Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #7111 2 sierpnia 2016, 13:32

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10985 Podziękowania: 6336
Moje Słoneczka... Gdybym nie pojechała do nich, pewnie byłoby ok. 20 fot. z miesiąca wakacji.. A tak będzie 2 tys. + 20 :-D
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7112 2 sierpnia 2016, 13:39

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
U mnie niestety dieta narazie poszła na bok. Jednak na urlopie muszę zjeść loda czy gofra bez tego to urlop stracony :-D


Zgłoś nadużycie #7113 2 sierpnia 2016, 13:40

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Dzień dobry :)
Chciałabym dołączyć do Was. Tak myślę ale trochę zagubiona jestem i bije się z myślami :( .Piszę do Was ponieważ zdanie osób nie znających mnie w tej sytuacji jest dla mnie istotne).
Mam 30 lat i jestem mama 6 letniego dziecka. Nie planowałam więcej dzieci nie czuję takiego powołania raczej skupiam się na pracy. Pół roku temu zaszłam w nieplanowaną ciąże, nie cieszyłam się po kilku dniach poszłam do ginekologa i okazało się że ciąża pozamaciczna. Miałam zabieg i zakaz starania przez 3 miesiące. Do dziś mam ogromne poczucie winy ze nie chciałam tego dziecka, nigdy sobie tego nie wybaczę.Po tej stracie powiedziałam do męża ze chcę kolejne dziecko , myslał że mi przejdzie i zmienię zdanie ale nie, nie zmieniłam.
Staramy się drugi cykl(wczoraj przyszła@).Ja jestem coraz bardziej rozdrazniona ze nie udało się a jak nie planowaliśmy to zaszłam. Zastanawiam się skąd u mnie taka chęć posiadania dziecka ? Czy rzeczywiście obudziły się we mnie jakieś pokłady macierzyństwa, czy po stracie pragnę " odzyskać "tamto dziecko i odkupić winy. Co myślicie?
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7114 2 sierpnia 2016, 13:43

zagubiona Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2016 Posty: 626 Podziękowania: 410
Nie dam rady odpisywać na bieżąco jestem w pracy :)
Wszystko, co się opłaca posiadać, opłaca się również, aby na to czekać.



Zgłoś nadużycie #7115 2 sierpnia 2016, 13:50

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10985 Podziękowania: 6336
Zagubiona a ile masz lat ? Bo moze to nie tylko potrzeba rekompensacji oraz uświadomienie sobie upływającego czasu...
Dzieci to dar, ja już sobie nie wyobrażam nie mieć trójki dzieci a jeszcze 10 lat wykluczałam ich posiadanie...
Życie bywa przewrotne ! :-)
Myślę, że za wiele martwienia się i myślenia blokuje zajście w ciążę... Bo prolaktyna i kortyzol się wydzielają...
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7116 2 sierpnia 2016, 13:57

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
Mika pewnie, nie można stale odmawiać sobie wszystkiego :)

zagubiona myślę, że po tej stracie powinnaś poczekać i pomyśleć co powoduje Twoją chęcią posiadania kolejnego dziecka, choc w sumie 9 miesięcy ciąży to też sporo czasu :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #7117 2 sierpnia 2016, 14:01

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Zagubiona skoro chec nie przechodzi tzn ze chyba chcesz drugiego dziecka i juz :-) glowa do gory to dopiero dwa cykle. Ja z pierwszym zaszlam szybko i wydawalo mi sie ze z drugim tez tak bedzie a tu 5 cykl sie zaczal eh

Wytrwale dziewczyny jestescie z tymi cwiczeniami! Trzymam kciuki za dalsze postepy bo swietnie wam idzie.

Werkaa gratuluje rocznicy :-)

Zrobilam dzis z mlodym 6km z czego on wiekszosc w wozku oczywiscie. Mielismy przerwe na plac zabaw i zakupy i zaszlam na plaze choc bez kapania. Juz mam ochote gdzies dalej isc ale ja to tak zawsze mam zapal przez pierwsze dni a potem dupa. No ale mobilizacja musi byc. Wieczorem znow wyjdziemy na dwor i jutro tez i pojutrze!




Zgłoś nadużycie #7118 2 sierpnia 2016, 14:26

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 394 Podziękowania: 147
paola super dziewczynki :) az ci zazdroszcze ;)

Duszka ta twoja dieta to naprawde jakaś masakra :( a niemyslalas zeby odlozyc starania na miesiac 2 może wtedy sutacja miedzy toba a mezem troche by sie wyluzowała. Przykre jak niema sie oparcia w najbliższej osobie :( (wiem po sobie)

Ja też miałam przeprawe z M ten miesiac sobie juz odpuszcze kazalam mu sie zastanowić czy napewno chce tego dziecka tak wiec zobaczymy.......




Zgłoś nadużycie #7119 2 sierpnia 2016, 14:31

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Paola , dziękuję za informacje :) ale wydaję mi się ze każdy z nas jest indywidualną osobą i nie każdemu zaszkodzą jej ćwiczenia :) myślę czy Warto ?? TAK warto :)
Super dzieciaczki :)
Wiecie kto jest moja największą motywacja do ćwiczeń ?? Moja córka,moja mała motywacja :) cieszy się z moich postępów, mówi mi cudowne rzeczy. :) !! moja


Zgłoś nadużycie #7120 2 sierpnia 2016, 14:35

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Paola , dziękuję za informacje :) ale wydaję mi się ze każdy z nas jest indywidualną osobą i nie każdemu zaszkodzą jej ćwiczenia :) myślę czy Warto ?? TAK warto :)
Super dzieciaczki :)

Wiecie kto jest moja największą motywacja do ćwiczeń ?? Moja córka,moja mała motywacja :) cieszy się z moich postępów, mówi mi cudowne rzeczy. :) !! moja


Zgłoś nadużycie #7121 2 sierpnia 2016, 14:36

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Mika, szalej!! wykorzystaj ten czas w pełni dla Was dla Siebie!!


