Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #9011 27 sierpnia 2016, 8:33

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954

duszka napisał(a)

Sofi :)
Ja od wczoraj źle się czuję . Niedobrze mi strasznie ; ( może to przez zmianę Metformaxu na Glucophage ? Nie wiem jak pójdę dziś do pracy ...


duszka mozliwe ten glu cos tam moze powodowac takie skodki uboczne wymioty mdłości nie mozna przy nim pica alko wogole( 2 dni wczesniej odstawic). dostalam go od gina na schudniecie brałam 2 tyg skódkow nie mialam rzadnych chyba znow musze zaczac go łykac, cukrzycy nie mam ani nic, ale powiedzial ze jak zaczne miec skudki to mam odstawic bo wtedy znaczy ze nie dlamnie ten lek.
nyna fajny lekarz ze oddzwania :)
aniaaa38 to mozliwe z 3 miesiace temu mialam owu razem z okresem, ae nie dzialalismy wtedy bo nie chcialam bo endometrium moze byc za słabe zeby urzymac, ale normalnie jak 3 dzien okresu to potrafie z mężem :)
Ja mam 12dc i ze mnie poprostu cieknie wogole bardzo dziwne zawsze mialam później (same wiecie) wiec znów krótki cykl ale na hiszpanie nie bede miała przynajmniej @, bo w tym cyklu nie staram sie nie chce zajsc bo hiszpania czeka na mnie. chociaz głupie myslenie do tej pory nie zaszłam to akurat w tym zajde jak mam nie zachodzić , no wiec nic z tego zamierzam sie bawic
Sofi raczej nie bo kazda by w ciazy juz chodziła :) widoczne w dniach płodnych były gwałty zdarza sie bo nie czesto rodza sie dzieci nie słyszysz tego non stop
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9012 27 sierpnia 2016, 8:44

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
To nie ja biore glococośtam tylko Duszka :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9013 27 sierpnia 2016, 8:52

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dzień dobry.

Więc my z M dziś w nocy szaleliśmy w namiocie na dmuchanym materacu. Śmiechu przy tym było a obok w domku spali moi rodzice z córką ale udało się ;-)


Zgłoś nadużycie #9014 27 sierpnia 2016, 9:05

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954

Sofi napisał(a)

To nie ja biore glococośtam tylko Duszka :)


heheh pomyliłam sie juz poprawiam :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9015 27 sierpnia 2016, 9:25

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
A to jest nasz mały raj na ziemi. Zdjęcie zrobione z tarasu a w tle widać jezioro :-)


Zgłoś nadużycie #9016 27 sierpnia 2016, 9:43

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
Ooo super mika a w tym jeziorze pływanie czy mocxycie nogi? W jakim to regionie jest? Za rok wpadam do cb hehe
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9017 27 sierpnia 2016, 9:52

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Fajna miescówka ☺ ja tez wpadam ☺i tez wezme namiot rozkoszy :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9018 27 sierpnia 2016, 9:55

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dziękuję. Oczywiście, że pływamy. Kawałek od nas jest plaża strzeżona a my sobie zrobiliśmy taką małą "prywatną" plażę a Jula ma jeszcze basen. Super było by się tak spotkać. :-)


Zgłoś nadużycie #9019 27 sierpnia 2016, 10:43

imagine Supermama
Rejestracja: Sie, 2012 Posty: 6666 Podziękowania: 1265
Udanego i słonecznego weekendy życzę wszystkim ! :) ❤️







Zgłoś nadużycie #9020 27 sierpnia 2016, 11:03

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 391 Podziękowania: 147
witam Mika cudnie to ja też wpadne zawsze mi sie marzyło takie miejsce i ten namiat brzmi kuszaco :)

Troche was wczoraj prubowałam nadrobić ale już nic niepamietam ;)

Madziu ciesze sie u was wszystko w porzadku. Słyszałam że unas jest cos takiego że do kobiet w ciąży przychodza polożne może u was też cos takiego jest i wtedy pomogła by ci w kontrolowaniu tentna malutkiej .To sie ponoc zgłasza w poradni ginekologiczno-położniczej. Trzymam za was kciuki :*

Mała a jak u ciebie było z płytkami w ciaży? Brałas coś?

