Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #9851 5 września 2016, 10:14

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
mika, staraczka dziękuję :) choć wiecie, my od kilkunastu cykli nie przegapiamy owu i póki co to nic nie dało. Ale nadzieja gdzieś tam głęboko zawsze się tli ;)

kamila trzymam kciuki za gorącą majorkę w takim razie ;)

nyna super, że wyjazd taki obfity w atrakcje :) takie fizyczne zmęczenie na łonie natury to jest to :) miłego sprzątania!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #9852 5 września 2016, 11:26

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Nyna super, że wyjazd udany a bałagan napewno szybki ogarniesz.

Zaczął się nowy tydzień i odrazu ruch większy. Kamila pilnuj 500 strony :-)


Zgłoś nadużycie #9853 5 września 2016, 11:30

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
pilnuje pilnuje :) cały czas sprawdzam jeszcze tak mysle z 2 dni chyba ze zaczniecie pisac wiecej ;) :) :) to moze jutro hehehe
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9854 5 września 2016, 11:33

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
Koleżanka z 2016 dała taki link :) może nam tez sie przyda :)
https://paleosmak.pl/dieta-paleo-a-plodnosc/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9855 5 września 2016, 11:33

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430

kamila19880 napisał(a)

pilnuje pilnuje :) cały czas sprawdzam jeszcze tak mysle z 2 dni chyba ze zaczniecie pisac wiecej ;) :) :) to moze jutro hehehe


o co chodzi z ta 500 strona?

Zgłoś nadużycie #9856 5 września 2016, 11:38

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
bo ja przy stronie 400 powiedzialam ze otwieram 500 z 2 kreskami na teście heehehh i tak dziewczyny pilnują zeby otworzyla ta 500 :) wiec jak bedzie 499 to uwarzajcie zeby nie otworzyc heheh
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9857 5 września 2016, 11:40

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
chociaż mam dopiero 22 dc wiec testu i tak nie bede robila :) ale otworzyć musze to moja misja :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9858 5 września 2016, 11:49

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430

kamila19880 napisał(a)

bo ja przy stronie 400 powiedzialam ze otwieram 500 z 2 kreskami na teście heehehh i tak dziewczyny pilnują zeby otworzyla ta 500 :) wiec jak bedzie 499 to uwarzajcie zeby nie otworzyc heheh


Aha to oki,jak bede widziala ze jest strona 499 to ja siedze cicho odezwe sie dopiero na 501 :-)

Zgłoś nadużycie #9859 5 września 2016, 11:52

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
heheh dziewczyny chyba sie przestarasza i 499 bede musiała sama ze soba gadac bo nikt nie bezie chciał pisac :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9860 5 września 2016, 11:55

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430

kamila19880 napisał(a)

heheh dziewczyny chyba sie przestarasza i 499 bede musiała sama ze soba gadac bo nikt nie bezie chciał pisac :)


No nie chce cie martwic ale rzeczywiscie tak moze byc no trudno strone 499 przegadaj sama dasz rade a dzieki temu otworzysz magiczna strone :-) ,tak jak Tandem u mnie na suwaczku zauwazyla ze dzisiaj same 13

Zgłoś nadużycie #9861 5 września 2016, 12:06

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
a no hehehe fajnie to wyglada suwaczek taki :) aby szczesliwa 13 :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9862 5 września 2016, 12:42

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Kamila i Tandem ja w tej samej dacie co wycieczka i witanie męża będę świętować 30 rocznicę ślubu moich rodziców :)

myślę, że 500 strona będzie dziś wieczorem lub jutro rano
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9863 5 września 2016, 12:52

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Kamila ja czerpie info z paelo ale nie wszytko mogę jeść


Zgłoś nadużycie #9864 5 września 2016, 12:54

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Wynik bedzie popołuniu.Jak tylko go odczytam dam znać.
Kamila wyjazd super a jak bedziesz miała płodne to pewnie wrócicie z dodatkowym bagażem i tego Ci życzę.
Sofi możliwe że za wcześnie robiłaś ja mam cylke długi i nieregiralne ale teraz owu była ok 20-21.08.Ty kiedy miałaś owu?Mąż jeszscze nie wiem kaczkę zamówiłam ,jutro odbieram a zrobie na środę bo chcę sprawdzić  przyrost bety.Czuję że wszysto będzie dobrze ale mam obawy, w koncu już raz miałam ciąże pozamaciczną.
Tandem trzymam kciuki alby udało się wcześniej z pracy wyjść.
Werka miłej zumby.
Nyna aktywna niedziela takie są najlepsze,trzeba wykorzystać każdy piekny dzień bo już pogoda w kratkę się robi( przynajmniej u mnie)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #9865 5 września 2016, 13:10

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
owu miałam chyba 22 sie, ale nie wiem tego na 100%, to był 16dc, a dziś jest 30dc
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9866 5 września 2016, 13:24

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Sofi rozumniem rzeczywiscie moglo byc za wczesnie.Masz jeszcze jakis test?Jak masz to moze sprobuj jutro, zawsze mozesz jeszcze zrobic bete nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w diagnostyce kosztuje 29zl wedlug mnie drogo.l
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #9867 5 września 2016, 13:25

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
u mnie beta tam gdzie mieszkam w pl kosztuje 40:/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9868 5 września 2016, 13:28

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Kamila to w takim razie nie narzekam na ceny w diagnostyce u mnie.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #9869 5 września 2016, 13:34

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
mam jeszcze 7 testów z allegro i jeden z apteki ;) u mnie beta 35zł, ale narazie czekam na @
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9870 5 września 2016, 13:34

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Ja nawet cenowo sie nie orientuje ale i tak licze tylko na testy siuskowe bo jak ciaza jest to predzej czy pozniej sie dowiem :-)