Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #931 5 kwietnia 2016, 9:26

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
ja ide dzis na 1 wizyte , zobaczymy co lekarka powie 3majcie kciuki
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #932 5 kwietnia 2016, 9:26

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
ja ide dzis na 1 wizyte , zobaczymy co lekarka powie 3majcie kciuki
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #933 5 kwietnia 2016, 10:26

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Trzymam kciuki :* napisz po wizycie :*


Zgłoś nadużycie #934 5 kwietnia 2016, 12:11

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25
Kamila trzymam kciuki😉.
Pogoda piękna.Czytam was na bieżąco; ale nie mam czasu żeby pisać. Miłego dnia

Zgłoś nadużycie #935 5 kwietnia 2016, 12:38

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
witam ja po wizycie lekarka chyba konkretna, nie dala mi dojsc do słowa jak jej pow ze 3 razy poronilam ona ze to poronienia nawykowe i tzreba ustalic przyczyne, dałam mi skierowanie na histekstomie diagnostyczna, i duzo badan krwi,( W ZDJECIU) zrobila mi wymaz na choroby weneryczne, narazie trzeba czekac ok 3 tyg na wyniki po tym jaj je zrobie, mowila ze pewnie progesteron bede musiala [przyjmowac ale narazie mamy czekac na wyniki krwi i te inne. powiedziala ze endometroza powoduje brak zapłodnienia a ja nie moge utrzymac wiec pewnie idzie cos innego
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #936 5 kwietnia 2016, 14:02

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Kamila to dobrze, że Cię dokładnie przebadaja.
Rok 2016 jest już dla mnie zamknięty, bo dziś przyszła @, ale liczę na to że szczęście się do nas uśmiechnie i zostanę mamą w 2017

Zgłoś nadużycie #937 5 kwietnia 2016, 14:43

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kamila to dobrze że tak konkretnie Cię potraktowała lekarka dala skierowania na potrzebne badania itp :) trzeba zrobić szukać przyczyny i ja zwalczyć ! Na pewno ten rok będzie Twoj:* taszka czyli za niedługo kolejne starania :) hihi mnie tak słoneczko dobrze nastroilo i jestem pewna że co chwilę któraś z nas będzie widziała upragnione dwie kreseczki! !


Zgłoś nadużycie #938 5 kwietnia 2016, 14:44

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mamimami widzę że nasze pociechy w bardzO podobnym wieku !!


Zgłoś nadużycie #939 5 kwietnia 2016, 16:49

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
histeroskopia miała któraś? ja za tydzień sie umowiłam wszpitalu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #940 6 kwietnia 2016, 14:31

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Duszka co u Ciebie słychać? Smutno tu bez ciebie.
A co u was dziewczyny?
Coś tu cichutko...

Zgłoś nadużycie #941 6 kwietnia 2016, 16:45

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Dziewczyny chyba spaceruja taka piekna pogoda :-)

Zgłoś nadużycie #942 7 kwietnia 2016, 6:54

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25
Dokładnie Staraczka tak pięknia pogoda że trzeba korzystać więc my prawie cały dzień na dworu. A wieczorami coś zawsze trzeba w domu ogarnąć. Ostatnio wieczorami padam na łóżko.

Zgłoś nadużycie #943 7 kwietnia 2016, 7:01

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25

madzia90krk napisał(a)

Mamimami widzę że nasze pociechy w bardzO podobnym wieku !!


