Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #7831 8 sierpnia 2016, 15:19

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
Uff udało mi się nadrobić. Dziś ostatni dzień wolnego, od jutra powrót do pracy.
Nasza grupa pielgrzymkowa dociera w środę, ale podjechaliśmy autem na Jasną Górę. Pamiętałam tam o Was.

sangmama gratuluję! czekamy na kolejne wieści po wizytach, bardzo dobrze, że się odezwałaś :) historia z królikiem zostanie chyba
stałą rodzinną anegdotką :)

kamila dziękuję za fotkę cappucino :)

atka gratuluję super wakacji :)

zagubiona współczuję dyskryminacji w pracy. Ja mierzę temp od kilku lat, mogę coś podpowiedzieć jakby co.

duszka decyzja o wydaniu rzeczy po synie wydaje mi się dobra, może to pomoże psychice pogodzić się i coś zaskoczy, pozytyw się pojawi?
sofi bardzo dobre zioła Ci poleciła ja jeszcze lubię lubczyk :) to afrodyzjak, składnik maggi. I koperek, zielona pietruszkę.
trzymam kciuki za wytrwałość kulinarną!

sofi, duszka przykro mi

duszka, kamila, mala_ala gratuluję kolejnych spadków wagi!

sofi podziwiam za to gotowanie dla wszystkich

taszka okropna historia...

mika już oswojona z życiem po urlopie?

werka zostaw sobie Princesskę :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #7832 8 sierpnia 2016, 15:43

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Tandem dzięki za pamięć, powrót zawsze trudny trzeba  wbić się w rzeczywistość :)
Kamila śioszki śliczne kolor uniwesalny będzie i na chłopca i dziewczynkę :) Gratulacje rocznicy :)
Duszka rozumnie  Twoje rozdrażnienie, ja miałam to samo przy staraniu o pierwsze.
U mnie nawał pracy, nie wyrabiam bo myśli ciągle uciekają do planowania ciązy i jeszcze ten wyjazd,ale próbuje go oddalić może się uda.
Werka słodnki maluszek :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7833 8 sierpnia 2016, 15:55

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Zagubiona ciężko się ogarnąć jakoś ...


Zgłoś nadużycie #7834 8 sierpnia 2016, 17:16

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Kamila, słodkie śpioszki :) i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) kolejnych cudownych chwil i lat :)


Werka, przecudna ta Twoja princessa :)


Zgłoś nadużycie #7835 8 sierpnia 2016, 17:20

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Duszka tak myślę że jak wyniki poprawią Cię to będzie Ci będzie z górki.Kiedy masz wyniki?
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7836 8 sierpnia 2016, 17:33

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Tandem dziękuję za pamięć na pielgrzymce.
Powoli wracam do rzeczywistości. Narazie mam jeszcze dużo prania ale powoli wychodzę na prostą. Jak już M chodzi do pracy to taka codzienność.

Zagubiona powodzenia w pracy :-)


Zgłoś nadużycie #7837 8 sierpnia 2016, 17:41

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Ja też ma dziś rocznice :)
8 lat temu mój m oświadczył mi się na Giewoncie.A u Was jak wyglądały oświadczyny?
Mika pranie to pewnie nic z porównaniem gdzie to rozwiesić a potem prasowanie.Dziś chociaż słonecznie i szybko schnie.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7838 8 sierpnia 2016, 17:43

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Zagubiona pod koniec sierpnia będę robiła badania , a teraz jak mnie zaleje to między 3 a 5 dc estradiol i fsh


Zgłoś nadużycie #7839 8 sierpnia 2016, 17:56

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Super ten mały chomiczek :)

Taszka straszna ta historia :( ja bym nie przeżyła tego drugi raz

Kamila gratuluję rocznicy :)

Moje zareczyny byly na kopcu kraka (to jest w Krakowie prawie w centrum) widac tam panorame miasta, to bylo w sylwestra o 12 :) ale była mgła :) mój ukochany mnie zapytał czy będę jego żoną, totalnie mnie zaskoczył, byłam w szoku i powiedziałam 'no co Ty!' To myślał ze odmówiłam :D jeszcze wczesniej jak klękną to nie patrzylam na niego bo byl tak zboku mnie, a ja patrzylam na fajerwerki, widzialam kątem oka ze sobie kucnął, pomyślałam ze sie zmeczyl staniem, wiec tak kleczał kilka minut aż chcialam mu cos powiedzieć, patrze a on mi daje pierscionek z grobową miną :D zapytał, a ja powiedziałam te straszne 'no co ty', nie ma to jak zepsuć własne zareczyny :D wymyślił tak romantycznie a ja zepsulam
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #7840 8 sierpnia 2016, 18:00

