Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #10251 8 września 2016, 9:32

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Tandem jak się nacieszysz M czekamy na opis reakcji. :-)


Zgłoś nadużycie #10252 8 września 2016, 10:06

aaniaa86 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 359 Podziękowania: 64
cześć dziewczyny, ja dziś w pracy 9-21 (jak coś pracuję w biurze podróży i mogę pomóc w wyborze wycieczki ;) )u mnie bez zmian, mała ma nadal katar, ale sądzę, że niedługo Jej przejdzie, mi już przeszło :P
polecam testy owulacyjne - naprawdę dają radę - tzn, wydaje mi sie, że są prawdziwe, bo po owu sprawdzałam jeszcze i mi wyszlo, że już jej nie mam :P
a kupiłam na allegro 50 testów owu + 2 testy ciążowe z przesyłką za 29 zł :P
Sofi bardzo mi przykro, że beta nie wyszła :(
witam nowe dziewczyny :)
jakie plany na dziś ? która dziś testuje ?


Zgłoś nadużycie #10253 8 września 2016, 11:12

paula1940 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 314 Podziękowania: 44
Ale tu dzisiaj cicho :-D


Zgłoś nadużycie #10254 8 września 2016, 11:20

aaniaa86 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 359 Podziękowania: 64
też to własnie zauważyłam ;)


Zgłoś nadużycie #10255 8 września 2016, 11:26

paula1940 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 314 Podziękowania: 44
Masakra,a ja jebla juz dostaje w pracy :-D


Zgłoś nadużycie #10256 8 września 2016, 11:31

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2811
Witam dziewczyny, mąż w pracy,więc próbuję nadrobić na telefonie :)

Vam dokładnie,jechał na stopa tyle kilometrów :) to prawda, mężczyźni też potrafią pozytywnie zaskoczyć :)

Mika dziękuję. Nic się nie poradzi na takie osoby niestety.

Zagubiona zdrowia dla córki. Super, że beta pięknie rośnie. Czekam na wizytę i wiadomość o serduszku.

Werkaa uwazaj, oszczędzaj się trochę!

Kamila zazdroszczę przygotowań do wyjazdu ;)

Sofi przykro mi, na pewno jeszcze czeka Cię pozytyw!

Za waszą namową podjechałam pod sam hotel i czekałam tylko chwilę by zobaczyć auto męża, wjezdzajacego na parking. Podeszłam tak, by miał mnie przed maską, gdy mnie zobaczył szeroko otworzył oczy i jakoś krzywo zaparkowal, co mu się nie zdarza :) wyskoczył z auta, wziął mnie w ramiona i wciąż dopytywał jak to możliwe i do kiedy będę :) to tak z pierwszych chwil. Po fakcie, gdy jeszcze wychodzilismy na miasto okazało się,że nie zamknął do końca okna w aucie - tak był zaskoczony :D byliśmy razem w restauracji manekin, którą bardzo lubi i na spacerze w Sopocie, na molo. Na dziś kolejne plany. Ale najprzyjemniejsze jest to, że mieliśmy się do kogo przytulić w nocy :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #10257 8 września 2016, 11:36

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Tandem pięknie to wszytko zaplanowalas ;)
Ja zbieram się do pracy . Miłego dnia !


Zgłoś nadużycie #10258 8 września 2016, 11:42

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 399 Podziękowania: 147
Hej dziewczyny byłam zrobić badania za jedna badanie zaplaciłam 50 zl a jeszcze na wynik trzeba czekac od 7 do 10 dni roboczych masakra jakoś pod górke teraz to wszystko idzie....... :(




Zgłoś nadużycie #10259 8 września 2016, 11:44

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2811
Duszka powodzenia z obserwacjami!

Sofi dobrze,że nie szukasz tylko minusów ale i plusów. To tsh to rzeczywiście masz wysokie, dla starających się najlepiej około 1, więc trzymam kciuki za zbicie.

Monia witaj. Współczuję przejść z nerkami i trzymam kciuki, by w kolejnej ciąży nie było takich problemów!

Aniaaa współczuję, że się odzywa, oby to było z zapracowania. U mnie to niemożliwe, maksymalnie to kilka godzin milczy podczas pracy.

Paula to lepiej zbadaj sobie tarczyce. Temp tak jak pisze mika mierzy się rano i chodzi o porównanie temperatury przed i po owu.

Mika paznokcie super. Gdzie kupujesz naklejki? Ja zrobiłam sobie hybrydy jasno różowe po prostu, na wesele sobotnie.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #10260 8 września 2016, 11:51

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2811
Vam dobrze, że dał znać i nie będziecie sami tylko u mamy.

Kamila pochwal się zakupami :) super, że dostalas kwiaty :)

Annanikt a w związku z głową, badałaś tarczyce?

Ja wdycham jod pełną piersią.

Sofi niestety taka beta oznacza, ze się nie udało. No chyba, że jest za krótko po owu,to może tez nie wykaże.

Mika czekam na twój test :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #10261 8 września 2016, 11:56

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2811
Zagubiona zdrowia!

Mika myślę, ze pomysłów z karnetem bardzo fajny, przyplinuj tylko,żeby skorzystala :)
Ten drugi skok to pasuje, żeby był po zagniezdzeniu! Więc trzymam kciuki mocno!