O rzeczywiście mój 3dni młodszy😉.
Kamila dobrze że Cię dokładnie przebada.
Ja mam za tydzień giną, tak sobie pomyślałam że fajnie by było jakby się okazało że jestem w ciąży, ale szanse raczej zerowe. Ostatnio mamy taką częstość serduszkowania że dla mnie to się chyba 2018 szykuje😉
Miłego dnia dziewczyny

Zgłoś nadużycie #944 7 kwietnia 2016, 8:11

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Hej dziewczyny :) u nas koniec piękniej pogody .. szkoda bo amelka caliem inna jak jest długo na dworze a w domku się nudzimy. W ogóle chyba jakieś zabki znów na horyzoncie bo gorzej śpi eh..
My od poniedziałku bierzemy się za serduszkowanie hihi mam nadzieję ze owocne :) bardzo byśmy chcieli :) miłego dnia dziewczyny


Zgłoś nadużycie #945 7 kwietnia 2016, 8:24

Magnolia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2016 Posty: 305 Podziękowania: 25
Dzień dobry,
ja mam dziś 17dc i żadnych objawów owulacji. Zazwyczaj koło 14 dnia coś czułam w jajnikach do tego był śluz płodny i większa ochota na przytulanie a tu nic!


Zgłoś nadużycie #946 7 kwietnia 2016, 9:12

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 392 Podziękowania: 147
witam czy mozna sie dołączyć?




Zgłoś nadużycie #947 7 kwietnia 2016, 9:24

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
Witam, mozna mozna ;) im wiecej tym lepiej. Opowiedz cos o sobie ;)
No bez duszki smutno i forum cichsze ;;( ja w robocie jestem do 18 ale mi sie niechce, ale sama zostałam wiec jest spoko, poza praca moge troche zwolnić tępo dzisiaj ;) tak sobie myśle troche boje sie tego badania a z drugiej strony chciałabym żeby wykryli polipa czy cos i usunęli wtedy by było prwne ze przez to nie mogłam donosić a jak nic nie wykryje i badania krwi nic to bedzie lipa chyba bo dalej nie bede wiedziała naczyń stoję
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #948 7 kwietnia 2016, 11:06

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Magnolia ja w ostatnim cyklu nie miałam kompletnie sluzu boli itp ( w prawdzie był to pierwszy cykl po porodzie) a jak się okazało plodna byłam.. w prawdzie ciąża biochemiczna :( często jest tak że śluz jest przy samej szyjce i ciężko go samozaobserwowac.
Kamila niestety nie znam badania ale wydaje mi się ze masz dobre nastawienie lepiej wiedzieć na czymś się stoi :)
Witam Nowa koleżankę :* nyna:*
Ja teraz odpalilam sobie kalendarz dni pldonych i według niego dzień owulacji przypada na naszą rocznicę ślubu hihi fajnie ja lubię takie symbole :) kowy mówiłaś ze masz też hashi powiedz bo wiem ze zazywasz hormony ja nie muszę bo mam ok tsh i ft4 ale martwi mnie anty top i anty tg jak u Ciebie wygląda sytuacja ? To nie niszczy ciazy? Lub daje małe szanse za nią?


Zgłoś nadużycie #949 7 kwietnia 2016, 14:48

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 392 Podziękowania: 147
Mam już 2 chłopców 5,5 i 3 lata zaczynamy z mezem rozwazać 3 maleństwo. Problem stanowi moja malopłytowość po dugim porodzie plytki pozostały na bardzo niskim poziomie ( od 50 tys do 80 ) a to bardzo mało w tym wypadku ciaza wiaze sie z ryzykiem brania steryd co we wczesnj ciazy zle wpływa na maleństwo. a w najgorszym wypadku na poronienie lub przedwczesny porod. Moj gin mowi ze niema przeszkod i zrobi wszystko bym urodzila zdrowa dzidzie , rodzina odradza i jestem troszke rozbita...




Zgłoś nadużycie #950 7 kwietnia 2016, 15:45

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430

madzia90krk napisał(a)

Hej dziewczyny :) u nas koniec piękniej pogody .. szkoda bo amelka caliem inna jak jest długo na dworze a w domku się nudzimy. W ogóle chyba jakieś zabki znów na horyzoncie bo gorzej śpi eh..
My od poniedziałku bierzemy się za serduszkowanie hihi mam nadzieję ze owocne :) bardzo byśmy chcieli :) miłego dnia dziewczyny


Hej
Owocnego serduszkowania :-) witam nową kolezanke