Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #7191 2 sierpnia 2016, 19:50

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Vsm, jakie fajne dziecko!!
Moje Diabliczki tadmanskie są tak zawsze nakręcone, ze zwykle Mąż je g., 1,5 usypia s one i tak p/ kolejną organizują dobie klubik dyskusyjny 😁
Czasami z nostalgią wspominam, jak to jest miec 1 dziecko... 😆
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7192 2 sierpnia 2016, 19:51

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Hehe, miał być Luis. Nooo, nie wyszlo 😆
1.dziecko nie z wakacji 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7193 2 sierpnia 2016, 19:51

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Ja nie raz przy jednej nie wyrabiam :p hehe

Zagubiona spokoknie od 10 dnia cyklu powinno być ok. Polecam testy owu w pierwszym cyklu staran dzięki nim nie przegapilam momentu owulacji :p mieliśmy się starać od środy a zrobiłam w niedzielę test z głupa i bach dwie kreski i tak mamy fasole

Vam miłego wieczoru z mezem:*


Zgłoś nadużycie #7194 2 sierpnia 2016, 19:52

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Madzia Ty będziesz miałam dwa lata. Też mała różnica. Musisz odpoczywać najlepiej wysypiaj się do przodu :)
Szkoda że się nie da tak nadrobić spanie. Dla mnie nieprzespane noce były najgorsze.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7195 2 sierpnia 2016, 19:52

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Zagubiona, chyba od 13dnia wystarczy, jeżeli masz cykle min. 28 dn.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7196 2 sierpnia 2016, 19:56

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Najkrótsze są 28 ale mam 30 testów owulacyjnych, więc myślę że może zacznę wcześniej testować.
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7197 2 sierpnia 2016, 20:00

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
Vam lepiej jednak coś ;)






Zgłoś nadużycie #7198 2 sierpnia 2016, 20:02

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Ania, popieram 😁
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7199 2 sierpnia 2016, 20:05

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Msmusie, Wam się sprawdziły tab. chińskie? U nas dokladnie.. NA ODWRÓT!! 😆
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7200 2 sierpnia 2016, 20:05

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
w tej tabelce hehheh jak spojrzałam to babcia ze mnie pełną gębą ;)






Zgłoś nadużycie #7201 2 sierpnia 2016, 20:07

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
?
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7202 2 sierpnia 2016, 20:07

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Ja zrobiłam tak jak Nadia miałam 6 miesięcy poszła do żłobka, ja wróciłam na 1/2 etatu do pracy. Rano ją zawoziłam na 8.30 rano a odbierałam o 14 godz . Byłam zadowolona i ona też ja bym cały dzień chyba nie dała bym rady zajmować się dzieckiem , strasznie to jest wyczerpujące jeszcze malutkie jeszcze ok ale większe. Pierwotnie mim iść do pracy jak Nadia będzie miałam 3 lata ale nie żałuje że robiłam inaczej
A obecne tu mamy jak Wy zrobiłyście?
Staraczki a Wy macie już plany odnośnie długości macierzyńskiego?
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7203 2 sierpnia 2016, 20:08

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dobry wieczór ! Dziś mam wolne od kijów ;)


Zgłoś nadużycie #7204 2 sierpnia 2016, 20:10

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Mnie tabelka chińska też okłamała :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7205 2 sierpnia 2016, 20:11

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Duszka a czemu wolne robisz?
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7206 2 sierpnia 2016, 20:11

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Ja zajmowałam się dziećmi do konca wrzesnia poprzedniego r.
Potem dzieci poszły do przedszkola. Dla Idy ciut za wcześnie ale na szczęście jest zwiąż.z Siostrą tak blisko jak z bliźniaczką i razem dały radę 😊
Teraz Różyczka pójdzie do żłobka juz od przyszłego roku 😁
Nie ukrywam, ze to mnie ogromnie cieszy !!
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7207 2 sierpnia 2016, 20:13

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Zagubiona bo dziś nie mam z kim iść a samej jakoś się nie chce


Zgłoś nadużycie #7208 2 sierpnia 2016, 20:15

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10958 Podziękowania: 6211
Dlaczego od kijów?
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7209 2 sierpnia 2016, 20:19

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Chodzę


Zgłoś nadużycie #7210 2 sierpnia 2016, 20:25

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dziewczyny ale dajecie czadu z ilością postów :-)

Na wakacjach ciężko mi nadrobić wszystko ale trochę Was czytam. Witam nowe koleżanki :-)

My właśnie wróciliśmy ze spaceru prawie 6 godz chodzenia a moja mała jeszcze tańczy w pokoju. Skąd te siły? Tornado nie dziecko :-)

Duszka może czasem dobrze jest samemu wyjść i sobie pomilczeć.