Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #5231 25 czerwca 2016, 11:36

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Mika gratuluje wytrwalosci. Mnie w tym upale ledwo sie chce wstac z lozka. Musze tez sie wzic za siebie :-)

Sofi ale post! Grstuluje klientek i duzego zamowienia! Oby sie okazalo ze docenia Cie i poleca i zamowienia sie sypna jak z rekawa :-)
Ja uwielbiam ksiazki choc sa etapy ze czytam mniej albo wcale a czasem jedna za druga. Po dwie kartki lub rozdzialy miedzy gotowaniem albo z mlodym na spacerze. Mam nawet awaryjne na telefonie choc wole papierowe :-D

Co do objawow to zero. Ani na ciaze ani na @. Czekam czekam i ciagle mysle :-D




Zgłoś nadużycie #5232 25 czerwca 2016, 13:05

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Mika wielkie gratki! :D ile czasu poświęcałaś dziennie na ćwiczenia?
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #5233 25 czerwca 2016, 14:27

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 392 Podziękowania: 147
Mam pytanie zrobiłam dzisiaj test owulacyjny i druga kreska wyszła ale dlada to już owulacja czy jeszcze nie ? bo pierwszy raz mam te testy




Zgłoś nadużycie #5234 25 czerwca 2016, 14:31

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 392 Podziękowania: 147
Taki bladzioch




Zgłoś nadużycie #5235 25 czerwca 2016, 14:56

Alemakota Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 119 Podziękowania: 21
Hej dziewczyny! Chyba nie nadrobie zaległości z 3 tygodni :(
Dzis zrobiłam test, okres powinnam dostać dziś lub jutro ale na razie nie czuje się jakby miał przyjść. Test niby negatyw ale jest jakis cień drugiej kreski. Dałam mojemu żeby zetknął i mówi że też coś tam niby widzi jakiś cień... powtórzę za 2-3 dni jak nie dostane okresu.

Zgłoś nadużycie #5236 25 czerwca 2016, 15:33

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Alemakota obys nie dostala @ :-)




Zgłoś nadużycie #5237 25 czerwca 2016, 18:04

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4177 Podziękowania: 619

nyna napisał(a)

Taki bladzioch


Nyna, przypuszczalna owulacja występuje tylko wtedy kiedy OBDYWIE kreski są jednakowej grubości. Jeżeli kreska jest mniej widoczna lub ( tak jak u Ciebie prawie niewidoczna) to do owulacji jeszcze daleko.


Zgłoś nadużycie #5238 25 czerwca 2016, 18:12

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
tandem juz wpisuje :) przykro mi ale nowe szanse :) dobrej zabawy na weselu
sofi przymusowe wolne bo nic nie jeździ i nie mam czym dojechać do pracy :)
nyna to negatyw musza byc 2 praktycznie takie same :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #5239 25 czerwca 2016, 18:13

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954

Alemakota napisał(a)

Hej dziewczyny! Chyba nie nadrobie zaległości z 3 tygodni :(
Dzis zrobiłam test, okres powinnam dostać dziś lub jutro ale na razie nie czuje się jakby miał przyjść. Test niby negatyw ale jest jakis cień drugiej kreski. Dałam mojemu żeby zetknął i mówi że też coś tam niby widzi jakiś cień... powtórzę za 2-3 dni jak nie dostane okresu.


wstaw foto my lubimy takie cienie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #5240 25 czerwca 2016, 18:34

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Sofi ćwiczyłam wyzwanie 30 dni z Mel B i efekt wizualny super. Ćwiczenia trwały od ok 35 min do ok 55 min w każdy dzień była inna długość treningu. :-)

Alemakota wstaw zdjęcie a my się dopatrzymy wszystkiego.


Zgłoś nadużycie #5241 25 czerwca 2016, 21:53

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
jestem dziewczyny, 1900 pierogów!! wróciłam już dawno ale nie miałam czasu napisać byłam w cała w mące a jeszcze córka była ze mną musiałyśmy się wykapać i dom ogarnąć po samotnym mężczyźnie :)


Alemakota wrzuć zdjęcie :)

Mika świetne wyniki :) super :)

Dobranoc, mam dość na dziś :)


Zgłoś nadużycie #5242 25 czerwca 2016, 22:20

Atka_1987 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Cze, 2016 Posty: 85 Podziękowania: 23
Hey. Ja tez robie testy owulacyjne. Bo w tym miesiącu musze uważać. Póki co sa negatywne.

Dzis oglądałam mecz z mężem i jego kolega. Juz nie pamietam kiedy sie tak denerwowałam. Ale przeszli dalej ! 😁😁😁😁

Zgłoś nadużycie #5243 25 czerwca 2016, 22:40

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Mala Ala o jaaa gratuluje az tyle pierogow! Sama bym zjadla :-) my jutro sie pakujemy i w poniedzialek z rana jedziemy do Trojmiasta na kilka dni zwiedzac i sie bawic :-)




Zgłoś nadużycie #5244 26 czerwca 2016, 7:03

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
Dzień dobry wszystkim
Kiwi bardzo mi miło
Sofi bete powtórzę jutro jednak nie wiem czy to ma sens choć mam dziwne przeczucie...
bulgotanie w brzuszku, ból jajników w zasadzie kłócie na przemian raz prawy raz lewy, kocica wrażliwa, ból piersi dopiero od wczoraj, ciągnięcie w pęcherzu i jak by mnie ktoś za pępek trzymał od środka, wczoraj ochota na przytulanie nie ustała, dziś 26 dc pojawiło się krwawienie może dlatego,że zaszaleliśmy wczoraj. Nerwowa jestem, od trzech dni zbiera mi się na płacz.
Dostałam receptę na luteinę jeszcze jej nie brałam, mam zacząć od 15dc i zastanawiam się czy mimo krwawienia, którego nie ma jeszcze na zewnątrz nie wziąć no-spy?
Jestem pełna nadziei i smutno mi strasznie






Zgłoś nadużycie #5245 26 czerwca 2016, 7:12

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
Wzięłam no-spe dwie tabletki, w brzuszku, brzęczy, warczy, bąbluje, a mi lecą łzy... :(
Mam pytanie
skoro beta nie wyszła w 22 dc a dziś jest 26 dc czy zwykły test może coś wykazać?
jestem bardzo zdenerwowana i chyba nie myślę racjonalnie






Zgłoś nadużycie #5246 26 czerwca 2016, 7:57

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Dzień dobry :)

Vam :) Udanej wycieczki życzę, wypoczywajcie :)


Zgłoś nadużycie #5247 26 czerwca 2016, 8:03

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Dostalam @




Zgłoś nadużycie #5248 26 czerwca 2016, 8:07

Aniaaaa38 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2015 Posty: 335 Podziękowania: 90
Vam nie fajnie :(






Zgłoś nadużycie #5249 26 czerwca 2016, 8:29

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Po cichu liczylam ze zrobie test. A to jeszcze na wycieczke dostalam! Brzuvh boli goraco eh szkoda gadac. Nastepna @ 28 lipca




Zgłoś nadużycie #5250 26 czerwca 2016, 8:45

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Vam bardzo mi przykro :(
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...