A co do moich płytek jestem na siebie troche zła że dopiero wczoraj zadzwoniłam do gina no ale 2 mieś temu płytki były troche lepsze. No nić trudno bede wygladac jak hipoptan ale bede spkojna o maleństwo :)

Sofi artukuł piekny już kiedyś czytałam podobny o teczowych dzieciach ale teraz jakbym czytala o tobie i jestem pewna że i do ciebie wkoncu uśmiechnie sie szczeście :*

Miłego weekendu wam życze ja sie biore za jakieś ciacho popołudniu znojomi wpadaja :)




Zgłoś nadużycie #9021 27 sierpnia 2016, 11:16

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
Ja sie troche wkurzyłam 2 dni temu pisałam z koleżanka zaproponowałam spotkanie w sobote gdzies Do knajpy juz mi nie odpisała a teraz sie okazuje ze nad morze pojechała mogła mi powiedziec to bym z nią zabrała sie bo dama nie mam jak a auto ona ma ;/ i tak zostałam wystawiona ;( i jest mi smutno i złe ze wszyscy mnie olewaja nawet nie mam z kim sie spotkać zero koleżanek juz nie mówiąc o przyjaciółce ( mam tylko wad wirtualne) chociaż i to dobre bo niektórzy nawet tego nie maja ;) jest mi smutno i mam dola ;(;(;(
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9022 27 sierpnia 2016, 11:25

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Nyna kochana właśnie ! Ze ja o tym nie pomyślałam ! Jak się do 20 tygodnia zgłosi to faktycznie są też wizyty w ciąży nie tylko po porodzie. Dziękuję Ci ! Muszę koniecznie w poniedziałek się za to zabrać !
Któraś z was pytała czy mam pomóc do amelki tak do końca wakacji codziennie na dwie trzy godziny przychodzi siostra Tomka a od września zobaczymy cały czas myślimy.
Będę coś musiała zrobić bo odezwała się spojenie już i robi się ciężko zresztą brzuszek tak nagle wyskoczył i już dość widać że robię się klucha.

Miłego wekendu wszystkim kochane tym pracującym jak najbszyszen i lżejsze pracy a odppczywajacym błogiego wypoczynku
. Mój wyciąga nas nad rabe obiecuję że ja będę leżeć w cieniu a on dzieckiem się zajmie. Więc chyba się skusimy i jak młodą wstanie pojedziemy.


Zgłoś nadużycie #9023 27 sierpnia 2016, 11:27

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dziękuję dziewczyny. To jest nasza tzw dzicz. Są tu tylko 3 domki. Super odskocznia od miasta. No i namiot ;-)

Kamila biedna Ty. Szkoda, że tak daleko mieszkamy od siebie bo super by było się tak spotykać. Głowa do góry. :-)


Zgłoś nadużycie #9024 27 sierpnia 2016, 11:29

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mika super zazdroszczę !! Korzystajcie :)


Zgłoś nadużycie #9025 27 sierpnia 2016, 11:59

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Kamila mam to samo :/
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9026 27 sierpnia 2016, 12:03

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
może Wam się spodoba :) obyście nie musiały się wykazywać odwagą
https://www.youtube.com/watch?v=vOrxnOeKaqA
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #9027 27 sierpnia 2016, 12:16

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3661 Podziękowania: 954
sofi bardzo fajne to bylo, podnoszące na duchu :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #9028 27 sierpnia 2016, 12:38

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Ja chyba nie przedstawię się na ta dietę . Masakra jak ja się mecze . Zachciało mi się zupy. Miałam w domu cukinię i zrobiłam z niej zupę. Nie daje się jeść :( Nie mogę jeść tylko kaszy i mięsa chciałam sobie zmienić ale i tego nie da się jeść


Zgłoś nadużycie #9029 27 sierpnia 2016, 12:52

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Hej dziewczyny. Dzieki otwarcie placu bardzo fajne byl koles przebrany za wiewiore bylo malowanie twarzy owoce ciasta soki gry zabawy czyli raj dla dzieci :-) zdjecia wstawie jak zrobie hehe nie moge sie zebrac.

My u szwagierki za godzine wyjezdza poten obiad i nie wiem co dalej robic z tym cieplym dniem :-)




Zgłoś nadużycie #9030 27 sierpnia 2016, 13:01

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10934 Podziękowania: 6161
Duszka a jak długo by ta dieta miała trwać ?? Bo jak się meczysz b., to chyba bez sensu. :-( Przykro mi. Ja mam przejść na ostrą dietę od pon. Warzywa i owoce. Aż jestem ciekawa, czy wytrzymam ... 6 tyg. :-o :-o
Melissa    
Idalia