Vam oby antybiotyk w końcu zadziałał!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #10262 8 września 2016, 12:01

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2811
Aaniaa zdrowia dla córki zyczr i oby praca szybko minęła. Jakie kierunki teraz ludzie najchętniej wybierają?

Duszka dziękuję, miłej pracy! I dziękuję :)

Nyna szkoda, że trzeba tyle czekac, oby wyniki coś wyjasnily!

No to popisalam sama ze sobą, ale przynajmniej nadrobiłam :) dobrego dnia!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #10263 8 września 2016, 12:03

aaniaa86 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 359 Podziękowania: 64
tandem, przypomniała mi się historia podobna do Twojej :P mojemy już byłemu facetowi dawno temu, też taką niespodziankę zrobiłam :p ale miałam ukartowane z Panią z recepcji ... która poprosiła aby mój wtedy facet przykręcił żarówkę u mnie w pokoju (nie wiedzial, że tam jestem) i Ona Go tam wprowadziła, a jak się odwrócił, to już JEj nie było i zobaczyl mnie na łóżku leżącą w lustrze :P ale miał minę, hehe :D ale to też właśnie było w Trójmieście :)
teraz z moim M nie mamy takich niespodzianek, bo mieszkamy razem ;)


Zgłoś nadużycie #10264 8 września 2016, 12:28

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1432
Hej
Tandem udanego wypoczynku :-)
A ja zbieram sie do pracy postaram odezwac sie pozniej
Miłego dnia :-) :-) :-)

Zgłoś nadużycie #10265 8 września 2016, 12:33

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Vam, własnie się zaczyna sezon na jabłka i buraki, więc polecam sobie zmiksować kilka jabłek z ćwiartką buraka i do tego trochę miodu, pycha i samo zdrowie :) ja wkładam tez buraki do sokownika razem z jabłkami i taki świeży sok tez jest pyszny :)

Mika a dlaczego nie chcesz wczesniej sprawdzić, skoro chcesz w sobotę na imprezie powiedziec rodzicom, to może lepiej żebyś miała przynajmniej jeden dzień i noc żeby się z tym przespać i nacieszyć w sobie zanim powiesz innym?

Ja dziś byłam w tym szmateksie za 1zł, ale były naprawdę same szmaty i nie mam się czym pochwalić :/ to co sobie kupiłam to wszystko za małe, więc może się spodoba szwagierce, a dla dzidzi takie se, ale kupiłam tez ogromny ciuch, jaka taka suknię, z przepięknego bawełnianego materiału ecru z koronkami, i może z tego uszyję kołderkę dla maluszka :D
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #10266 8 września 2016, 12:44

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
to ten materiał i takie tłumy były w tym sklepie :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #10267 8 września 2016, 12:48

annanikt919191 Początkująca
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 34 Podziękowania: 17
Hejka dziewczyny ;) Dziś dzwoniłam do przychodni i wynik juz mam do odbioru. ;) Nie chciały nic powiedzieć te babki :) Kazały przyjść osobiście. Ale to jutro dopiero. Bo jutro rano mój narzeczony wraca z Niemiec na weekend tak podjadę jutro z nim.

TANDEM tak miałam już robione badania tarczycy. I wszystko w normie

Zgłoś nadużycie #10268 8 września 2016, 13:06

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3667 Podziękowania: 955
Trzymasz w niepewności jak mika :( ale wy wredne jesteście ;D hehe
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #10269 8 września 2016, 13:16

Monia8910 Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2016 Posty: 113 Podziękowania: 30
Czesc dziewczyny Mika powodzenia !! oby się udało :) Tandem dzieki mam nadzieje ze nie bd takich problemow i ze sie uda :)
Kamila piekne kwiaty ! ja tez na meza narzekac nie moge stara mi sie co tydzien robć jakis prezent ale zgoda na drugie dziecko jest
najlepszym prezentem jaki od niego dostałam poza naszym pierwszym synkiem.
Annanikt cieszę się ze badania wyszły ci dobrze.
Jeśli cos pominęłam przepraszam ale jak sie rozpiszecie to do nadrobienia troszke jest a mały biega po całym domu i rozrabia :D
U nas wczoraj pierwzy dzien przytulanka staranka :D jestem pełna nadziei mąż dzwonił ze moze dzis wroci do domu wiec i dzis bd się przytulac :)
Jestem taka szczesliwa ze staramy się o druga dzidzie :) Fajnie byłoby mieć teraz dziewczynke bo chłopca juz mamy :) dziś biegnę do apteki po witaminki :)
A u was jak dziewczyny czy płeć dziecka ma dla was jakies znaczenie ? dla mnie przy pierwszym dziecku nie mialo to w ogole znaczenia a teraz jakos tak chciałabym coreczke :)
jak samopoczucie ?
pozdrawiam kobitki
A ty Mika testuuuuj bo jestem ciekawaa!!! powodzenia :)

Zgłoś nadużycie #10270 8 września 2016, 13:26

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 526
Ania tez wlasnie wczoraj ogladalam testy owu i ciazowe i chce zamowic.
Nyna szkoda slow na sluzbe zdrowia. Oby szybko te wyniki.
Tandem super ze niespodzianka sie udala! Ja tez lubie sie przytulic do kogos w nocy. Dzis tulilam sie do syna ale skubany sie strasznie rozkopywal ;-)