Duszka, skoro tak źle u Was to ja bym rozważyła decyzje o staraniach czy nie czas zakończyć tego, może to Was tak od siebie oddala. Ty bardzo chcesz, jemu nie zależy i tak szczerze o spór bardzo łatwo. Może czas zająć się po prostu sobą :) Pokazać mu ile jesteś jeszcze warta ;)

Tandem, dziękuje za wszystkie miłe słowa :*

Dziś siedzę i lepie pierogi dla córki i męża. Koledzy z pracy mu zazdroszczą codziennych pojemniczków z obiadkami od żony :) hihhi


Zgłoś nadużycie #7122 2 sierpnia 2016, 14:37

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10985 Podziękowania: 6336
Mala, budowę kolan masz taką jak ja i każdy in. Więc się nie zgodzę :-D :-D Ale to Twoje kolana, oby się moje słowa nie sprawdziły.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7123 2 sierpnia 2016, 14:47

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Moj tez do pracy zabiera ciasta salatki itp zawsze czestuje kolegow a oni mu zazdroszcza. Hm chyba ich zony nie gotuja.




Zgłoś nadużycie #7124 2 sierpnia 2016, 14:47

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Nie to ze taka ze mnie super kucharka :-)




Zgłoś nadużycie #7125 2 sierpnia 2016, 14:49

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10985 Podziękowania: 6336

Vam napisał(a)

Nie to ze taka ze mnie super kucharka :-)



Pewnie gotujesz jak zawodowiec, mniaaam. Ja mam w mieszkaniu 32 st. C, to mi się odechciewa. Dawniej lubiłam gotowanie :-(
Trzymajcie kciuki, bym trafiła '6' w Lotto, to po 1. zmienimy M.
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7126 2 sierpnia 2016, 14:54

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Vam, ze mnie też nie jakaś specjalistka w gotowaniu ale gotuje codziennie i codziennie ma coś do pracy na obiad, a koledzy zamawiają obiady hihi :) Kochane My ;)


Zgłoś nadużycie #7127 2 sierpnia 2016, 14:59

Paola_33 Supermama
Rejestracja: Wrz, 2012 Posty: 10985 Podziękowania: 6336
Za dobrze mają Wasi mężowie. Mi też przydałaby się taka zona :-o :-) ;-)
Melissa    
Idalia 




Zgłoś nadużycie #7128 2 sierpnia 2016, 15:12

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 394 Podziękowania: 147
hehe moj M jest jedynym żonatym na zakładzie ( 2 rozwodnikow i 4 kawerów) wiec jak coś zabiera to też mu zazdroszcza a niewspomne już jak mu zazdroszcza 500+ ostanio M sie wkorzył i powiedział ze jak niewidza do czego maja te fujary to kasa im koło nosa pzelatuje :D




Zgłoś nadużycie #7129 2 sierpnia 2016, 15:12

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 394 Podziękowania: 147
hehe moj M jest jedynym żonatym na zakładzie ( 2 rozwodnikow i 4 kawerów) wiec jak coś zabiera to też mu zazdroszcza a niewspomne już jak mu zazdroszcza 500+ ostanio M sie wkorzył i powiedział ze jak niewidza do czego maja te fujary to kasa im koło nosa pzelatuje :D




Zgłoś nadużycie #7130 2 sierpnia 2016, 15:12

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
Dzień dobry nowym i zaprawionym koleżankom

Małgosiu gratuluje, szczęściara rachu ciachu i już ;)
Duszka u Ciebie ciągle coś, nie nudzisz się kochana, ojjj nie nudzisz
Pola czy starasz się o kolejnego maluszka ?
A propo gotowania kiedyś świrowałam na tym punkcie dogadzałam jak tralala śniadanka, obiadki, kolacji nie jadam więc nie było, jednak po powrocie mojego M po 7 m-cach skończyłam z tym dogadzaniem, ma rąsie to niech sobie robi. Obiad dostał może trzy razy przez 4 m-ce. Koniec z usługiwaniem. Dasz palec chce rękę po co przyzwyczajać. Musze przyznać, że to działa gdyż wie jak gotuje i kiedy w końcu ugotuję to docenia, natomiast kiedyś jak nie ugotowałam bo mi się nie chciało to był grymas. Po nadto mój M się odchudza tzn z 111kg obecnie pozostało 104kg więc dieta działa :) ;)

Dziś mój 14 dc
przytulania w 10dc, po krwawienie dwódniowe - nie pokoi mnie to, w poprzednim cylku identycznie w 10dc trzy dniowe plamienia
przytulanie w 13dc zero plamień
dziś w 14dc podjęłam wyzwanie i wzięłam pierwszą dawkę luteiny czyli 2szt pod język raz dziennie
przy moich skromnych cyklach 24-26 to raczej nie jest za wcześnie dziś mam plan wyprzytulać mojego M
planowana @ 12 lub 14 sierpień zobaczymy co nawyprawia luteina mam brać 10 dni