #10487 11 września 2016, 12:37

niebieska88 Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2013 Posty: 1823 Podziękowania: 310
nie robiłam, miałam czekać do jutra, jeśli sie dalej nic nie wydarzy, a teraz zdurniałam i już nic nie myślę



Zgłoś nadużycie #10488 11 września 2016, 12:43

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Cześć ;)
Vam współczuję sytuacji z dentystami.
Duszka ja dokładnie tak samo się czuję tylko dodatkowo brzuch boli :( @ rozkręca sie na dobre.
Niebieska witam ponownie ;)


Zgłoś nadużycie #10489 11 września 2016, 12:50

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Werka ja czekam na owu ;)

Nie wiem jak przygotować się do tej mojej wizyty , tyle wszystkiego już za mną że nie wiem od czego zacząć :(


Zgłoś nadużycie #10490 11 września 2016, 12:58

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Mala ala dobrze że jest u Was zgoda :) chyba takie rozwiązanie jest lepsze niż przeprowadzka? :)

Niebieska jak tak się nie raz kiedyś zastanawiałam, że może ten okres to nie okres... ale stwierdziłam, że po co się zadręczać, skoro krwawisz to ciało się oczyszcza i robi miejsce na zdrową ciążę, większość dziewczyn pisze, że jak zaczęły sie starać, to sie te cykle zmieniają, skracają, wydłużają, różnie, mi tez tak się dzieje, ostatnio miałam cykle 29dni, a teraz nagle 36, a miałam różne objawy wydawały się ciążowe, inne niż zwykle, ale beta pokazała brak ciąży, więc juz sama nie wiem co to było, już chciała iść do gina, bo mnie dziwnie bolał brzuch, jakby mi ktoś zaszył kamień, ale skoro przyszło krwawienie to już się wszystko wyjaśniło, za kilka dni będzie czyściutka macica przygotowująca się na dzidziusia :D

ania86 miłej zabawy! :)

Duszka olej wszystko i daj se dzień odpoczynku :)

dziś przyszła do mnie @ nie sądziłam że kiedykolwiek będę się z tego powodu tak cieszyć :D jak przychodzi fala bólu to umieram, ale jak fala odchodzi to mam ochotę śpiewać, bo jest szansa że już za dwa tygodnie będzie we mnie początek nowego życia :D jestem szczęśliwa :D

dziś przyszedł znajomy pszczelarz i razem szukaliśmy tej choroby pszczelej w mojej pasiece, znalazł w jednym ulu :( jutro zaniosę próbkę z tej rodziny do badania i się okaże, ale zrobiliśmy tez miodobranie i wirowaliśmy miód :) ale się najadłam świeżego miodu z mrożonymi orzechami :) to było przepyszne :D chyba kilo tego zjadłam :D
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...