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 390 Podziękowania: 146
Kamila wszystkiego najlepszego na kolejne lata :)

Werka cudna :)

Taszka spiochy boskie oby był to taliżman


Ech dostałam w spadku nasza stara polówke i szorowałam ja 3 godz teściu jezdzil nia do pracy wiec w srodku wcale w niej niesprzatał, syf nie z tej ziemi ale chyba jakos doprowadze ja do stanu urzytkowego :) na poczatek starczy a w przyszłym roku m obiecał ze cos mi kupi :)


Zgłoś nadużycie #7841 8 sierpnia 2016, 18:02

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Kamila i Zagubiona gratuluję rocznicy :)

Sofi ale historia, to teraz macie co wspominać :) Pewnie nieźle nastraszylas męża Tym tekstem hihi

Tandem miło, że też o nas pamiętałaś :)

Zgłoś nadużycie #7842 8 sierpnia 2016, 18:04

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Sofi ale potem się zreflektowałaś i powiedziałaś magiczne TAK :) .
Ale macie ciekawe wspomnienie.Ja też byłam zaskoczona.Siedzimy na skale oglądamy widoki a ty nagle pierścinek przede mną :) Ja od razu się zgodziłam :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7843 8 sierpnia 2016, 18:06

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 390 Podziękowania: 146
A nasze zareczyny miąły być na Śnieżce podczas czerwcowego weekendu niestety podrodze jak wjezdzalismy na kope (tak to sie chyba nazywa ) zaczoł padać snieg i przemokliśmy do suchej nitki wiec po wypiciu herbaty w schronisku zjechalismy na dól i moj M oswiadczył mi sie w pokoju :D


Zgłoś nadużycie #7844 8 sierpnia 2016, 18:10

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Nyna w sam raz do doszlifowania jazdy.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7845 8 sierpnia 2016, 18:17

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3660 Podziękowania: 954
zagubiona gagratuluje :) moje były w zakopanym pojechalismy na tydzien po swietach po sylwkun wracalismy, w restauracji oswiadczył mi sie kelnerka przyniosła z deserem wyją i na kolana uklekna a mnie zamurowalo podaje mu reke zeby pierscionek wsuna a on do mnie że ja jeszcze mu nie odpowiedzialam hahahah daty nie pamietam dokladnie heheh na zdjeciach jest
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #7846 8 sierpnia 2016, 18:26

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Kupiłam chleb bezglutenowy i najadłam się dziś za wszystkie czasy :)


Zgłoś nadużycie #7847 8 sierpnia 2016, 18:28

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 390 Podziękowania: 146
Duszka super :) jest inny w smaku ?


Zgłoś nadużycie #7848 8 sierpnia 2016, 18:30

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
nyna tak , ja już znałam smak bo sama piekłam :)


Zgłoś nadużycie #7849 8 sierpnia 2016, 18:39

Katrina13 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 921 Podziękowania: 447
Kamilka śliczne śpiochy! 3mię kciuki by okazały się talizmanem i szybko się przydały :D No i gratulacje rocznicy :)
Taszka straszna historia z Tą znajomą :( to takie smutne i niesprawiedliwe :(
Nyna fajnie, że masz swój 1 samochód :) weźmiesz jakąś koleżankę czy kuzynkę i pojedziecie na babskie zakupy :D
Werka słodka chomiczka :) (taka anegdotka, u nas jak się rybki rozmnożyły to i ja zaszłam w ciąże :D - może to jakiś znak ;p )
Duszka skup się na jakimś fajnym zajęciu żebyś poczuła się szczęśliwa, a i Twoja rodzina odbuduje relacje:* Jak chleb?




Zgłoś nadużycie #7850 8 sierpnia 2016, 18:51

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Katrina chleb dobry . Myślę że za dużo się najadłam nawet ...