Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #8871 24 sierpnia 2016, 21:30

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Marta G ja miałam hsg na żywca . Żadnego znieczulenia . Nie było to przyjemne ale dało się przeżyć .


Zgłoś nadużycie #8872 24 sierpnia 2016, 21:41

martaG Świeżo upieczona
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 7 Podziękowania: 0
dzięki dziweczyny na odpowiedzi na temat badania drożności :)
może pomożecie jeszcze odczytać mi wyniki badań czystości pochwy...moje wyniki:
leukocyty+
nabłonki++
flora bakteryjna +++
rzęsistek pochwowy Ø
drożdżyca Ø
pałeczki kwasu mlekowego Ø
a na końcu jest napisane IIA

Zgłoś nadużycie #8873 24 sierpnia 2016, 21:45

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954

Katrina13 napisał(a)

Strasznie martwię się o Madzię :(


Madzia pewnie w szpitalu odpoczywa i nie ma czasu
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #8874 24 sierpnia 2016, 21:51

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10983 Podziękowania: 6336
Albo wi-fi :-) I telewizor na monety :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #8875 24 sierpnia 2016, 22:00

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Ciekawe czy nianie udalo sie Jej znalezc? Trzymam kciuki za Nia.

Dobranoc dziewczyny.




Zgłoś nadużycie #8876 24 sierpnia 2016, 23:16

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
mala_ala wiem coś o mieszkaniu pod miastem z doświadczenia :) trzymam kciuki za dogadanie się ;)

sofi ja mam podobnie, nie zgodzę się na zupełny brak

kamila życzę byś mogła być w ciąży a jednak nie doświadczyć samych uciążliwości ;)

katrina dziękuję :) póki co kombinuję jak się dostać do męża o sensownej porze i potem jak wrócić na poniedziałek do pracy

Paola jak ja byłam w szpitalu, to wifi było tylko na izbie przyjęć, a w pokoju tv bez monet, ale wzięłam laptop z filmami, więc było ok.

madziu i jak tam...?

dobrej nocy dziewczyny!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #8877 25 sierpnia 2016, 6:33

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Dzień dobry ! Miłego dnia ;)
Waga bardzo powoli w dół ale spada ;) dziś na wadze 57,7 cel około 54 ;)


Zgłoś nadużycie #8878 25 sierpnia 2016, 7:16

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
witam duszka ;) brawo duszka ja sie musze zwazyc ale w weekend to zrobie :)
aiaa38 i atka1987 co u was? Macie 2 kreseczki?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #8879 25 sierpnia 2016, 7:44

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Brawo Duszka. To sama dieta czy cwiczysz troche? Ja ostatnio tez wazylam ponad 57 i przy moim leniwym trybie zycia chcialam schudnac. Wiecej spacerow zorganizowalam w domu jak cos robie tez sie wiecej ruszam np ja sie schylam po pranie przy rozwieszaniu to przysiady robie hehe no i niby jem podobnie ale czesciej wiec sie nie objadam i wiecej wody. Wchodze dzis na wage a tam 55.4 huraaa :-D chcialam dojsc do 52kg przy moim wzroscie byloby super.
Milego dnia.




Zgłoś nadużycie #8880 25 sierpnia 2016, 8:01

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Vam chodzę na kije i tyle . Nic nie ćwiczę ;) dużo dala mi dieta i eliminacja niektórych pokarmów.

Dziś mam wizytę na 18 , mam nadzieję że endo coś wymyśli z tym tsh.


Zgłoś nadużycie #8881 25 sierpnia 2016, 8:08

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Duszka a ile ważyłaś wcześniej, przed dietą?
to dziewczyny jesteście bardzo szczupłe albo dość niskie, ja ważę około 66-67kg, jakbym zeszła do 57kg, byłabym super szczęśliwa, tyle ważyłam na studiach, same ćwiczenia i ograniczenia słodyczy nic nie dały na wadze, ale wtedy miałam taką dietę:
rano: dwie kromki chleba wasa z serkiem i sałatą, czarna kawa
obiad: pół torebki mrożonych ważyw na patelnię i pół woreczka ryżu
kolacja: znów dwie kromki wasa
raz w tygodniu miałam obiad do syta bo szłam na stołówkę i czasem skusiłam się na drożdzówkę, a i tak byłam najtłustrza z koleżanek, to nie wiem czy one w ogóle cos jadły, któraś dziewczyna tu pisała, chyba Diana, że je tylko jogurty i owoce, czasem bułkę, mam wrażenie, że jak nie zastosuję takiej diety to nie schudnę, dziś teściowa robi bigos, zmartwiła się, że wczoraj nie zjadłam schabowego
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #8882 25 sierpnia 2016, 8:19

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Dzień dobry :-)

Duszka i Vam brawo. Gratuluję wyniku :-)
Duszka napisz po wizycie.

Wczoraj pojechaliśmy na odpust do Górki Duchowej. Co roku odbywa się przez tydzień codziennie msza św w różnych intencjach. Oczywiście są też tam różne stragany i pierwszy raz skusiłam się żeby coś kupić dla przyszłego dziecka. Mam nadzieję, że mi się przyda.


Zgłoś nadużycie #8883 25 sierpnia 2016, 8:26

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Sofii ja tez nie szczupła 170 74 kg teraz po diecie nie wiem ile w weekend sie zwiąże i zmorze a chcem 59 tyle ile ważyłam przed przejechaniem do Bxl.
Mika śliczne napewno sie przyda
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #8884 25 sierpnia 2016, 8:28

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Przepraszam zapomniałam wczoraj o zdjęciu tatuażu. Dziś jak skleroza mnie nie dopadnie to wstawię. :-)
Mam chyba za dużo na głowie. Ostatnio poszłam z córką na plac ok 13 poszłyśmy do domu i później wyjechałyśmy. Wracamy ok 19 a w piaskownicy leżą wszystkie nasze zabawki :-S dobrze, że córka je zauważyła bo pewnie rano już by ich nie było.


Zgłoś nadużycie #8885 25 sierpnia 2016, 8:29

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Mika bardzo ładne :) to jest broszka?
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #8886 25 sierpnia 2016, 8:35

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Sofi startowalam z wagą 63,6 wzrost mam około 159 cm. Żeby zwalić te 6,1 kg musiałam mega długo walczyć od końca czerwca . Moja waga spada bardzo powoli przez tarczyce .


Zgłoś nadużycie #8887 25 sierpnia 2016, 8:38

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
dzień dobry :)

duszka, vam gratuluję utraty kg :)

duszka trzymam kciuki za wizytę u endo

sofi, kamila nie przejmujcie się, są różne typy budowy, ja jak ważę 62kg to wszyscy się martwią moim wyglądem, że jestem za chuda :/ ale brakuje mi jeszcze do tej wagi niestety. 172cm

mika fajnie, że załapałaś się na odpust i masz pamiątkę dla malucha :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #8888 25 sierpnia 2016, 8:40

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
duszka rozumiem zmagania z tarczycą, tym bardziej gratuluję! ja nie jestem tak wytrwała


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #8889 25 sierpnia 2016, 8:46

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Tandem chciałam trochę schudnąć i bardzo się cieszę że się udało ale głównym celem diety było zbicie przeciwciał i dzięki Bogu też ruszyło ;)


Zgłoś nadużycie #8890 25 sierpnia 2016, 8:48

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
duszka wiem, wiem - tym bardziej gratuluję, że dwie pieczenie przy jednym ogniu się udało i wiesz, że Twoje wysiłki nie idą na marne :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0